pessimisten Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 fin den ville kansje hatt litt mere i samurize og lagt alle ikonene på skrivebordet i objectdock Lenke til kommentar
Reached Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Klarer ikke å få ObjectDock sånn som jeg vil ha det Og jeg har lyst til å legge til iTunes i en sånn ramme som dato og sånt men jeg vet ikke hvordan ... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Holder det enkelt men fint jeg Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 holder det enkelt og stilig jeg Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Klarer ikke å få ObjectDock sånn som jeg vil ha det Og jeg har lyst til å legge til iTunes i en sånn ramme som dato og sånt men jeg vet ikke hvordan ... 6817172[/snapback] send meg scriptet du fikk og si meg hva du vil ha skal jeg legge det til hvordan vil du ha objectdock? Earth657: stilig den, fin mix mellom svart og "sølv"...ville ha lagt ikonene på skrivebordet i en dock eller lagt de i start menyen så de ikke er på skrivebordet Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 keylogger plugin 6815008[/snapback] fant den her: LINK var vist ikke keylogger den het alikevel Lenke til kommentar
miCro Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Her er min nyeste: Jeg har lånt en god slump av Ungoliant's fantastiske config. Jeg har imidlertid et par spørsmål: 1 . Hvorfor fungerer ikke denne snarveien: %SystemRoot%\explorer.exe /n, /e, c:\ Hvis jeg lager en vanlig snarvei fungerer den flott, men når jeg bruker den i snarveiene i Samurize fungerer den ikke. 2. Hvordan kan jeg få knappen som slår av pcen til å ikke vente i 30 sek? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) miCro: Den var veldig stilig den du hadde der! Men, Er det noen som kan hjelpe meg å finne en fin, passende og "stilren" VisualStyle til dette vedlagte bakgrunnsbilde? Jeg er så skrekkelig glad i dette bildet, og synes det er knallbra! Jeg trenger også ikoner (bruker IconPackager) til, hvis dere kunne ha vært så snille! (Jeg kikker selv også, altså.. men, dere er så mye flinkere til slikt..) Jeg tenker først og fremst på fargene som er på bildet, selvfølgelig; Hvitt, eller den lysebrune.. En kombinasjon, eller noe.. EDIT: Ser selv for meg lysebrune kanter, og menyer og slikt.. og hvit bakgrunn.. ..egentlig slik som standard windows, i grunnen.. bare lysebrunt! EDIT2: Er det bare wincustomize.com som fører IconPackager -filene, og bare customize.org som har XP VisualStyles? Takker! Endret 7. september 2006 av Bone Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 www.deviantart.com har masse visualstyles Micro: 2: ved å endre på inputen i config editor (shutdown.exe -s -t 30) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 www.deviantart.com har masse visualstyles Deviantart ja.. blir ikke helt klok på det lengre jeg.. Hva har DETTE med IconPackager å gjøre? Skulle ikke det være ikoner?? Og, er DETTE VisualStyles?? Får bare frem tegninger jeg .. Må jeg være registrert, eller noe?? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Micro:2: ved å endre på inputen i config editor (shutdown.exe -s -t 30) 6818321[/snapback] OK, takk. Er det noen mulighet for at Winamp kontrollen kan vise bokstaver ala è og ê? Hvis en sang heter f. eks. "España Va Bien" står det ÿbE istedenfor sangtittelen. Andre ganger vises rett og slett ikke sangen. Ganske irriterende. Endret 7. september 2006 av miCro Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 www.deviantart.com har masse visualstyles Deviantart ja.. blir ikke helt klok på det lengre jeg.. Hva har DETTE med IconPackager å gjøre? Skulle ikke det være ikoner?? Og, er DETTE VisualStyles?? Får bare frem tegninger jeg .. Må jeg være registrert, eller noe?? 6818523[/snapback] det har vært litt feil på siden her til morgenen, gi det litt tid og se på det seinere Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 MiCro: Prøvd en annen font? En liten oppdatering på configen min, har også nytt theme: Lenke til kommentar
Reached Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Fant ut en del mer om Plugins Så dette er min atm: Desutten føler jeg at jeg ikke trenger objectdock. Endret 7. september 2006 av Adey Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg har funnet ut av vanlig windows er ekstremt kjedelig når man jobber med en Mac ved siden av. Men jeg liker det fortsatt best slik. Stilrent, med et stort arbeidsområde. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 MiCro: Prøvd en annen font? 6820671[/snapback] Jupp, funket ikke. :/ Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 MiCro: Prøvd en annen font? 6820671[/snapback] Jupp, funket ikke. :/ 6821302[/snapback] Du kan jo alltids prøve advancedmediaplayerinfo plugin'en og se hvordan det går da. Ellers finns det sikkert noe lignende på samurize.com! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Finnes det noe med et tilsvarende utseende? Har ikke spesielt lyst til å bytte ut den jeg har nå, den er jo fantastisk lekker! Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Mener å bare bytte den plugin'en som viser sang og artist, resten kan få være som det er! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det kan også være at ID3-taggen på filene ikke er helt "sunne". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå