Reached Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Nyeste Utseende, ble ganske fornøyd Lagde til og med en fet logo til den! Endret 16. september 2006 av Adey Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Vil anbefale ObjectDock eller liknende programmer til å holde styr på de snarveiene du har på skrivebordet. Ellers likte jeg det jeg så Goscinny Lenke til kommentar
Reached Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Vil anbefale ObjectDock eller liknende programmer til å holde styr på de snarveiene du har på skrivebordet. Ellers likte jeg det jeg så Goscinny 6875186[/snapback] hehe ... jeg har ikke lyst til å bruke ObjectDock Og dessuten det er jo bare 6 ikoner og de er plassert der jeg vil ha dem Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Kan godt anbefale RocketDock. Bruker den nå. Selv om Plus utgaven av ObjectDock er ikke å forakte. Birger Lenke til kommentar
Reached Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Har plus utgaven men jeg skal prøve RocketDock Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Noen som vet om et program alla NeoTheme? Et som oppdateres regelmessig? Og jeg nekter å bruke Style-XP. Skal ikke ha noe spyware på PCen ass. Birger Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hvorfor i all verden trenger du en UXTheme patch som oppdateres ofte? Trenger kun oppdatere når det kommer ut en ny ServicePack. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Er ikke snak om patchen. Men om programmet. Installere VS themene osv. Hvem faen trenger en oppdatert UXTheme.dll fil da? Birger Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Så det å pakke ut zip-filer til \windows\resources\themes er alt for mye manuelt arbeid for deg? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Har plus utgaven men jeg skal prøve RocketDock 6875245[/snapback] Har tidligere testet RocketDock og syntes det var bedre enn ObjectDock Free Edition, men Plus-utgaven av ObjectDock synes jeg er bedre. Dersom du ikke vil bruke dock-program, Adey, og ikke bytter ikoner så ofte, kunne du kanskje laget noen fanzy snarveier i Samurize? Eller så kan du rett og slett ha ikoner på skrivebordet slik som nå Goscinny Lenke til kommentar
Reached Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hva mener du med Fancy snarveier med Samurize? det hørtes spennende ut Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hva mener du med Fancy snarveier med Samurize? det hørtes spennende ut 6876111[/snapback] du tar noen kule, kansje litt store, og spesielle ikoner (som den ørnen du lagde) og legger de i snamurize og legger til snarvei på de (i samurize) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) *Glem det* Endret 16. september 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hva mener du med Fancy snarveier med Samurize? det hørtes spennende ut 6876111[/snapback] du tar noen kule, kansje litt store, og spesielle ikoner (som den ørnen du lagde) og legger de i snamurize og legger til snarvei på de (i samurize) 6876313[/snapback] Eller rett og slett bare tekst med snarvei istenden for bilde Lenke til kommentar
Reached Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 For å si det sånn så er jeg ikke noe stort fan av store ikoner og sånt, prøver egentlig å få det så lite som mulig mens jeg klarer å se det godt. Men jeg skal prøve å finne ut av den Samurize ikon tingen Dessuten har jeg en annen måte å lage egne ikoner på Takker for svar da! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Kan godt anbefale RocketDock. Bruker den nå. Selv om Plus utgaven av ObjectDock er ikke å forakte. Birger 6875209[/snapback] <3 Noen som vet om en god side med et galleri med .png ikoner til bruk i docks? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 da har jeg testsa ut BB og elsker det 6873717[/snapback] Prøvde det litt i stad, men blei bare rot Hvordan har du fått til det der? fant ikke noe readme file heller, eller manual. Tar gjerne imot tips? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hvis du ser igjennom konfigurasjonsfilene finner du fort ut av hvordan du ordner saker og ting i BB. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Kan godt anbefale RocketDock. Bruker den nå. Selv om Plus utgaven av ObjectDock er ikke å forakte. Birger 6875209[/snapback] <3 Noen som vet om en god side med et galleri med .png ikoner til bruk i docks? 6877989[/snapback] DeviantART. Birger Lenke til kommentar
T homas Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Da var jeg endelig ferdig Alt er laget selv fra bunnen av Edit: Noen som vet hvorfor progress barene mine og opp/ned graphene ikke fungerer? Tar gjerne imot tips til forbedringer Endret 17. september 2006 av T homas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå