Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann! :)

 

Legger ved 2 stk. desktop'er; Den ene har jeg hatt siden Februar, og den andre forandret jeg til i dag.. Likte dere noen av dem? Likte dere den ene bedre enn den andre? I så fall; Hvilken? :)

 

Ny Desktop

 

 

Gammel Desktop

 

 

Det er ikke så mye dilldall på noen av dem.. Jeg bruker TrueLaunchBar (som er til høyre for Start-menyen), og bruker Toaster for WinAMP (som er den som viser sanginfo + cover i høyre hjørnet); den kan du stille inne hvor lenge skal vises, hva som skal stå, osv.. Min er fremme noen få sekunder, så fader den unna, og popper opp igjen når ny sang startes! Er meget fornøyd med den! :) Ellers så har jeg bare forandret farger på WinAMP'en og bruker 2 forskjellige Themes; ESD (den blå), og System4 (den svarte).

 

 

I tillegg til at jeg er nyskjerrig på hva dere syntes om desktop'ene mine, så lurte jeg på om dere kunne komme med noen tips og kommentarer.. Jeg har puslet så vidt med Samurize, men det er ikke helt det jeg tenker på nå; Det får komme en annen gang..

 

Jeg lurer først og fremst på om dere vet om noen Ikon-packs, Skin til MSN Messenger, osv, som vil passe til en av disse to? :) Eller noe annet som kanskje vil piffe opp på et slags vis..

 

Er også litt nyskjerrig på om den "Guns N' Roses" -tegningen er "for svart"? Om det har vært mulig å "grå'e den ned" litt, så den har mer den samme fargen som Theme'n!? Hva synes dere? Men, det er vel helst Skin til MSN (jeg bruker foreløpig v7.5) til den svarte desktop'en som er det mest "kritiske" (for den er per nå standard blå). Men, ikon-pakker hadde også vært stilig, for det har jeg aldri prøvd før! :blush:

 

 

Takk for hjelp og kommentarer! :)

Lenke til kommentar
takker, fine de, bare litt små, men dropp det...ble litt vanskelig å få til...takk for hjelpa da

6738287[/snapback]

Husk at du må trykke på linken da. Det der er bare en preview, her er f.eks store versjonen av første forsøk;

 

http://img62.imageshack.us/my.php?image=1op7.png

 

Kanskje litt of topic,men hvordan har du laget den første?
Dobbelklikk på det hvite feltet ved siden av miniatyrvisningen av layeret ditt. Da skal det komme fram en meny. Mange effekter, blant annet en skinneeffekt som jeg har brukt. Den kalles for "Screen".
Lenke til kommentar
Bone: stilig begge to, likte den øverste best, men nå er jo jeg tilhenger av svart og hvitt :p

 

hva med denne på den øverste? [link]

6740699[/snapback]

Den så fin ut! :)

 

Har lastet den ned.. Men, jeg har ikke gjort dette før .. hvordan "installerer" jeg den? :dontgetit:

 

 

Takker! :)

 

 

EDIT: hmm.. Finnes det ikke en FreeWare -ting av IconPackager?

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...