TCi Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 nå Nice, men jeg trodde sommeren var over Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Du må gå inn på der scripten ligger. Så går du på souce og velger på run every time X time: 10 f.eks. Håper du finner ut at det. Det er utrolig kjekt å ha det på desktopen Fant det ut. takk alikevel Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 nå Likte den bakgrunnen der veldig godt!! Hvor fant du den? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg likte den klokka opperst til venstre Hetland, hvor finner jeg den? klokkå er en del av rain meter og skinnen smoked glass" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Her er den jeg har nå: Endret 8. september 2004 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 ohh..den var rå Maiden fan? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 ohh..den var rå Maiden fan? Jess! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 nå Likte den bakgrunnen der veldig godt!! Hvor fant du den? Customize.org Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Her er en annen en: Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Her er en annen en: Hvor/hvordan fikk du nettverks info? Gjennom Samurize? Hvis ja, hvor i Samurize? Mhv fUzZy^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Samurize, ja. Add meter - Add total up/down Så velger du nettverkskortet ditt, og så om den skal måle opp - eller nedlastet data. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Fikk det til nå ja... Men hvor/hvordan fikk du de meter bildene etter free space og cpu usage? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 hetland.. hva heter det programmet du har på venstre side.. CPU temp osv.. programmet heter rain meter.... og skinnen heter Smoked glass okey takk skal du ha.. *laste ned & teste rainmeter* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Fikk det til nå ja...Men hvor/hvordan fikk du de meter bildene etter free space og cpu usage? Du må lage et nytt meter som måler det samme, bare med annen visning. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Fikk det til nå ja...Men hvor/hvordan fikk du de meter bildene etter free space og cpu usage? Du må lage et nytt meter som måler det samme, bare med annen visning. Takker Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) [stygt ord som begynner på F]!!! Jeg har nettopp formatert, mangler fine ikoner, og wincusto er nede. noen som har iconpackager-ikoner lignende de jeg hadde på siste screenshot til overs? Endret 9. september 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Her er min desktop atm. Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 [stygt ord som begynner på F]!!! Jeg har nettopp formatert, mangler fine ikoner, og wincusto er nede. noen som har iconpackager-ikoner lignende de jeg hadde på siste screenshot til overs? Her er det noen lignende ikoner. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 [stygt ord som begynner på F]!!! Jeg har nettopp formatert, mangler fine ikoner, og wincusto er nede. noen som har iconpackager-ikoner lignende de jeg hadde på siste screenshot til overs? Her er det noen lignende ikoner. seff, gant. at jeg ikke tenkte på det. *takker* Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Her er min desktop atm. Ganske bra gjennomført desktop synes jeg. De ulike detaljene glir greit inn i totalbildet. Personlig falt ikke wallpaper'en i smak. Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå