Texas7 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hehe, ok, takk Skal prøve på det vettu Men hvordan lagrer jeg bilder i Paint i .jpg format? Mod: Trenger ikke å sitere innlegget over! Lenke til kommentar
quakie Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Fil>Lagre som>filtype>.jpg. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Configen jeg for øyeblikket bruker. Synes ideen er litt morsom Venstre pupp: Opera - Høyre pupp: Mine dokumenter - Ansikt: Min datamaskin - Navel: MediaMonkey Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Configen jeg bruker for øyeblikket. Venstre pupp: Opera - Høyre pupp: Mine dokumenter - Ansikt: Min datamaskin - Navel: MediaMonkey Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Stilig!! Hvordan lager du/dere knapper i samurize? Sånn som du har på dama (som btw var über lekker...). Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Kan ta det helt fra begynnelsen da: Add Meter - > Addd Text - > Fjern den teksten som kommer opp - > La boksen være på størrelsen med hvor stort selve området/ikonet - > Velg fanen General - > Huk av filled og bestem selv alpha blending(dette gjør du som du vil med, men vil du ha det i likhet med min velger du så at alpha blending er 1. Ikke gjør dette før du ser at den passer med desktopen. Når den passer er det jo bare å ha den usynlig) - > Fanen Input - > Add - > Plugin Input - > InputImage.dll - > Velg selv - > Configure Plugin - > Command: f.eks "C:\Programfiler\Opera\Opera.exe". (ikke ha med anførselstegn ) Det var det. Så kan du velge om du vil ha Tool Tip hvis dette er ønskelig. Ble litt noobguide, men det burde i hvertfall hjelpe Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Input - > Add - > Plugin Input - > InputImage.dll - > Velg selv - > Configure Plugin - > Command: f.eks "C:\Programfiler\Opera\Opera.exe". (ikke ha med anførselstegn i steden for plugin input kan du jo velge meter linkage. Mye enklere Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Takker. Har altid "ønsket" meg dette Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Har ikke lagt merke til det. Men enig at det var mye lettere, ja Endret 26. november 2006 av Plek Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Fant ikke "add" i fanen Input, skjønte heller ikke hva Tordenflask mente... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Fant ikke "add" i fanen Input, skjønte heller ikke hva Tordenflask mente... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Da fant jeg det, jeg har tydeligvis ikke samme version som dere. Jeg måtte velge hva den skule reagere på først jeg... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Elsker destopet mitt akkurat nå. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Configen jeg bruker for øyeblikket. Venstre pupp: Opera - Høyre pupp: Mine dokumenter - Ansikt: Min datamaskin - Navel: MediaMonkey 7362439[/snapback] Hva heter Visual Stylen og ikke minst dama? Goscinny Endret 26. november 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
Solid Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Dama heter Adriana Lima trur eg. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Dama heter Adriana Lima, ja. Visual Stylen er vel noe eget Microsoft-tull, og er lagd i anledning Zune-slippen. http://download.microsoft.com/download/e/a...esktopTheme.msi Lastet opp wallpaper òg Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Hvis jeg skulle tippa, ville det blitt Lima, ja. Herlig jente. Min desktop nå etter en kort desktopmod. Lenge siden jeg hadde noe særlig styr på det. Hadde faktisk to rader med ikoner på skrivebordet Oppgavelinja og bakgrunnen ser kanskje litt herpa ut der de to skjermene møtes, men det merker en ikke når en har rammen på skjermen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kom gjerne med saklig kritikk/ros ENDRET: Glemte bildeetikett. Goscinny Endret 27. november 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Var kult det der Link til VS-en? Endret 27. november 2006 av Plek Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Heter noe så originalt som Untitled1 @ DEviantart Goscinyn Lenke til kommentar
quakie Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Er det bare hos meg DeviantArt er nede? Utrolig irriterende, nå som jeg skulle deskmodde=(. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå