King-Nothing Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg ser at nesten alle som holder til her har en slik tv guide på maskinen. Så ser dere tv på maskinen da? Tv kort eller program til å streame fra nettet? Mvh Erling 6999044[/snapback] Det eneste tv guiden gjør er å vise hva som går på tv. Hvis det var det du lurte på. Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Liten oppdatering på min, fjernet den logoen og flyttet litt plass på noen saker og ting! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Har du brukt Samurize PsychoDevil98? Gleder meg til å prøve når jeg får PC-en min Har du noe form for skins man kunne få PsychoDevil98. Likte desktopen din sinnsykt godt! Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Skin: Pristine Samurize: configen fikk jeg av miCro, spør han Bakgrunn: Det fant jeg desverre ikke igjen, men det finnes MANGE kule wallpapers her. Register (gratis) så får du flere. ObjectDock: helt vanlig. Oppdatert:[/sKJUL][sKJUL] PD Endret 4. oktober 2006 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hvilket program må man ha for å åpne Pristine skinet? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 ok, alle inlegg etter PsychoDevil98 sitt blir borte helt til vi kommer til neste side. Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Tja, da er det vel bare å poste til neste side da! Lenke til kommentar
Teds Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Har modifisert litt på skrivebordet mitt igjen, men nå har jeg støtt på litt problemer. SKRIVEBORDET ER HER! Det jeg lurer på er: 1. Lastet ned et Rainmeter skin, men det er så lite? (Sjekk bildet) Det er jo umulig å kunne lese hva det står på fler av informasjonsboksene, er det muligheter for å forstørre disse boksene? Gjennom .txt dokumenter eller noe lignende? 2. Samurize brukes, men ka man også laste ned skin til dette programmet? Her trenger jeg dog bare skin til tv-oversikten. 3. Den stygge, grønne start-linja er litt i veien, men hva kan gjøres for å skifte farge på den og eller bytte den? På forhånd, takk for svar. Håper på respons. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 1. Tror ikke det, medn mindre du re-designer hele skin'et 2. 'Gjør det selv' der og. Det er det som er poenget med Samurize. 3. uxtheme.dll. Google it! Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 *neste side* *neste side* Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 *neste side* *neste side* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå