pessimisten Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hvorfor skal dette bildet inn i Samurize? Hva skal du bruke dette til. Skjønner ingenting jeg... 6736844[/snapback] skal bruke det som en slag container til samurizr configen min fin den thomas, men litt lysere og helt noen efekter Lenke til kommentar
T homas Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hvilke effekter har du lyst på?,har litt begrensewde kunskaper i photoshop men kan sikkert prøve Lys nok? Du kan godt legge ut en "prøve" på fargen Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 ja, tenkte noe med litt "bølger" eller glossy efekt Lenke til kommentar
T homas Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Litt bølger Får dessverre ikke til glossy for øyeblikket men skal titte litt rundt kanskje jeg kommer tilbake med noe brukbart Endret 24. august 2006 av T homas Lenke til kommentar
iMono Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Pessimisten; Har dårlig fantasi for tiden. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Kanskje litt of topic,men hvordan har du laget den første? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Pessimisten; Har dårlig fantasi for tiden. 6737675[/snapback] takker, fine de, bare litt små, men dropp det...ble litt vanskelig å få til...takk for hjelpa da Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Er vel ikke noen som vet om noen sterile svarte skin's til MSN Messenger v7.5 .. !? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Heisann! Legger ved 2 stk. desktop'er; Den ene har jeg hatt siden Februar, og den andre forandret jeg til i dag.. Likte dere noen av dem? Likte dere den ene bedre enn den andre? I så fall; Hvilken? Ny Desktop Gammel Desktop Det er ikke så mye dilldall på noen av dem.. Jeg bruker TrueLaunchBar (som er til høyre for Start-menyen), og bruker Toaster for WinAMP (som er den som viser sanginfo + cover i høyre hjørnet); den kan du stille inne hvor lenge skal vises, hva som skal stå, osv.. Min er fremme noen få sekunder, så fader den unna, og popper opp igjen når ny sang startes! Er meget fornøyd med den! Ellers så har jeg bare forandret farger på WinAMP'en og bruker 2 forskjellige Themes; ESD (den blå), og System4 (den svarte). I tillegg til at jeg er nyskjerrig på hva dere syntes om desktop'ene mine, så lurte jeg på om dere kunne komme med noen tips og kommentarer.. Jeg har puslet så vidt med Samurize, men det er ikke helt det jeg tenker på nå; Det får komme en annen gang.. Jeg lurer først og fremst på om dere vet om noen Ikon-packs, Skin til MSN Messenger, osv, som vil passe til en av disse to? Eller noe annet som kanskje vil piffe opp på et slags vis.. Er også litt nyskjerrig på om den "Guns N' Roses" -tegningen er "for svart"? Om det har vært mulig å "grå'e den ned" litt, så den har mer den samme fargen som Theme'n!? Hva synes dere? Men, det er vel helst Skin til MSN (jeg bruker foreløpig v7.5) til den svarte desktop'en som er det mest "kritiske" (for den er per nå standard blå). Men, ikon-pakker hadde også vært stilig, for det har jeg aldri prøvd før! Takk for hjelp og kommentarer! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Skolen er igang igjen 6739555[/snapback] Gledesdreper!! Bone: stilig begge to, likte den øverste best, men nå er jo jeg tilhenger av svart og hvitt hva med denne på den øverste? [link] Lenke til kommentar
iMono Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 takker, fine de, bare litt små, men dropp det...ble litt vanskelig å få til...takk for hjelpa da 6738287[/snapback] Husk at du må trykke på linken da. Det der er bare en preview, her er f.eks store versjonen av første forsøk; http://img62.imageshack.us/my.php?image=1op7.png Kanskje litt of topic,men hvordan har du laget den første? Dobbelklikk på det hvite feltet ved siden av miniatyrvisningen av layeret ditt. Da skal det komme fram en meny. Mange effekter, blant annet en skinneeffekt som jeg har brukt. Den kalles for "Screen". Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 takker, fine de, bare litt små, men dropp det...ble litt vanskelig å få til...takk for hjelpa da 6738287[/snapback] Husk at du må trykke på linken da. Det der er bare en preview, her er f.eks store versjonen av første forsøk; http://img62.imageshack.us/my.php?image=1op7.png 6740719[/snapback] takk, bruker det kansje seinere Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Bone: stilig begge to, likte den øverste best, men nå er jo jeg tilhenger av svart og hvitt hva med denne på den øverste? [link] 6740699[/snapback] Den så fin ut! Har lastet den ned.. Men, jeg har ikke gjort dette før .. hvordan "installerer" jeg den? Takker! EDIT: hmm.. Finnes det ikke en FreeWare -ting av IconPackager? Endret 25. august 2006 av Bone Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) YES! 2000 og 700 her i tråden hmm, får ikke til spectrum i samurize med iwnamp, skjer ingenting liksom sad.gif noen som har vært borti det samme? EDIT: Endret 25. august 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Oftopic: Gratulerer pessimisten !! Jeg er nr. 9 jo Edit: Hvordan får du opp det? Edit2: Det er i Resources vs skal ligge ikke sant? Jeg får bare .theme filer til og funke. .msstyles fungerer ikke. Noen men et klokt svar? Endret 25. august 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 trykker på antal innlegg i mine innlegg ja er der det skal ligge Resources-xxx.themes resources->mappe->xxx.msstyle Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Er det et sted som noen vet om, som har (fine) skins til MSN Messenger? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 trykker på antal innlegg i mine innleggresources->mappe->xxx.msstyle 6741321[/snapback] Skjønte det ikke/fikk ikke til Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 trykker på antal innlegg i mine innleggresources->mappe->xxx.msstyle 6741321[/snapback] Skjønte det ikke/fikk ikke til 6741450[/snapback] du legger .msstyle filen i en mappe som du legger i resources Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå