Reached Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Da er det bare å edite dem Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Her er min atm..: Lenke til kommentar
miCro Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det kan også være at ID3-taggen på filene ikke er helt "sunne". 6821543[/snapback] Så vidt jeg kan se er id3-taggen(e) "sunne" de. Lenke til kommentar
Dypfryst Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Noen som kan forklare hvordn man fjerner icons på taskbar? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Papirkurven kan du fjerne med Tweak UI. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Noen som kan forklare hvordn man fjerner icons på taskbar?Høyreklikk taskbar->Properties->Customize->Sett always hide. Lenke til kommentar
Dypfryst Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Noen som kan forklare hvordn man fjerner icons på taskbar?Høyreklikk taskbar->Properties->Customize->Sett always hide. 6822890[/snapback] hmm mente iconet som hører til firefox for eks. ikke de på høyre side. mulig taskbar er feil navn Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) hmm mente iconet som hører til firefox for eks. ikke de på høyre side.mulig taskbar er feil navn For Firefox: http://www.mozilla.org/support/firefox/tips#app_icon For andre programmer f.eks. Photoshop, må du åpne photoshop.exe i reshacker og bytte ut ikonet med et blankt ikon. Endret 7. september 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Reached Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 På Samurize. Hva er det som viser cpu? Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Da bruker du PerfMon. Vanligvis skal prosessorbruken (prosessortid som det heter i Samurize) komme automatisk når du velger PerfMon, men hvis ikke så velger du "prosessor" som ytelsesobjekt, og velger % prosessortid. Så gjør du om dette til en graf eller progresjonsbar, alt etter hva du selv vil Lenke til kommentar
Reached Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Sånn nå fikk jeg det til ordentelig Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Genealt Samurize greier da.. mus greiene var morsom.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Current: WB: GrayScale Wallpaper: Support our troops WLM: Windows Vista Messenger WinAMP: Aes Firefox: SaFire Birger Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hvor fikk du tak i det WLM-skinnet? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Nordoelum; Likte ikke den wallpaperen din Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Her er min nyeste: Jeg har lånt en god slump av Ungoliant's fantastiske config. Jeg har imidlertid et par spørsmål: 1 . Hvorfor fungerer ikke denne snarveien: %SystemRoot%\explorer.exe /n, /e, c:\ Hvis jeg lager en vanlig snarvei fungerer den flott, men når jeg bruker den i snarveiene i Samurize fungerer den ikke. 2. Hvordan kan jeg få knappen som slår av pcen til å ikke vente i 30 sek? 6817779[/snapback] Er det mulig å få se på denne configen? Utrolig pen desktop.. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Ja, hva heter wallpaperet? Kan du legge det og configen til posten? Pd Endret 9. september 2006 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Her er min nyeste: Jeg har lånt en god slump av Ungoliant's fantastiske config. Jeg har imidlertid et par spørsmål: 1 . Hvorfor fungerer ikke denne snarveien: %SystemRoot%\explorer.exe /n, /e, c:\ Hvis jeg lager en vanlig snarvei fungerer den flott, men når jeg bruker den i snarveiene i Samurize fungerer den ikke. 2. Hvordan kan jeg få knappen som slår av pcen til å ikke vente i 30 sek? 6817779[/snapback] Er det mulig å få se på denne configen? Utrolig pen desktop.. 6833557[/snapback] Configen er postet nest øverst på side 308. Det var jeg som lagde den, men kan vel legge til a jeg lånte bildene (grafikken) fra en Samurize config som heter New Dego, ta gjerne en titt på det også. Har laget en litt forbedret versjon av den jeg la ut på side 308, så hvis noen har lyst på den også, er det bare å ta kontakt tror jeg postet bilde av den nye for ikke så lenge siden..... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hvor fikk du tak i det WLM-skinnet? 6833454[/snapback] Her: http://tinyurl.com/p6m42 Nordoelum; Likte ikke den wallpaperen din 6833522[/snapback] Ditt problem. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå