Harvester Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Der ja! Huff! Liker ikke å poste så mange poster etter hverandre, men det var jo nødvendig Edit: (Så jeg slipper å lage enda en post) Hvis jeg begynner å bruke BlackBox, vil jeg da kunne gå tilbake til vanelig windows? Er ganske noob på BlackBox... Endret 5. oktober 2006 av Ungoliant Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 En ganske enkel un-install på blackbox. PsychoDevil98: aldri bruk html(?) i innleggene dine mer. Hver gang jeg har sett ""); document.close();" i et innlegg har det vært umulig å se resten av siden. Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvor får man tak i "Widget'ene" som PsychoDevil98 bruker? Det med: museklikk, tastetrykk, musedistanse, minne, cpu og harddisk plass... Takker for alle svar Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Han bruker et program ved navn Samurize. Installér det først, og be micro vennlig om å sende deg configen Jeg fikk den i hvertfall Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Der ja!Huff! Liker ikke å poste så mange poster etter hverandre, men det var jo nødvendig Edit: (Så jeg slipper å lage enda en post) Hvis jeg begynner å bruke BlackBox, vil jeg da kunne gå tilbake til vanelig windows? Er ganske noob på BlackBox... 7006678[/snapback] er ikke noe problem å fjerne igjen nei...du behøver ikke instalere det en gang....det funker også som standalone, men da vil windows lekke litt gjennom og du vil ikke få full "ytelse" av BB selv syns jeg det er genialt....kjappere oppstart her hvertfall Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Prøvde det nå, og fant ut at det var ganske enkelt ja! Texas7: Eller du kan laste ned den "orginale" her! Tror kanskje det er bittelitt mer info på den, men er ikke sikker, lenge siden jeg brukte den.. Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ok, så jeg trenger bare å laste ned den "overkill" zip- mappa? Er temp, klokke og alt det andre der? I programmet? Takker for svar Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nå har jeg nettopp fått den configen av Micro, så installerte jeg Samurize... Hva skal jeg da gjøre for å få "Widget's" på skrivebordet? Takk Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Vel, hvis du allerede har lagt configen fra Micro i config mappa, er du allerede kommet langt. Når du har Samurize Client kjørende, kommer det et Samurize ikon i systemtray, nederst til høyre. Høyreklikk, select config, og velg configen til Micro! Alt er der ja! Endret 5. oktober 2006 av Ungoliant Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg gjorde akkurat det du sa jeg skulle gjøre, men ingen ting skjedde... Noe jeg har gjort feil? Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvilken oppløsning bruker du? Kan være at oppløsningen til micro er større enn den du bruker, slik at configen havner utenfor skjermen.. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvilken oppløsning bruker du? Kan være at oppløsningen til micro er større enn den du bruker, slik at configen havner utenfor skjermen.. 7007751[/snapback] hvis så...så høyreklilkker du ikonet i systray->edit config->flytter den mer mot midten så du kan se den....etter det plasserer du den der du vil ha den Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nå har jeg prøvd alt som dere har hjulpet meg med (setter pris på det) men får det ikke til, noen som har en komplett guide til Samurize til meg Takker for alle svar Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Nå har jeg prøvd alt som dere har hjulpet meg med (setter pris på det) men får det ikke til, noen som har en komplett guide til Samurize til meg Takker for alle svar 7010506[/snapback] guiden i siggen min Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kan også finne noe brukbart på Samurize.com! Pessimisten: Hvilket BB skin bruker du? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kan også finne noe brukbart på Samurize.com! Pessimisten: Hvilket BB skin bruker du? 7013480[/snapback] charcoal modifisert da Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) ... hvordan endrer jeg fontstørrelse, evt. font, i BB? Skriften på themet er så liten at jeg nesten ikke ser hva som står Og hvordan får jeg Samurize til å virke med BB? Regner med det går an? Endret 6. oktober 2006 av Ungoliant Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 ... hvordan endrer jeg fontstørrelse, evt. font, i BB? Skriften på themet er så liten at jeg nesten ikke ser hva som står Og hvordan får jeg Samurize til å virke med BB? Regner med det går an? 7014724[/snapback] det går ann med samurize ja skriften endrer du slik: høyre klikk-> blackbox ->edit -> extensions Lenke til kommentar
vinduspusser Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 hei hvordan kan jeg skifte skrift størrelse i samurize? slik at jeg kan gjøre den litt større... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå