AT1S Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Fortell litt om hva du har Faris, likte den veldig godt. Pleier ikke gå for minimalistiske stiler, men den der var nydelig... Lenke til kommentar
Faris Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Takker Eneste jeg har gjort er å bytte ikoner, Yz` toolbar til å skifte taskbar ikonene i explorer, Mire v2 Columns UI config i foobar, og en veeldig enkel samurize config. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hvor fant du bakgrunden? Den var et must. Så deilig Lenke til kommentar
Faris Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Bakgrunnen fant jeg på deviantart. Orker ikke å lete etter linken nå, men se under wallpapers->science fiction. Der er det mye behagelig Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 slik ser min ut nå.. Vs har jeg tatt av Tordenflesk.. Wallpaper fant jeg et sted på hw, og fixa den litt.. Ikke mer å si.. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Okei, denne tråden må jeg bare ha i inleggs listen slik at jeg finner den når jeg kommer hjem... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ingen som vil komentere min da? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Var fin og clean den, Mr_Razer! Kanskje litt trist med bare grå farge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg synes også den ser litt trist og grå ut... Lenke til kommentar
reds Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Her er min deskop for tida. Har endret lite på den i det siste, men. Bakgrunn laget av Karlsen91, forresten. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ingen som vil komentere min da? 7335596[/snapback] Syntes den var veldig fargerik og feminin, få det gjerne enda litt mørkere og mer dystert. Neida.... Syntes egentli det så nokså greit ut. Ikke så altfor mye rot, men likte ikke start knappen. Teksten skulle ikke stått oppå den lille oransje knappen eller hva d er. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Ja, syns det var rart at han fikk det, for jeg får ikke det. Tror det er Lclock som ødelegger det der. Kunne også gjemme bort all "driten" i tray også. Kalenderen kunne også vært orange med samme font som Lclock'n Endret 22. november 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Teds Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Da har jeg prøvd meg igjen, denne gangen med et annet theme. Men jeg har noen spørsmål: Jeg bruker Blue Zune og er fornøyd med det, men i tillegg til .msstyles-fila fikk jeg en "Shell" mappe med .dll-filer. Hva gjør disse? En annen ting som irriterer meg er innlastingen på internett (Den grønne baren nederst når man laster sider) Denne er orange noe som bommer totalt med det resten av skinnet som er blått. Kan fargen gjøres om på denne? Til slutt hadde det vært fint med noen tilbakemeldinger... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Shell-mappen skal legges sammen med .msstyles filen, og inneholder hvordan 'Common Tasks' og mappe-bakgrunner(?) skal se ut i Explorer. Den orange baren er desverre en del av VS'et. Med mindre du vil mod'e VS'et, så får du ikke gjort noe med det. Endret 22. november 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Her var wallpaperen til Faris! http://www.deviantart.com/deviation/29428692/ Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hvilket program bruker du til kalenderen Teds? Den var nice! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Marius E: Hva heter den docken du har der? Hva heter den "To do" funksjonen? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Danno_O og King-Nothing: Rainlendar. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Ok. Hva heter skinnet da? Har aldri fått den til å se så pen ut. Edit: Danno_O spurte ikke om det samme. Endret 22. november 2006 av King-Nothing Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Edit: Danno_O spurte ikke om det samme. Jo, Rainlendar er to-do. (OT: Sært, det gamle brukernavnet mitt fikk nettopp bursdagsgratulasjon fra diskuter.no, men EJ om Tordenflesk fikk det ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå