Ondskapen Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Takk, da funker det Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Vi skulle ikke snart starte "Vista Desktop deskmod"? Finnes det i det hele tatt en uxtheme.dll-patch til Vista RC2? "Utrolig nok" er jeg allerede lei VS'et som følger med, og Vista er ikke RTM enda Endret 8. oktober 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Og finnes det noen themes? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg tror jeg så noen utrolig stygge hacks av Glass. Det beste hadde vært et 100% gjennomsiktig minimal versjon av Glass. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg gleder meg også til man kan begynne å modifisere Vista. Det blir spennende å se hva kunstrnerne på deviantart kan klare å skape med de, visstnok, kjempemessig mulighetene man har for å skape spennende themes til Vista. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Blir nok mye tulling med transparency i begynnelsen Lenke til kommentar
miCro Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Helt sikkert! For å være skikkelig hardcore bør man ta et bilde av veggen bak skjermen sin, for å så å ha det og intet annet på skjermen. Det er transparency det. Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hvordan er det man egentlig finner themes på deviantart? Går det ann å f. eks søke på "blue silver xp"? Finner det ingen steder... Noen som kan hjelpe meg? En link kanskje? Takk Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 De kan du finne her! Customization > Skins & Themes > Windows Utilities > Visual Styles Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Categories->Customization->Skins & Themes->Windows Utillities->Visual Styles Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Nok en oppdatering på min, ny Visual Style, lagt til Vg og Dagbladet i Samurize configen, og lekt meg litt med Styler! Endret 9. oktober 2006 av Ungoliant Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) EDIT: Hmm...hva i alle dager skjedde nå.... Vel vel, sorry for dobbelpost.. Endret 9. oktober 2006 av Ungoliant Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Veldig utydelig skrift på Samurize tingene... Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Det er en vanesak, man blitt vant til det etter hvert! Endret 9. oktober 2006 av Ungoliant Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Du syntes ikke det er køddent å se? Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Nei, ser jo hva som står, så da er det jo ikke så ille Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Fant det Samurize opplegget litt uryddig. Har ingen ting på desktopen min jeg. Men det er smak og behag. Birger Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Vet det ikke er så bra oppsett på det, fordi bakgrunnen er for det meste svart, og jeg ikke har noe mønster e.l å sette det opp etter på bakgrunnen, og dermed må jeg sette det opp litt her... Lenke til kommentar
T homas Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Der gikk den minimalistiske stilen,til fordel for funksjonalitet Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Det får man si.. Er det ukens tilbud fra de forskjellige nettbutikkene du har øverst til høyre? Ganske mye informasjon ihvertfall! Btw, dritkult wallpaper! Så det en gang på deviantart, men fant det aldri igjen. Kan du legge det ut? Edit: Fant wallpaperet nå! Endret 9. oktober 2006 av Ungoliant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå