DementedAlbino Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Tror jeg holder meg til de kanalene som er der nå jeg da;) Men er en ting til jeg gjerne vil få til. Er det mulig å få vite hvor mange prosent ledig der er på disken, samt en eller annen sak som beveger seg i takt med opp/ned lastningen? En slags graf eller noe? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Tror jeg holder meg til de kanalene som er der nå jeg da;) Men er en ting til jeg gjerne vil få til. Er det mulig å få vite hvor mange prosent ledig der er på disken, samt en eller annen sak som beveger seg i takt med opp/ned lastningen? En slags graf eller noe? Ja... Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Veldig ren og pen desktop, men er det ikke litt ekkelt med italics på tv-programmene? det var ikke det før du nevnte det :\ Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Firefox logoen må være en av de fineste som er laget spør du meg. Fint skrivebord, minimalistisk er alltid lekkert Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Kunne godt tenkt meg noen shellpacks men det er sannelig ikke så lett å finne. Noen som har noen tips til noen bra? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Tror jeg holder meg til de kanalene som er der nå jeg da;) Men er en ting til jeg gjerne vil få til. Er det mulig å få vite hvor mange prosent ledig der er på disken, samt en eller annen sak som beveger seg i takt med opp/ned lastningen? En slags graf eller noe? Ja... Kan du forklare hvordan? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Tror jeg holder meg til de kanalene som er der nå jeg da;) Men er en ting til jeg gjerne vil få til. Er det mulig å få vite hvor mange prosent ledig der er på disken, samt en eller annen sak som beveger seg i takt med opp/ned lastningen? En slags graf eller noe? Ja... Kan du forklare hvordan? Vise ledig/brukt diskplass: -Høyreklikk i det blanke feltet og velg Add Drivespace - I Source velger du disken du ønsker å overvåke - I Select return value: Free space Unit: % Gjenta det for hver partisjon. Opp/- nedlastingsgraf - Høyreklikk i det blanke feltet og velg Add Perform - I Performance Object velger du Network Interface - Velg den enheten du ønsker; Bytes recieved/sent ettersom.. - I Select Instance From List velger du nettverkskortet ditt, ikke velg MS TCP... - Velg OK I General i menyen til venstre velger du Draw Type: Graph Det burde hjelpe deg litt på vei.. Endret 22. september 2004 av TCi Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Meget pen desktop! PS. ny avatar TCi? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 PS. ny avatar TCi? Jepp Måtte nesten bytte, lenge siden jeg byttet sist. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 nice....z0r hvar fant du den bakgrunnen? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 nice....z0r hvar fant du den bakgrunnen? Jeg og fikk lyst på den. Så jeg gjorde et søk på firefox+wallpaper. Da fant jeg den: http://www.deviantart.com/view/5183351/ Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) bilde kommer snart,nå rart med nettlesern som ikke vil gi meg lov til å laste opp filer. Endret 22. september 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 hm.. dere har sikkert snakket om det før, men hvordan får jeg inn hmm-xp uten å bruke stylexp? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Her er min desk =) Jeg har modda litt på cobram sin cfg, men har gjort en god del selv og fikksa litt på den. Ellers bruker jeg rainlendar. Klikk her for å se min desktop =) Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 hm.. dere har sikkert snakket om det før, men hvordan får jeg inn hmm-xp uten å bruke stylexp? Uxtheme.dll-patch Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Du har ikke lyst til å forklare litt bedre da? Skjønner ingenting.. Endret 22. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Noen som har lyst å legge til c+ i tv configen? Endret 22. september 2004 av svortevik Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Du har ikke lyst til å forklare litt bedre da? Skjønner ingenting.. Nå klarte jeg å bruke de greiene der, men jeg får bare opp bakgrunnen til hmmxp. Den gjør ingenting annet. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Du har ikke lyst til å forklare litt bedre da? Skjønner ingenting.. Her!! http://freethemes.forthnet.gr/preview/310804.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå