Torbjørn. Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Her er den siste og endelige utgaven av min andre desktop: Ikke så mange veldig synlige forandringer fra sist utkast kanskje, men etter tips fra CobraM, har jeg skiftet ut klokken og tool-bar'en, pluss skiftet ut noen ikoner. Videre fikk jeg inspirasjon til å lage min 3. desktop. Den er kanskje ikke så veldig ulik den forrige, men jeg kjører et litt annet konsept her. Visual stylen liker jeg fremdeles så godt at jeg ikke fant noen bedre, så den er fortsatt den samme. I tillegg har jeg moddet den gamle samurize-conf'en litt, følte ikke at det passet med noen svære greier her. Object-dock er også kommet på plass, følte at den satt bra her. Ellers er ikon-sett'et likt, men med ny tool-bar. Fremdeles nano winamp-skin. Wallpaperen snublet jeg over på net'et en eller annen plass, og det var den som tente meg! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Min nåværende desktop: desktop mod fant ut at jeg likte styleXP bedre enn windowblinds,mest på grunn av at nesten alle skinsene jeg fant til windowblinds er så avanserte. alle tingene jeg har her kan du finne i denne tråden. unntatt rainmeter skinnet edit:omformulere. Endret 10. september 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Fine desktoper folkens!!! Men jeg har et problem med TV programmet mitt.... <TvK> har sånn status på hvor lenge det er igjen av programmet... jeg prøvde men fikk det ikke til... hvordan får jeg det til? Slik ser den ut as we speak: Endret 10. september 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Her er den siste og endelige utgaven av min andre desktop: Nydelig Likte spesielt den andre. Kan du forresten dele den bakgrunnen på den siste også? Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Nydelig Likte spesielt den andre. Kan du forresten dele den bakgrunnen på den siste også? Tusen takk! Det kan jeg! Jeg har lagt original-versjonen av bildet opp her. Det kan kanskje være hensiktsmessig å resize bildet til den oppløsningen man vil ha det i, da slipper windows å "strekke" bildet selv. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Pene desktop folkens Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Tusen takk! Det kan jeg! Jeg har lagt original-versjonen av bildet opp her. Det kan kanskje være hensiktsmessig å resize bildet til den oppløsningen man vil ha det i, da slipper windows å "strekke" bildet selv. Takker! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Torsli: Veldig bra! *legge til i listen over de med penest dekstop på forumet* Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 lurer bare på hvilke programmer dere bruker for å lage d der.... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 lurer bare på hvilke programmer dere bruker for å lage d der.... les tråden Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 desktop Codename:Opus + pastel icons = sant Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 ... niiice!! dele med oss? Lenke til kommentar
Jannern81 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Dette er min win2k desktop, ikke helt ferdig enda, gjenstår å konfigurere samurize slik at den matcher themet litt bedre, men ellers fornøyd. Techno dream no escape for aston shell theme by A.R.T./Roman Osadchy Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 ... niiice!! dele med oss? Hva da? wall, sysmetrix eller VS? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 kanskje et dumt spørsmål men: hvordan lager man sånn vedlagt bilde sak? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 kanskje et dumt spørsmål men:hvordan lager man sånn vedlagt bilde sak? 'Add reply' så ser du nederst der skal det stå: Vedlagt fil Du kan legge ved en fil i innlegget. Maksimal filstørresle: 41.02mb så bare trykke browse , så browser du etter fila du skal legge ved. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Ingen som har et TV-script for TV1000, TV3DK, TV3SE, TV3+ osv? Viasatkanalene med andre ord. Har kikket rundt, og googlet litt, men fant ikke noe særlig som jeg kunne bruke. Bør helst være en txt-fil, slik at det blir lett å kombinere med de norske kanalene jeg har fra før. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 kanskje et dumt spørsmål men:hvordan lager man sånn vedlagt bilde sak? 'Add reply' så ser du nederst der skal det stå: Vedlagt fil Du kan legge ved en fil i innlegget. Maksimal filstørresle: 41.02mb så bare trykke browse , så browser du etter fila du skal legge ved. takk.. har forresten mekket nytt desktop nå,men rainmeter skinnet passer ikke helt inn. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Torsli: Veldig bra! *legge til i listen over de med penest dekstop på forumet* Ahh takk, for en ære! Det setter jeg pris på vettu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå