FuglFøniks Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Jeg har nå fått mekket det derre norskTV greiene, men åssen får jeg den til å oppdatere seg? pain. Endret denne til minst mulig, men det skjer ikke no? Endret 13. september 2004 av pain Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Numark ttx-1?? Jepp. Torsoli: Hvordan lager du til den saken som viser hva som er på tv?Jeg bruker scriptet som du finner her. der? ja der Med fare for å gjenta meg selv, er det noen som har en tekstfil med de nevnte kanalene? Det skal du kunne lage til selv. Tror du bare kan editere tekst-filen, og putte inn internettadressene til tv-guide for de nevnte kanalene. Torsoli: Hvor har du funnet tak i den winamp-pluginen.. Jeg har letet ganske lenge men jeg har ikke funnet.. ? Vil du gi meg en link? Hva mener du med winamp-plugin? Track-info og alt det der følger med samurize (bare å velge add meter > winamp). Tenker du på å styre winamp fra desktop'en, fins det flere script for det; her er ett. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 det tv scriptet mitt oppdateres hvert 10. minutt.. hvordan speede det til 5 min? Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 vet noen hvor jeg finner uxtheme patcher til sp2 norsk? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 vet noen hvor jeg finner uxtheme patcher til sp2 norsk? Det skal ikke ha noe å si hvilken versjon du har. UXTheme er "universal"... Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 vet noen hvor jeg finner uxtheme patcher til sp2 norsk? Det skal ikke ha noe å si hvilken versjon du har. UXTheme er "universal"... funket ikke Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 vet noen hvor jeg finner uxtheme patcher til sp2 norsk? Det skal ikke ha noe å si hvilken versjon du har. UXTheme er "universal"... funket ikke Hmm.. er du sikker på at du har patchen for SP2? Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 nei,,,,har du url? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 nei,,,,har du url? http://home.no/x-byted/download/nw_uxtheme.zip Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Det er sant, men googler man finner man det. Her er mitt nye skrivebord: **Fjernet bildet, man skal ikke quote bilder** Legg merke til temperatur/vær, kalender til venstre på skrivebordet og transparente menyer. Spar meg.. Det der er nesten default i KDE. Skal du tweake look'et må du gjøre mer enn det. Ikke offensivt ment, det kan jo godt hende at du trives med looket ditt. I XP har jeg flyttet litt på saker og ting og slått av themes o.l. I Linux har jeg gjort det meste transparent og med masse tøffe effekter, og det er uten add-ins. EDIT: Sorry folkens om det ble litt offtopic, jeg poster xp desktopen min straks. Endret 14. september 2004 av kr1570ffz0r Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Her har dere XP looket mitt, desktopen min er svart uansett, så den trenger dere ikke å se :!: Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Update på desktop... : Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Her har dere XP looket mitt, desktopen min er svart uansett, så den trenger dere ikke å se :!: *pukes* Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Spar meg.. Det der er nesten default i KDE. Skal du tweake look'et må du gjøre mer enn det. Ikke offensivt ment, det kan jo godt hende at du trives med looket ditt. Legg merke til datoen. Ett år siden. Var ikke så mye å velge mellom og det var vel gjennomsiktige ting som var trendy da. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Spar meg.. Det der er nesten default i KDE. Skal du tweake look'et må du gjøre mer enn det. Ikke offensivt ment, det kan jo godt hende at du trives med looket ditt. I XP har jeg flyttet litt på saker og ting og slått av themes o.l. I Linux har jeg gjort det meste transparent og med masse tøffe effekter, og det er uten add-ins. EDIT: Sorry folkens om det ble litt offtopic, jeg poster xp desktopen min straks. For det første synes jeg ikke at noen skal bestemme hvordan andre skal modde sin desktop. For det andre synes jeg den desktop'en det er snakk om her slett ikke er så værst, særlig med tanke på tidspunktet den ble laget (nesten ett år siden). Dessuten vet vi som har fulgt med denne tråden, at folks første desktop'er er èn ting, mens man ser stor utvikling på desktop'ene som lages når man er litt mer "varm i trøya". Dette gjelder sikkert også i Cobra's tilfelle. PS. Noe sier meg at du kr1570ffz0r, ikke leste hele tråden før du postet? Tar jeg feil? Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 jeg har lastet ned masse ikoner, men de er png. Hvordan får jeg brukt disse ? Det er ikoner til spill og noen programmer, ikke en sånn ikon pakke. Har lest gjenom tråden men jeg blir bare forvirra, hvilket program trenger jeg for og bruke de ikonene jeg har lasta ned og hvor finner jeg ikon pakker og program som kan bruke de ? Jeg har windowsblinds men jeg klarte ikke finne noe ikon funksjon i den. Håper noen gidder og svare selv om det kanskje har blitt svart før. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Nobrains: Det lettest ville vel være å bruke IconPackager og legge inn IconPackager-ikoner. torsoli: Takk for støtten og forståelsen Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 http://tinypic.com/58g9v Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Er det mulig å lage til noe i samurize som viser iconer for hver av diskene mine som i tillegg er "klikk bare"? Eventuelt et annet program jeg kan gjøre dette i? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Er det mulig å lage til noe i samurize som viser iconer for hver av diskene mine som i tillegg er "klikk bare"? Eventuelt et annet program jeg kan gjøre dette i? Ja det er fullt mulig, men jeg har aldri testet det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå