Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Gi meg feedback :)

- Ikonene på snarveiene i startmenyen kunne du byttet ut(kanskje et "blankt" ikon?)

- Tray og språk-saken(har aldri hatt den selv så husker ikke hva den heter :p) kunne du gjemt.

- I Explorer kunne du fjerna systemoppgaver etc. på siden der, bytta toolbars med Styler eller ganske enkelt rydde opp i de.

Ellers en pen desktop. :thumbup:

7350564[/snapback]

Trayen er jeg avhengi av, siden jeg styrer en del derfra..

Ellers skal jeg fikse det andre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har fått en tv-guide config av Ozwald (som er jævlig fin :thumbup: )

Så nå får jeg bare opp: "file not found" der det egentlig skal stå hvilken tv kanal og hva som går på tv osv...

 

Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?

 

Legger til et bilde av tv-guiden som jeg har feil med

 

EDIT: Fikk ikke lagt til vedlegget, men dere som kan dette vet nok hva det er ;)  hvis ikke kan jeg sende PM's :p  :thumbup:

7350542[/snapback]

 

 

 

 

 

 

Sjekk ut at den viser til riktig plassering av norsktv.txt :)

Lenke til kommentar
Hei, jeg har fått en tv-guide config av Ozwald (som er jævlig fin :thumbup: )

Så nå får jeg bare opp: "file not found" der det egentlig skal stå hvilken tv kanal og hva som går på tv osv...

 

Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?

 

Legger til et bilde av tv-guiden som jeg har feil med

 

EDIT: Fikk ikke lagt til vedlegget, men dere som kan dette vet nok hva det er ;)  hvis ikke kan jeg sende PM's :p  :thumbup:

7350542[/snapback]

 

 

 

 

 

 

Sjekk ut at den viser til riktig plassering av norsktv.txt :)

7351784[/snapback]

Jeg skjønner ikke no nå jeg :blush:

Finner ikke den txt. fila, og nå står det ikke "file not found" engang...

Kan jeg sende deg configen så du kan prøve å fikse det for meg :innocent::roll:

Lenke til kommentar

Flink gutt. Eneste er det jeg sier til (nesten) alle som spør om tips: Sett ikonene i tray til 'Always Hide', og få bort snarveis-pilen. Du kunne også flytte snarveiene til startmenyen så de står under Firefox der. Et tips til er å bruke Styler å be Styler om å gjemme meny-linja i Explorer og IE. Denne får du lett fram med alt-knappen hvis du absolutt må bruke den. Og da bør du også fjerne de andre toolbarene.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Flink gutt. Eneste er det jeg sier til (nesten) alle som spør om tips: Sett ikonene i tray til 'Always Hide', og få bort snarveis-pilen. Du kunne også flytte snarveiene til startmenyen så de står under Firefox der. Et tips til er å bruke Styler å be Styler om å gjemme meny-linja i Explorer og IE. Denne får du lett fram med alt-knappen hvis du absolutt må bruke den. Og da bør du også fjerne de andre toolbarene.

7352775[/snapback]

 

Takk for tipsene :)

Har fjernet pilene på snarveiene, men kommer sikkert til å beholde de på skrivebordet. Men flyttet snarveiene inn i start-menyen også, så nå er ikke Firefox alene lengre. Så også mye bedre ut når jeg skjulte ikonene i taskbar.

 

Men Styler, mener du da StyleXP?

Lenke til kommentar
Hei igjen!

 

Jeg begynner å bli ganske førnøyd med skrivebordet mitt nå, men er det noen som vet hvordan man fjerner brukerkonto-bildet på start-linja?

 

Sjekket Tweak Ui, men man kunne bare fjerne navnet sitt gjennom dette..

 

På forhånd takk.. :)

7360811[/snapback]

Prøv å få bildet til og passe inn med resten da

Lenke til kommentar
1. du lastet ned php-scriptet som står for nedlasting av vedlegg på forumet.

2. .txt-fila du får når du gjør det riktig skal legges i en mappe, IKKE importeres.

3. Aldri legg ut bildet som BMP din slubbert!

7358570[/snapback]

1. Skal jeg trykke på fila og kopiere det og lagre det som en txt. fil?

 

2. Jeg legger txt. fila i C->Programfiler->Samurize->Configs,

trykker på Samurize ikonet i tray, og velger Select Config File, den finner desverre ikke txt. fila, bare ini. filer...

Må da kanskje ikke "configs" være ini. filer, og ikke txt.?

 

3. Jeg bruker prnt screen, og lagrer det i Paint, hvordan kan jeg da f.eks lagre det så man bare kan trykker på fila så vises bildet, så det selv, litt irriterende :blush: :!:

 

Takker for svar :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Last ned min fil da, og prøv med den. Den skal ligge i C:\Programfiler\Samurize

 

(Hvis det er der du har innstallert Samurize.

 

 

NorskTV.txt

7352492[/snapback]

Jeg får ikke brukt den configen jeg :no:

Får opp en feil melding...(Se vedlegg)

7357879[/snapback]

 

Kan du gjøre meg en tjeneste? Les HELE tv-guiden som er skrevet til Samurize, så følger du den til punkt å prikke. Da fungerer det! :)

 

 

Svar på spm dine:

 

1. Skal jeg trykke på fila og kopiere det og lagre det som en txt. fil?

 

Nei, du skal høyreklikke å velge "lagre som"

 

2. Jeg legger txt. fila i C->Programfiler->Samurize->Configs,

trykker på Samurize ikonet i tray, og velger Select Config File, den finner desverre ikke txt. fila, bare ini. filer...

Må da kanskje ikke "configs" være ini. filer, og ikke txt.?

 

Det er fordi den .txt fila skal ligge i C:\Programfiler\Samurize og fordi det ikke er den du skal velge i listen.

 

Alle config filer er i .ini format.

 

Norsktv.txt er bare er fil hvor listen over alle kanalene er. Det er den filen Samurize leser fra for å finne ut hva som går på tv.

 

3. Jeg bruker prnt screen, og lagrer det i Paint, hvordan kan jeg da f.eks lagre det så man bare kan trykker på fila så vises bildet, så det selv, litt irriterende

 

Du kan lagre den som .jpg istedet.

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...