Harvester Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Hmm....Hvordan tar jeg i bruk wlm skinnet ditt? EDIT: Glem det! Leste ikke godt nok på deviantart! EDIT 2: hmm......etter jeg kopierte fila ti msn mappa, ville ikke WLM slå seg på...... Endte med ny installering...... Endret 9. september 2006 av Ungoliant Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Funker fint med Build 8.0.0812.00 Bare så synd det ikke funker så bra med A-Patch Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Merkelig, jeg bruer også Build 8.0.0812.00, men likevel funker det ikke Stod i kommentarene til skinnet at det var mange som ikke fikk det til å virke. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Ja, hva heter wallpaperet? Kan du legge det og configen til posten? Pd 6833750[/snapback] Hyggelig at dere likte den. Som Ungoliant sa, er config'en er basert på den han postet litt tidligere i tråden. Bakgrunnsbildet: Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Litt mer fixings her ja. Lite å gjøre når man er forkjøla og ikke får sove. Lenke til kommentar
simenfsf Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Bare lurte på om noen kunne hjelpe litt med dette. Har programmene som følger med Object Desktop forløbig og prøvde å endre litt i windows. Det første jeg gjorde var å bruke IconPackager til å endre ikonene til et av de som fulgte med. Men så har jeg også lastet ned masse ikoner fra deviantART, men disse kom som enten .ico eller .png filer. IconPackager ville bruke disse, så prøvde da med Icon Developer å gjøre det om til noe som Packager ville kunne bruke. Fant ikke det ut. Hvordan kan jeg få mange .ico filer til å bli en package? Ikonsettet het Elements Icons. Edit: Fikset det over, fant den samme ikonpakken, bare i riktig format. Så prøvde jeg ut WindowsBlinds for å se hva man kunne gjøre med Startbaren og Windows vinduene. Men nå ser det ut som den har byttet theme til Windows Classic, noe jeg ikke vil ha. Prøver derfor å endre tilbake til den normale Windows Xp themet, men den lar seg ikke bytte. Noen som vet hvordan jeg kan få default theme tilbake? Edit: Lurte også på om noen kunne være kjempe snille med å hjelpe meg finne en passende start-bar og vindu themes til denne bakgrunnen? Ikonene er ikke så viktig, da jeg liker Elements pakken. Og også et passende Object Dock theme, hvis det finnes. Liker det minimalistisk. Takker. Ps: Legger også merke til at de fleste bruker Visual Style. Er det bedre eller lettere enn WindowsBlinds? Endret 10. september 2006 av simenfs Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg har installert Rainmeter og lurer på om jeg kan få låst ruten med informasjon fast på skrivebordet slik som du låser oppgavelinjen? Mvh Erling Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 simenfs: Vil anbefale deg å bruke Uxtheme-patchen isteden for Blinds, mye enklere... ekwathne: høyreklikk på rainmeter-skiet du ar på skrivebordet, gå til "Skin menu" og huk vekk "Draggable! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 ekwathne: høyreklikk på rainmeter-skiet du ar på skrivebordet, gå til "Skin menu" og huk vekk "Draggable! 6839009[/snapback] Se der gikk det, takker og bukker! Mvh Erling Lenke til kommentar
simenfsf Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 simenfs: Vil anbefale deg å bruke Uxtheme-patchen isteden for Blinds, mye enklere... 6839009[/snapback] Hva er Uxtheme-patchen? Et programm eller en patch til et programm, og isåfall hvilket? Leste i en readme for et theme noe om uxtheme.dll eller noe sånt. Den du mener, og hvor får jeg tak i den? Takk. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det er en patch som gjør at Windows godtar alle typer themes. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Du kan lese mer om den i Guiden Lenke til kommentar
simenfsf Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Du kan lese mer om den i Guiden 6839203[/snapback] Ok takker. Skal prøve ut den. Men hvordan får jeg WindowsBlinds themet bort? Den nekter å la seg skifte. Vil den bytte tilbake til vanlig WinXP hvis jeg uninstallerer? Takk Edit: Testet uxtheme-patchen, men fikk en beskjed om at "Det finnes Windows NT filer på i386" eller noe sånt. Kan bare trykke OK, og da lukker den seg. Har Home Edition hvis det har noe å si. Endret 10. september 2006 av simenfs Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kan hende det vil gå automatisk bort når du skifter theme ved hjelp fra uxtheme-patchen, ihvertfall gjør det det med stylexp! Lenke til kommentar
simenfsf Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Kan hende det vil gå automatisk bort når du skifter theme ved hjelp fra uxtheme-patchen, ihvertfall gjør det det med stylexp! 6839269[/snapback] Ok, må bare få patchen til å funke. Faren er over, WindowsBlinds tullet forsvant da jeg uninnstallerte og sendte det til søpplekassen. Noen som vet hva jeg skla gjøre ang. Windows NT tingen på uxtheme? Endret 10. september 2006 av simenfs Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hvilken Windiws NT ting? Lenke til kommentar
simenfsf Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Hvilken Windiws NT ting? 6839408[/snapback] Når jeg prøver å kjøre patchen, kommer det en popup som sier så meget som: "Windows NT Setup Files Detected... in C:/i386... It's not recommended you continue with this. Press OK to exit." Eneste valget jeg har er da OK. Edit: Har nå søkt rundtomkring på nettet etter en løsning, men finner ikke ut hvordan jeg fikser dette. Noen som har noen råd? Endret 10. september 2006 av simenfs Lenke til kommentar
miCro Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 1 . Hvorfor fungerer ikke denne snarveien: %SystemRoot%\explorer.exe /n, /e, c:\ Hvis jeg lager en vanlig snarvei fungerer den flott, men når jeg bruker den i snarveiene i Samurize fungerer den ikke. 6817779[/snapback] Quoter meg selv. Ingen som vet hvorfor en slik snarvei ikke fungerer i Samurize? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 1 . Hvorfor fungerer ikke denne snarveien: %SystemRoot%\explorer.exe /n, /e, c:\ Hvis jeg lager en vanlig snarvei fungerer den flott, men når jeg bruker den i snarveiene i Samurize fungerer den ikke. 6817779[/snapback] Quoter meg selv. Ingen som vet hvorfor en slik snarvei ikke fungerer i Samurize? 6839637[/snapback] Er det ikke mye enklere å bare linke til C:\? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) 1 . Hvorfor fungerer ikke denne snarveien: %SystemRoot%\explorer.exe /n, /e, c:\ Hvis jeg lager en vanlig snarvei fungerer den flott, men når jeg bruker den i snarveiene i Samurize fungerer den ikke. 6817779[/snapback] Quoter meg selv. Ingen som vet hvorfor en slik snarvei ikke fungerer i Samurize? 6839637[/snapback] Er det ikke mye enklere å bare linke til C:\? 6839721[/snapback] Jo, så klart. Men da kommer ikke mappevisningen opp. Jeg må altså trykke på "Mapper" for å få opp mappetreet. Det trenger jeg ikke med stien jeg skrev over. Endret 10. september 2006 av miCro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå