MindTooth Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hva faen torden.. Den passer jo til themet mitt da.. Samme buttons som i WinAMP.. Kewl shit! Birger Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Da vil du kanskje ha en kopi? Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 En liten update på min: Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Fet! Har lyst på sånn og, men har ikke skillz nok. Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det tenkte jeg og når jeg var ny med Samurize. Men etter en tid blir du mer og mer dreven. Jeg begynte å laste ned andres configer fra samurize.com for å se hvordan de gjorde det, og det lærte jeg av, for egentlig er det ikke så vanskelig! Lenke til kommentar
Reached Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Lærte det på et par dager Veldig mye info du har på den skjermen din Ungoliat Lenke til kommentar
Dypfryst Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 finnes det noen som gjør at blackbox viser æøå? også hvordan fikser man så menyen ikke blir stor nok for teksten? rød ramme rundt problemene. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Her er min atm.. Komentarer? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) finfin deskop mr_razer! Var på msn lista di og ja btw, tatt ideèn til acolyt3 angående bakgrunnen? Endret 22. september 2006 av RostaD Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 finnes det noen som gjør at blackbox viser æøå?også hvordan fikser man så menyen ikke blir stor nok for teksten? rød ramme rundt problemene. 6912390[/snapback] Det ligger i fonten, den kan du endre i "edit settings" det går ikke ann å endre på meny størelsen, men du kan endre navnet på snarveien så det ikke blir så langt Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 lite BB spm: hva gjør den lille knappen her?: Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) thomas ll:Hva med denne? 6905437[/snapback] Det er en lekker tv config, men syntes det ødeleger litt når du har et mønster som blir brutt av den. Men hvis du fikser på wallpaperen, sånn at det ser ut som at configen ligger inne i wallpaleren, ved og fade bakgrunnen til samme farge som tv configen...? *tenkte høyt* Endret 23. september 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Her er min atm..Komentarer? 6912624[/snapback] Den var UTROLIG tøff! Er det en mulighet for at jeg kunne få en slik jeg også? Vet ikke hvordan jeg lager slike, er litt grønn på det området. Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Lite aktivitet i guiden så jeg prøver meg her: Forsøkte med uxtheme.dll trikset i dag og det gikk helt fint. Installerete Royale theme, gikk også fint. Gjorde en omstart litt senere og da fikk jeg problemer. Allt ser fint ut utenom startmenyen og startlinja ser ut som Win 3.1 samt at jeg mangler det blå feltet til venstre i vinduet, det er nå hvitt som vindusbakgrunnen. Noen som vet hva som gjør dette? Jeg kan forandre på allt annet uten om dette. (Merk: jeg har en fersk install av Win XP Home SP2, men har dette noen betydning?) Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Lite aktivitet i guiden så jeg prøver meg her: Forsøkte med uxtheme.dll trikset i dag og det gikk helt fint. Installerete Royale theme, gikk også fint. Gjorde en omstart litt senere og da fikk jeg problemer. Allt ser fint ut utenom startmenyen og startlinja ser ut som Win 3.1 samt at jeg mangler det blå feltet til venstre i vinduet, det er nå hvitt som vindusbakgrunnen. Noen som vet hva som gjør dette? Jeg kan forandre på allt annet uten om dette. (Merk: jeg har en fersk install av Win XP Home SP2, men har dette noen betydning?) 6921663[/snapback] Har du prøvd med andre themes? Lenke til kommentar
T homas Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Eller flyttet theme filen? Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hvor finner jeg kule toolbars? Har vært inne på customize ol. men aldri funnet det helt store. Har lyst på en svart alà mr_razer sin. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Sjekk på deviantart.com - utrolig mange geniale der Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Hvor finner jeg kule toolbars? Har vært inne på customize ol. men aldri funnet det helt store. Har lyst på en svart alà mr_razer sin. 6921778[/snapback] Ta en kikk på Deviantart.com! Edit: akkurat for sen der ja....... Endret 23. september 2006 av Ungoliant Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har du prøvd med andre themes? 6921692[/snapback] Har prøvd med både XP standard og Windows standard, det samme skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå