TOO TRILL Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Er fan av HmmXP jeg..Uansett hva jeg bytter til, så faller jeg tilbake før eller siden... 7208800[/snapback] Du burde fjerne system trays Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg kjører også en cleen-look med fly-a-kite 7208784[/snapback] Er det en ny versjon av FlyaKite OSX? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Tror ikke det, det er v3,5. Lastet ned fra linken i desktopmod guiden. Det eneste jeg har gjort er å laste ned nye ikoner til objectdock og skult system trays. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Ok, hvor får jeg lastet ned nye ikoner? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Fikk det endelig til dete r første gang jeg modder så ikke vær så har mot meg er det noen dere synes jeg burde endre på? Endret 3. november 2006 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Stilig, men jeg ville fjernet ikonene i sys.tray og så ville jeg brukt en litt mer personlig samurize config og ikke standar lykke til videre Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Er vell egentlig ganske enig med pessimisten her. Meget stilig, er skin og wallpaper et sett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 jepp, det er ett sett.. hvis du søker på untitled på customize.org så kommer det opp. har fjernet et 4tall fra wp'n. skal se hva jeg får til videre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 ordnet litt nå.. fått tak i miranda, skiftet wp og lastet ned et skin til winamp Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Bedre, men fortsatt burde du bytte samurize config Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) ordnet litt nå.. fått tak i miranda, skiftet wp og lastet ned et skin til winampSett Winamp til kun å vises i tray, sett alt av ikoner i miranda til et blankt et og gjem alt av bars etc. i Miranda. Nå vet jeg ikke helt hva man kan gjøre med Opera, men prøv å finn et minimalt skin der og fjern mest mulig av den haugen av toolbars etc du har der.Desktopen "heter" jo tross alt minimal. Syns ikke den var så alt for minimalt jeg. Endret 4. november 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 har et par spørsmål nå: 1. finnes det noen _GRATIS_ måte _ALLE_ ikonene? 2. hvordan i *BANNEORD* skifter jeg skin i miaranda? 3. hvordan får jeg til å kun vise winamp i tray? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 1. finnes det noen _GRATIS_ måte _ALLE_ ikonene?Du kan jo bruke pre-patchede shell32.dll, men den enkleste måten er å "låne" Iconpackager 32. hvordan i *BANNEORD* skifter jeg skin i miaranda?DU kan legge inn en plugin som heter clist_modern, og så finne skins på customise eller devart. Noen skins bruker clist_nicer, men jeg syns modern er bedre.3. hvordan får jeg til å kun vise winamp i tray?Ctrl+P og så: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 hva må jeg h afo rå bruke dette miranda-themet? Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 sånn er min nå.fjorten tegn 7217919[/snapback] Hvilken theme bruker du? Kan du gi meg en link? Takker Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) hva må jeg h afo rå bruke dette miranda-themet?Modern. Texas7:Ser ut som et av de fjorten tusen vista-kopiene som existerer. Er det rart jeg er lei av Vista før det i det hele tatt har kommet ut? Endret 4. november 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 hva må jeg h afo rå bruke dette miranda-themet?Modern. Texas7:Ser ut som et av de fjorten tusen vista-kopiene som existerer. Er det rart jeg er lei av Vista før det i det hele tatt har kommet ut? 7219535[/snapback] Hehe... Men kan du gi meg en link til akkurat den du bruker? Finner'n ikke skjønner du Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 finner den på denne siden http://themes.belchfire.net/index.php?showtopic=8767 heter Aero Style vista Lenke til kommentar
quakie Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Har nå installert en Samurize config, med forskjellige instanser. Men jeg har et problem. Det ser ut til at de andre vinduene jeg har oppe ikke kan overlappe disse. Dette er ekstremt irriterende, men jeg regner med noen har en enkel løsning på dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå