HetrTiXc Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Utrolig mange nice desktops her! Da denne tråden ble starta ble jeg inspirert til å modde min egen desktop. Fått mye hjelp i denne tråden. Takk alle sammen! Men fikk (tror jeg) et problem med SimpleXP VS-en. Omtrent all skriften i venstre kolonne i mappevinduer, kontrollpanel er typisk notepad aktig. Like ikke helt det. Er det noen som vet hvordan jeg kan få endra på det? HetrTiXc Endret 12. september 2004 av HetrTiXc Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Legg inn fonten som kreves. Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Men hvordan kan jeg vite hvilken font den krever? Og hva mer enn å legge den eventulle fonten i fontmappa må jeg gjøre? Endret 12. september 2004 av HetrTiXc Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Torsoli: Hvordan lager du til den saken som viser hva som er på tv? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Men hvordan kan jeg vite hvilken font den krever? Og hva mer enn å legge den eventulle fonten i fontmappa må jeg gjøre? Sjekk readme'n til VS'n Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hvis du ser på screenshot'en som følger med SimpleXP så kan det se ut som VSen er laget for kinesisk font. ikke rart den blir litt rar med vanlig skrift da.. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Er det ikke noen som vil gi meg cfg her da... Den eneste jeg har funent i tråden var med P4 CPU i bildet + feil... Så hadde vært fint om noen kunne delt sin cfg med meg Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Slik ser min ut: Mixbox Bruker ObjectDoc, og noe IconPacker-ikoner som jeg ikke husker navnet på. Bakgrunnen husker jeg ikke hvor jeg fant, men kan, om noen er intressert, laste den opp på photobucket. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hva er den beste siden for å laste ned ikoner? Er det mulig å gjøre windows blinds skins kompatible med stylexp? Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Torsoli: Hvordan lager du til den saken som viser hva som er på tv? Jeg bruker scriptet som du finner her. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hva syns dere forresten om å ha visualization og knapper for winamp på desktop'en? Jeg har laget en løsning for det her, men vet ikke helt hva jeg syns: Vet ikke om det noe vits i å ha det på desktop'en liksom.. knappene er lite funksjonelle i den forstand at man må til desktop'en for å kunne klikke på de, og visualization'en ser kanskje kul ut, men kan bli et litt "bråkete" moment å ha på desktop'en. Ikke vet jeg.. Lurer på om jeg kommer til å gå tilbake til å bare vise den vanlige infoen.. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hvordan kan jeg endre ikonene for å logge av, restarte og slå av maskinen? Er bare disse tre jeg vil ha endret nå, men aner ikke hvordan. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) http://thalounge.net/images/diverse/tbone_...test_small.jpg[ Numark ttx-1?? hvordan funker tvkanal greien.. winamp likte den ikke her Endret 13. september 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Torsoli: Hvor har du funnet tak i den winamp-pluginen.. Jeg har letet ganske lenge men jeg har ikke funnet.. ? Vil du gi meg en link? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Torsoli: Hvordan lager du til den saken som viser hva som er på tv? Jeg bruker scriptet som du finner her. der? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 lol, jeg gir opp det der samurize griene, fatter ikke en drit av det Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 jeg får opp tv program.. not yet exevuted :S Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Så unektelig digg ut de greierne der... Men er d noen som har lyst til å lage en mini Newbie guide til hvordan man styler skrivebordet slik? Er selv helt grønn og aner ikke hvor jeg skal begynne, hva jeg trenger og hvor jeg finner det... Noen som kan hjelpe.... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Ingen som har et TV-script for TV1000, TV3DK, TV3SE, TV3+ osv? Viasatkanalene med andre ord. Har kikket rundt, og googlet litt, men fant ikke noe særlig som jeg kunne bruke. Bør helst være en txt-fil, slik at det blir lett å kombinere med de norske kanalene jeg har fra før. Med fare for å gjenta meg selv, er det noen som har en tekstfil med de nevnte kanalene? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 fikk til samuraize greiene nå. men den oppdaterer seg ikke jevnlig.. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå