pessimisten Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 stilig ser du har tatt ibruk rainmeter....vet ikk e helt hva jeg skal tro om de hvite flekkene i midten men ellers veldig pent og stilrent Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Takker! Satt en liten stund på natterstider og prøvde å finne ut hvilket theme jeg skulle gå for, ble ferdig kl. 01. Det er ikke bare en hvit flekk! Bilde heter faktisk, heartattack. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Takker! Satt en liten stund på natterstider og prøvde å finne ut hvilket theme jeg skulle gå for, ble ferdig kl. 01. Det er ikke bare en hvit flekk! Bilde heter faktisk, heartattack. 6678087[/snapback] ok, fint var det vertfall, ble litt inspirert selv, er vel delvis en kopi av din Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Likte den bakerste bakgrunnen, "tapeten" liksom. Byttet du farge på fonten i rainmeterskinnet? I så fall fikk du til progressbaren? Og hvor fikk du tak i rainmeterskinnet med harddiskmåler? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Er det mulighet for å skinne Windows Live Messenger? Skulle hatt ett OS-X inspirert theme på den. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 VEt ikke, vet at det fungerer på tidligere versjoner av msn. Du kan jo sjekke deviantart. Lenke til kommentar
Hansemann92 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Her er mitt skrivebord: program brukt: Statbar, samurize og launchtab windows style: OpusOS blue Noen kommentarer? edit: bildet vart veldig stort... Endret 15. august 2006 av Gamer30 Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Fikk ferdi deskopen min i nå nettop ! Bruker ikke samuraice pga at jeg ikke kan det Endret 15. august 2006 av RostaD Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Likte den bakerste bakgrunnen, "tapeten" liksom. Byttet du farge på fonten i rainmeterskinnet? I så fall fikk du til progressbaren? Og hvor fikk du tak i rainmeterskinnet med harddiskmåler? 6679055[/snapback] HDD: lagd selv har ikke byttet font hvilken progressbar? kaffelefse: nei det går ikke, men du kan bytte på fargene: Gamer30: det blir litt for stor klasj mellom det grønne, grå og lyseblå syns jeg RostaD: veldig fin desktop, men skjul systemikonene;) Endret 15. august 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 systemikonene? de som er rett til høyre for klokken? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Fikk ferdi deskopen min i nå nettop ! Bruker ikke samuraice pga at jeg ikke kan det Du kunne ikke tenke deg å legge ut kun wallpaper? Slik jeg har det nå. Er litt kjip og installerte FlyakiteOSX. iFox-theme på Mozilla Firefox, Rainlendar med rc notes-theme, og Winamp med MacOSesque-theme. Ganske fornøyd Endret 15. august 2006 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Det skal jeg klare ja! There you go! en med grønne og en med blåe Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 systemikonene? de som er rett til høyre for klokken? 6679758[/snapback] de rett til venstre for klokken Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 RostaD: veldig fin desktop, men skjul systemikonene;) 6679619[/snapback] hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 RostaD: veldig fin desktop, men skjul systemikonene;) 6679619[/snapback] hvordan gjør man det? 6680142[/snapback] høyreklikk taskbar->egenskaper under systemikoner trykker du tilpass->endrer alle du vil skjule til "skjul alltid" Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 det funket fint, takk Lenke til kommentar
T homas Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Det funker på alt unntat nettverkstilkoblingen her,den kommer fram i støtt. Noen som hvet hvorfor dette skjer og hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Trekk ut tpen Nei vet ikke helt jeg nei. Pessimisten : jeg tenkte feil der, tenkte at klokka var til høyre så Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 6679598[/snapback] Hvordan får jeg slike ikoner? De var kjempefine! Mvh Erling Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Det funker på alt unntat nettverkstilkoblingen her,den kommer fram i støtt.Noen som hvet hvorfor dette skjer og hvordan jeg kan fikse det? 6681361[/snapback] ingen anelse, har det sånn på laptopen og det er kun når den ikke er koblet til nett da hvis den er kobla til så fjerne du system ikonet slik: kontrollpanel->nettverkstilkoblinger-> høyreklikk tilkobling->egenskaper->huk fra for "vis ikon i systemfelt" elns kfz: np ekwathne: du bruker ikonpackager vet ikke hvor han fant de ikonene, men de er høyst sansynelig til ikonpackager (google) RostaD: det er greit EDIT: bruker jeg mange smilyes? Endret 15. august 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå