Harvester Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kanskje det ville vært en ide og spre infoen litt mere, men det er jo jævelig prakrisk med allt på et sted... *tenke høyt* 6994115[/snapback] Skulle ikke hatt noe imot det, men med et så stort område klarer jeg ikke bestemme meg hvor jeg skal sette alt, så det blir som vanelig på et sted.. Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei, jeg har lett og lett etter å finne en tv guide som jeg kan ha på desktopen min... Er det noen som kan hjelpe meg å finne det... Gjerne norske kanaler, som: Nrk, Tv2, Tv3, ZTV, Tv Norge o.l.... Takker for svar Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Da har du ikke lett lenge nok. I denne guiden finner du guide til Norsk TV scriptet Lenke til kommentar
T homas Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Nå har jeg ikke vært aktiv her på lenge så da er det vel på tide at jeg bicrar litt jeg og. Wp er fra nurburgring (riktig stavet?) Tar gjerne imot kritikk på hva jeg kan gjøre bedre Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Usj, den firefox'n så ikke god ut. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 1. Skin som ikke matcher særlig(IE7 ) 2. Alt for mye rot, unødvendige knapper osv. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg ser at nesten alle som holder til her har en slik tv guide på maskinen. Så ser dere tv på maskinen da? Tv kort eller program til å streame fra nettet? Mvh Erling Lenke til kommentar
T homas Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Du må ikke ha tv kort for og ha tv programmet på skjermen . Selv har jeg ikke tv kort (tv 2 meter unna) Byttet skin på Firefox, ble det bedre? Endret 4. oktober 2006 av T homas Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Jeg ser at nesten alle som holder til her har en slik tv guide på maskinen. Så ser dere tv på maskinen da? Tv kort eller program til å streame fra nettet? Mvh Erling 6999044[/snapback] jeg har ikke tv-config, men jegs er tv på pc'en EDIT: T homas det blir fortsatt mye rot.... Endret 4. oktober 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg ser at nesten alle som holder til her har en slik tv guide på maskinen. Så ser dere tv på maskinen da? Tv kort eller program til å streame fra nettet? Mvh Erling 6999044[/snapback] jeg har ikke tv-config, men jegs er tv på pc'en EDIT: T homas det blir fortsatt mye rot.... 6999121[/snapback] Har du tv kort da eller bruker du et program til å streame fra nettet? Mvh Erling Lenke til kommentar
T homas Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Programtittel: TVNoo Bruksområde: Se TV på din pc uten antenne og tv-kort Anbefales fordi: Det er gratis, og du kan se på norske tv-kanaler. Foreløpig er det NRK1, TV2, TV2 Zebra, TvNorge, Tv Norge Lastes ned fra: http://www.euchannels.net Kostnad: Gratis Kjente ulemper: Alle kanalene er ikke der hele tida. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har prøvd TVNOO før og det er et elendig program. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Har ikke mye til Deskmod, men jeg bruker programmene Rainlendar og Rainmeter, måtte gjøre litt småtriks med Rainmeter for å få den til å vise de hardiskende jeg ville og gjorde greia helt gjennomsiktig ved å endre litt på grafikkfilene Er litt av ein ikon hore så jeg bruker ikke flere funskjoner (litt lite plass) Hvis bildet ikke vises så er det enda en link her http://home.no.net/kaysi/desktopvisetilhardware.gif 6991637[/snapback] Sorry man, men det der var bare helt jævlig. Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei, jeg har HddHealth på pc'en min, så lurte jeg på om det går ann å få den til å vise harddisk temperatur og harddisk plass på desktopen, altså at det er en "widget"... Hvis ikke, er det noen andre "widget" som gjør dette? Noen som kan anbefale noen? Takk Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg ser at nesten alle som holder til her har en slik tv guide på maskinen. Så ser dere tv på maskinen da? Tv kort eller program til å streame fra nettet? Mvh Erling 6999044[/snapback] jeg har ikke tv-config, men jegs er tv på pc'en EDIT: T homas det blir fortsatt mye rot.... 6999121[/snapback] Har du tv kort da eller bruker du et program til å streame fra nettet? Mvh Erling 6999161[/snapback] har tv-kort ja Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei, jeg har HddHealth på pc'en min, så lurte jeg på om det går ann å få den til å vise harddisk temperatur og harddisk plass på desktopen, altså at det er en "widget"... Hvis ikke, er det noen andre "widget" som gjør dette? Noen som kan anbefale noen? Takk 6999471[/snapback] Samurize kan hente slikt fra mbm eller Speedfan. Anbefaler Speedfan, siden mbm ikke blir utviklet lenger. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Her er min nylige, med configen til miCro Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Kommentarer? Endret 4. oktober 2006 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) erm....configen til ungoliant mener du vel? Endret 4. oktober 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hehe, stammer vel sikkert fra han ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå