Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som mange kanskje vet, er det også Media senter i Macintosh OSX, og jeg har også lastet ned og fått Sarah Media til å fungere, noe kanskje andre vil ha også... Slik ser det hvertfall ut:

7284073[/snapback]

Jeg er interessert i det :dribble:

 

Hva er det og hvor får jeg det fra? Gratis eller? :thumbup:

Lenke til kommentar
Som mange kanskje vet, er det også Media senter i Macintosh OSX, og jeg har også lastet ned og fått Sarah Media til å fungere, noe kanskje andre vil ha også... Slik ser det hvertfall ut:

7284073[/snapback]

Jeg er interessert i det :dribble:

 

Hva er det og hvor får jeg det fra? Gratis eller? :thumbup:

7284162[/snapback]

 

Det er gratis, ja, og du kan laste det ned her, og for å få det på engelsk, gjør du dette:

 

1) Installer Sarah media

2) Gå til [sarah Media directory]\langues

3) Slett "default.txt" til "Menu1.txt"

4) bytt navnet "us.txt" to "default.txt"

5) Gjør det samme med "Menu1_us.txt" -> "Menu1.txt"

6) Start Sarah Media.

 

Kos deg !

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar
Som mange kanskje vet, er det også Media senter i Macintosh OSX, og jeg har også lastet ned og fått Sarah Media til å fungere, noe kanskje andre vil ha også... Slik ser det hvertfall ut:

7284073[/snapback]

Jeg er interessert i det :dribble:

 

Hva er det og hvor får jeg det fra? Gratis eller? :thumbup:

7284162[/snapback]

 

Det er gratis, ja, og du kan laste det ned her, og for å få det på engelsk, gjør du dette:

 

1) Installer Sarah media

2) Gå til [sarah Media directory]\langues

3) Slett "default.txt" til "Menu1.txt"

4) bytt navnet "us.txt" to "default.txt"

5) Gjør det samme med "Menu1_us.txt" -> "Menu1.txt"

6) Start Sarah Media.

 

Kos deg !

7284256[/snapback]

Ok, takk :thumbup: Men er det noen krav for å bruke dette?

Lenke til kommentar
Som mange kanskje vet, er det også Media senter i Macintosh OSX, og jeg har også lastet ned og fått Sarah Media til å fungere, noe kanskje andre vil ha også... Slik ser det hvertfall ut:

7284073[/snapback]

Jeg mener det du nevnte om "Media senter og Macintosh OSX"... Må man liksom ha Mac eller Media Center? :p

Endret av Texas7
Lenke til kommentar
Som mange kanskje vet, er det også Media senter i Macintosh OSX, og jeg har også lastet ned og fått Sarah Media til å fungere, noe kanskje andre vil ha også... Slik ser det hvertfall ut:

7284073[/snapback]

Jeg mener det du nevnte om "Media senter og Macintosh OSX"... Må man liksom ha Mac eller Media Center? :p

7284868[/snapback]

 

Nei, jeg snakker om look-a-like Macintosh OSX media senter ting... Last ned den greia jeg linka til, følg mine instruksjoner, og du får det som jeg viste på et bilde tidligere...

Lenke til kommentar
Som mange kanskje vet, er det også Media senter i Macintosh OSX, og jeg har også lastet ned og fått Sarah Media til å fungere, noe kanskje andre vil ha også... Slik ser det hvertfall ut:

7284073[/snapback]

Hvor avinstallerer jeg det? Finner det ikke i kontrollpannel-> legg til/fjern programmer

Lenke til kommentar
Her har jeg også noe annet spennende for Mac fanatikerne. Det heter Èxpose i Mac, og ligner veldig.

Det tar alle vinduene dine og rangerer de, slik at du kan velge hvilket du skal ha på skjermen...

7286350[/snapback]

 

Expose til Windows?

 

 

Skummelt.

 

 

 

Uansett, det er et herk å måtte ha en haug med halvoptimale etterlikningsprogrammer. Best med the real deal. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...