pessimisten Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 nei da vet jeg ikke..... funker ikke hos meg i samurize heller Lenke til kommentar
miCro Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det var dumt. Å ha direkte linker til alle partisjonene mine rett på skrivebodet er jo ganske praktisk, men ikke når jeg alikevel må trykke på "Mapper" hver gang jeg benytter meg av de. :/ Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 har du prøvd 'explorer.exe /n, /e, c:\' ? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Nei, men det burde jeg har gjort for det fungerte aldeles utmerket! Hjertelig takk! :----) Lenke til kommentar
miCro Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det er en ting til jeg lurer på med disse snarveiene. Slik det er nå, må jeg trykke på selve bokstaven for å åpne snarveien. Det kan være litt kronglete, for streken som bokstavene er lagd av er jo ikka akkurat tjukke. Det rare er at det ikke er bokstaven som er snarveien, men et eget området som er lagt oppå bokstaven. Men fortsatt må jeg trykke på bokstaven for å åpne snarveiene. Kan jeg gjøre det slik at hele området rundt bokstaven fungerer som en klikkbar snarvei, og ikke bare bokstaven? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Du kan legge et usynlig bilde bak bokstaven, og la det være snarveien. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Må jeg lage det usynlig bilde i PS eller kan det gjøres direkte i Samurize? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Må jeg lage det usynlig bilde i PS eller kan det gjøres direkte i Samurize?Hvis det er 'Console Program' du bruker kan du bare sette 'Draw Type' til Image, og så bare gi beng i å legge til et bilde. Skulle gå det. Lenke til kommentar
simenfsf Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hvilken Windiws NT ting? 6839408[/snapback] Når jeg prøver å kjøre patchen, kommer det en popup som sier så meget som: "Windows NT Setup Files Detected... in C:/i386... It's not recommended you continue with this. Press OK to exit." Eneste valget jeg har er da OK. 6839483[/snapback] Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få dette til å funke, eller burde jeg bare bruke et annet programm? Takker Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Slett mappa i386 på C: Hvis du hadde kjørt patchen med den mappen der hadde Windows gjenopprettet original-filen, og du hadde vært like langt. Lenke til kommentar
simenfsf Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Slett mappa i386 på C: Hvis du hadde kjørt patchen med den mappen der hadde Windows gjenopprettet original-filen, og du hadde vært like langt. 6841898[/snapback] Skal jeg bare slette mappen? Ekke det fali a? Hehe, sletter mappen jeg da. Takk skal du ha Lenke til kommentar
simenfsf Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Slett mappa i386 på C: Hvis du hadde kjørt patchen med den mappen der hadde Windows gjenopprettet original-filen, og du hadde vært like langt. 6841898[/snapback] Skal jeg bare slette mappen? Ekke det fali a? Hehe, sletter mappen jeg da. Takk skal du ha 6842260[/snapback] Funket jo som bare det. Kan legge ut mitt skrivebord da kanskje. Har ikke gjort så veldig mye hittil. Men liker det. Har ikke fjernet søppelkassen enda Lenke til kommentar
T homas Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Kjempefin desktop Kunne du lagt ut Wp? Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Fint det, men hva med å fjerne søppelbøtten? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Kan du legge ut link til VS-et du brukte? Ellers syns jeg virkelig du bør slette papirkurven fra skrivebordet. Ødelegger litt ... Elelrs fint Goscinny Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Heter VS'et Cassandra? Er ihvertfall det jeg bruker nå, og det er temmelig likt! Lenke til kommentar
simenfsf Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Heter VS'et Cassandra? Er ihvertfall det jeg bruker nå, og det er temmelig likt! 6843008[/snapback] Jepsi. VS'et er Cassandra, veldig bra og fint theme. Mulig jeg skal prøve å få verktøylinjen oppe og docken nede. Får se. VS: Cassandra WP: Selfillumination -> Eneste kjipe er at den ikke finnes i min oppløsning, så blir litt strukket... Dock: Object Dock Har ikke fjernet søppelkassen enda, er enig at den ødelegger, men mp få installert et av de programmene først. Hvor er det beste stedet å finne andre Visual styles (noe lignende Cassandra)? Takker for fine tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hvor er det beste stedet å finne andre Visual styles (noe lignende Cassandra)? 6843084[/snapback] Jeg bruker for det meste Deviantart.com til slikt! Fant forresten Cassandra på Deviantart. Her er da min! Har lagd alt selv i Samurize, bortsett fra bildene da, altså "grafikken", den tilhører New Dego... Lenke til kommentar
simenfsf Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hvor er det beste stedet å finne andre Visual styles (noe lignende Cassandra)? 6843084[/snapback] Jeg bruker for det meste Deviantart.com til slikt! Fant forresten Cassandra på Deviantart. Her er da min! Har lagd alt selv i Samurize, bortsett fra bildene da, altså "grafikken", den tilhører New Dego... 6843132[/snapback] Var fet den. Men liker det litt minimalistisk så orker ikke å ha alt Samurize opplegget på skjermen. Tror jeg også bytter til tabbed dock når ejg får flere ting installert. Hvordan gjør jeg sånn at Object dock ikke forsvinner når man åpner Startmenyen? Skal teste ut litt med å fjerne startmenyen også, og bare bruke RightClick Start-meny. Får se Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Må jeg lage det usynlig bilde i PS eller kan det gjøres direkte i Samurize?Hvis det er 'Console Program' du bruker kan du bare sette 'Draw Type' til Image, og så bare gi beng i å legge til et bilde. Skulle gå det. 6841022[/snapback] Det fungerte dessverre ikke. Den reagerer fortsatt bare på selve bokstaven og ikke hele området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå