Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Utrolig mange nice desktops her! Da denne tråden ble starta ble jeg inspirert til å modde min egen desktop. Fått mye hjelp i denne tråden. Takk alle sammen!

Men fikk (tror jeg) et problem med SimpleXP VS-en. Omtrent all skriften i venstre kolonne i mappevinduer, kontrollpanel er typisk notepad aktig. Like ikke helt det. Er det noen som vet hvordan jeg kan få endra på det?

HetrTiXc

post-104-1095011625_thumb.jpg

Endret av HetrTiXc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva syns dere forresten om å ha visualization og knapper for winamp på desktop'en? Jeg har laget en løsning for det her, men vet ikke helt hva jeg syns:

tbone_desktop_3_test_small.jpg

Vet ikke om det noe vits i å ha det på desktop'en liksom.. knappene er lite funksjonelle i den forstand at man må til desktop'en for å kunne klikke på de, og visualization'en ser kanskje kul ut, men kan bli et litt "bråkete" moment å ha på desktop'en. Ikke vet jeg.. Lurer på om jeg kommer til å gå tilbake til å bare vise den vanlige infoen..

Lenke til kommentar
Ingen som har et TV-script for TV1000, TV3DK, TV3SE, TV3+ osv? Viasatkanalene med andre ord.

Har kikket rundt, og googlet litt, men fant ikke noe særlig som jeg kunne bruke. Bør helst være en txt-fil, slik at det blir lett å kombinere med de norske kanalene jeg har fra før.

Med fare for å gjenta meg selv, er det noen som har en tekstfil med de nevnte kanalene? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...