Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:p

 

Det tar litt tid, men det er garantert verdt det  ;)

Yes, indeed! :p

 

Beklager mine litt irriterende innlegg for en stund siden :hm:

Dere har rett - jeg gikk litt for fort frem der ja... *skammer seg*

Jeg prøvde ikke å legge bånd på folks meninger, folk må jo nesten få mene det de vil! Men jeg forbeholder med likeså retten til å være uenig! :)

 

Men! Det å ha evne til å gå tilbake og tenke igjennom en sak en gang til, for å sjekke om en det en sa/skrev kanskje ikke reflekterte det en egentlig står for/mener, er en egenskap jeg iallfall setter veldig høyt. I så måte steg min respekt for deg nå. :!:

Lenke til kommentar
Men en ting, ser ut som DesktopX er akkurat som Samurizer, så vis jeg har samurizer trenger jeg desktopx da?

Du har egentlig rett i det Samurize og DesktopX er like på mange måter. Forskjellen ligger vel hovedsaklig i, bortsett fra at det ene er gratis -det andre ikke, i at DesktopX er mye enklere å bruke. I Samurize er det en stor fordel å forstå seg litt på koding - mens det er helt unødvendig i DX - der kan du bare klikke på filer, så kommer de på desktopen

Lenke til kommentar
jeg har hørt at styleXP kan fucke opp maskinen min, er det sant?

 

mvh Erik

 

Neppe. Ikke i noe større grad enn andre programmer i hvert fall. StyleXP er et seriøst program gra tgtsoft. Det er gjennomtesta, og blir oppdatert ofte, nå senest for et par uke siden for å gjøre den kompatibel med SP2. Til å stole på, spør du meg... :)

Lenke til kommentar

Her er dagens screenshot. Er ikke stort som er fikset på, men det er noe småtteri. Fant ut at jeg har brukt samme skinnen de tre siste gangene jeg har postet her - men det er bare tilfeldig. Veksler på skins/themes omtrent daglig.

 

I tillegg er jo en liten del av Samurize-configen tatt fra CobraM's tidlige config, pga at det ganske enkelt er pent synes jeg.

 

Ellers er det ikke stort å nevne egentlig. Ikoner er urørte, og masse eyecandy "mangler".

 

edit: er også noe tull i samurize-configen pga at jeg har deaktivert den trådløse nettverkstilkoblingen pga at naboens nettverk popper opp her hele tiden.

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

Det har kommet en ny oppdatering til UXTheme patchen.

 

Her er hva som er fikset

- Lagt til nettverk installasjonsadvarsel

- Oppdatert SP2 kompabillitet, fungerer nå for alle språk

 

Kilde: Neowin

 

Så dersom du har noen problemer med å du ikke får installert den tidligere patchen på din norske versjon av XP, last ned!

Lenke til kommentar
KAn noen være så grei å forklare meg hvordan jeg legger til flere kanaler i tv guiden? Skulle gjerne hatt med c+ og noen andre kanaler, så en liten forklaring hadde hvert fint.

Det er lettere sagt enn gjort. Hvertfall å bruke det samme scriptet. Har kikket litt rundt inni der, og blir helt ør i hodet bare av å kikke på koden.

 

Hvis du kikker på download-seksjonen til Samurize skal det være flere tv-kanaler der, men det er ikke særlig mange norske der :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...