AT1S Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Noen som vet hvordan jeg bytter font i en stil jeg bruker i ObjectBar? Eller er det bare å bytte i windows, så byttes den der også? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Som mange kanskje vet, er det også Media senter i Macintosh OSX, og jeg har også lastet ned og fått Sarah Media til å fungere, noe kanskje andre vil ha også... Slik ser det hvertfall ut: Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Som mange kanskje vet, er det også Media senter i Macintosh OSX, og jeg har også lastet ned og fått Sarah Media til å fungere, noe kanskje andre vil ha også... Slik ser det hvertfall ut: 7284073[/snapback] Jeg er interessert i det Hva er det og hvor får jeg det fra? Gratis eller? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Som mange kanskje vet, er det også Media senter i Macintosh OSX, og jeg har også lastet ned og fått Sarah Media til å fungere, noe kanskje andre vil ha også... Slik ser det hvertfall ut: 7284073[/snapback] Jeg er interessert i det Hva er det og hvor får jeg det fra? Gratis eller? 7284162[/snapback] Det er gratis, ja, og du kan laste det ned her, og for å få det på engelsk, gjør du dette: 1) Installer Sarah media 2) Gå til [sarah Media directory]\langues 3) Slett "default.txt" til "Menu1.txt" 4) bytt navnet "us.txt" to "default.txt" 5) Gjør det samme med "Menu1_us.txt" -> "Menu1.txt" 6) Start Sarah Media. Kos deg ! Endret 14. november 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 hvor får jeg tak i gode ikonpakker som er gratis til IconPackager? Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Som mange kanskje vet, er det også Media senter i Macintosh OSX, og jeg har også lastet ned og fått Sarah Media til å fungere, noe kanskje andre vil ha også... Slik ser det hvertfall ut: 7284073[/snapback] Jeg er interessert i det Hva er det og hvor får jeg det fra? Gratis eller? 7284162[/snapback] Det er gratis, ja, og du kan laste det ned her, og for å få det på engelsk, gjør du dette: 1) Installer Sarah media 2) Gå til [sarah Media directory]\langues 3) Slett "default.txt" til "Menu1.txt" 4) bytt navnet "us.txt" to "default.txt" 5) Gjør det samme med "Menu1_us.txt" -> "Menu1.txt" 6) Start Sarah Media. Kos deg ! 7284256[/snapback] Ok, takk Men er det noen krav for å bruke dette? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 til Texas7: nei, bare du ikke han en pII pc fra steinalderen, så skal det gå bra... Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Som mange kanskje vet, er det også Media senter i Macintosh OSX, og jeg har også lastet ned og fått Sarah Media til å fungere, noe kanskje andre vil ha også... Slik ser det hvertfall ut: 7284073[/snapback] Jeg mener det du nevnte om "Media senter og Macintosh OSX"... Må man liksom ha Mac eller Media Center? Endret 14. november 2006 av Texas7 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Som mange kanskje vet, er det også Media senter i Macintosh OSX, og jeg har også lastet ned og fått Sarah Media til å fungere, noe kanskje andre vil ha også... Slik ser det hvertfall ut: 7284073[/snapback] Jeg mener det du nevnte om "Media senter og Macintosh OSX"... Må man liksom ha Mac eller Media Center? 7284868[/snapback] Nei, jeg snakker om look-a-like Macintosh OSX media senter ting... Last ned den greia jeg linka til, følg mine instruksjoner, og du får det som jeg viste på et bilde tidligere... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Da er det bare og avinnstalere igjen ikke sant? Dumt spm, men vil bare vær helt sikker... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Det er bare å avinstallere igjen, ja... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Da må det jo nesten bare testes... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ja, det er ganske deilig... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Skjønner ikke en dritt av det programmet, må man ha Itunes? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Nei, men hvis du skal spille av musikk med programmet, trenger du i-tunes... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ok, da tror jeg det ryker. utigjen.... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Her har jeg også noe annet spennende for Mac fanatikerne. Det heter Èxpose i Mac, og ligner veldig. Det tar alle vinduene dine og rangerer de, slik at du kan velge hvilket du skal ha på skjermen... Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Som mange kanskje vet, er det også Media senter i Macintosh OSX, og jeg har også lastet ned og fått Sarah Media til å fungere, noe kanskje andre vil ha også... Slik ser det hvertfall ut: 7284073[/snapback] Hvor avinstallerer jeg det? Finner det ikke i kontrollpannel-> legg til/fjern programmer Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Her har jeg også noe annet spennende for Mac fanatikerne. Det heter Èxpose i Mac, og ligner veldig. Det tar alle vinduene dine og rangerer de, slik at du kan velge hvilket du skal ha på skjermen... 7286350[/snapback] Expose til Windows? Skummelt. Uansett, det er et herk å måtte ha en haug med halvoptimale etterlikningsprogrammer. Best med the real deal. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Ja, Winexpose var noe dritt. Starta jeg et spill mens Winexpose var i tray endte jeg opp med en hel haug med stygge feimeldinger nå jeg avsluttet spillet. Endret 14. november 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå