Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
imponerende  :dribble:

fikk litt lysk til å lage sånn sidebar jeg og nå :hmm:

6749187[/snapback]

Takk du! Har fått en del inspirisjon fra en mod jeg fant på hjemmesiden til samurize, mekka litt på den og gjorde den litt mer personlig.

Btw, fint deskop tordenflesk!

Lenke til kommentar
St.Matias: Hvordan lager man slike menyer på verktøylinja som du har med Spill, Medier og Programmer?

6712825[/snapback]

Du viser alle mapper du har på skrivebordet hvis du har dem skjult fra før.

Så drar du mappene du vil ha ned på verktøylinja (helt inntil pilen til system trays). Skjønner? Det skal komme opp et tegn for at du kan legge mappen der, det kjenner du igjen fra andre steder når du har dratt mapper og slikt til andre steder.

Uff, jeg er dårlig til å forklare...

Lenke til kommentar
Ikke for å være slem eller spydig, men hva er så spesielt med desktopen til Tordenflesk?

6749963[/snapback]

den er ren, minimalistisk, men samtidig ikke for minimalistisk :love:

6750169[/snapback]

Kanskje vi har litt forskjellig oppfatning på hva som er pent og minimalistisk. No offence, Tordenflesk.

Lenke til kommentar
Ikke for å være slem eller spydig, men hva er så spesielt med desktopen til Tordenflesk?

6749963[/snapback]

den er ren, minimalistisk, men samtidig ikke for minimalistisk :love:

6750169[/snapback]

Kanskje vi har litt forskjellig oppfatning på hva som er pent og minimalistisk. No offence, Tordenflesk.

6750239[/snapback]

ja, godt mulig det ;)

Lenke til kommentar

Cpu vil jeg gjerne ha som denne bare uten f.eks: 4%

Disk C: Der vil jeg ha en "sirkel som viser hvor mye det er igej og % ved siden av.

Nett inn og ut: der vill jeg at lykten skal "fylles" med grått fra bunnen (ikke noe = 0% full: 100%)

Bare si ifra hvis det er dårlig fortakt.

Kanskje du kunne lagd en guid om dette?

Takk for hjelpen :D

Lenke til kommentar
Tordenflesk; å er vitsen med å bytte alt av skins hver dag? Går du lei av de? Er deskmodding hobbyen din?

6751418[/snapback]

Øvelse gjør mester. Og for å være helt ærlig, syns jeg Tordenflesk holder høy kvalitet på sine desktop, motsetning til andre som kombinerer blass rød- og knall blåfarge etc. :no: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...