Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Klarer du å lese det med hvit skrift i norsktv configen? Hvorfor ikke forandre farge til sort der også??

6653588[/snapback]

08112006224450qm2.th.jpg

Når jeg ikke ser det er det ikke noe program som går ;)

 

noen endringer i farger:

08112006225045nr3.th.jpg

 

Edit: Glemte Wp

Er vaksinen i en film jeg ikke husker navnet på hadde viruset og da med blå spiraler men kan ikke finne det

tvirusvaccine1600x1200lp8.th.jpg

Endret av T homas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker det at du ikke har ikoner, bare tekst på Msn osv.

 

Kansje prøvd det samme på tv-guiden, kansje noen enklere ikoner, bare tekst på en måte, så noen andre som hadde sånn litt enklere ikoner. Tror det hadde passet bra.

 

Progressbar ja, huska det nå. Er kjekt det, men kansje ha de litt mindre synlige/ gå mer i ett med bakgrunnen?

 

@ pessimisten: han har posta det alt. se i min quote 3 poster opp ;)

Endret av Kris_the_Ripper
Lenke til kommentar

Gå inni Samurize og høyreklikk. Velg Add Text File fra den menyen som kommer opp. Deretter går du til Soruce fanen på høyre side, og velger Norsktv.txt som den skal lese fra. Her må du også finne ut hvilken linje i tekstdokumentet den skal lese fra. Da åpner du rett og slett norsktv.txt og teller antall linjer nedover til du kommer til den kanalen du vil ha. F.eks NRK 1 linje nr 17. Du skal altså velge den linjen som er èn linje under kanalnavnet. Den linjen viser til det programmet som går nå, mens de to som er lenger ned er programmet etter, og det etter det igjen.

 

Det tallet du ser for hver kanal er prosenttallet for hvor langt programmet har kommet. Når du skal lage progressbar gjør du på samme måte, og det er da dette tallet du skal be Samurize lese for å vise hvor langt programmet har kommet.

 

Håper dette hjalp deg litt. :)

Lenke til kommentar

Supert, King-Nothing.

 

Noen som har en side med de forskjellige kanalers logoer?

Mener å huske at en slik side var oppe en gang..

 

EDIT: http://www.sol.no/underholdning/tv/guiden/img/logos/

 

EDIT2:

Mine nye kanaler oppdaterer seg ikke. Er dette fordi de ikke har en .timing-fil?

 

EDIT3:

Dette har kanskje noe med saken å gjøre? :dontgetit: Kommer opp når jeg marker "Oppdatert: xx.xx.xxx"

Endret av Scotch:)
Lenke til kommentar

Jeg har nettopp fått meg ny skjerm (Dell 2407 :love:) og siden jeg nå bruker 1920*1200 som oppløsning måtte jeg jo sette igang med en ny desktop. Problemet mitt nå er at jeg ikke får dratt ting langt nok til siden i samurize. Er det noe jeg må stille på i samurize slik at skrivebordet i programmet også blir widescreen?

 

Slik ser skrivebordet mitt ut så langt:

Lenke til kommentar
Supert, King-Nothing.

 

Noen som har en side med de forskjellige kanalers logoer?

Mener å huske at en slik side var oppe en gang..

 

EDIT: http://www.sol.no/underholdning/tv/guiden/img/logos/

 

EDIT2:

Mine nye kanaler oppdaterer seg ikke. Er dette fordi de ikke har en .timing-fil?

6660433[/snapback]

 

Har du sjekket at du har gjort alt riktig med tanke på banen til hvor Samurize leser fra da? Hvilke kanaler gjelder dette?

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp fått meg ny skjerm (Dell 2407 :love:) og siden jeg nå bruker 1920*1200 som oppløsning måtte jeg jo sette igang med en ny desktop. Problemet mitt nå er at jeg ikke får dratt ting langt nok til siden i samurize. Er det noe jeg må stille på i samurize slik at skrivebordet i programmet også blir widescreen?

 

Slik ser skrivebordet mitt ut så langt:

6660479[/snapback]

 

Du må endre oppløsningen til skrivebordconfigen du skal bruke. Det finner du i en av menyene i Samurize. :)

Lenke til kommentar
Supert, King-Nothing.

Noen som har en side med de forskjellige kanalers logoer?

Mener å huske at en slik side var oppe en gang..

EDIT: http://www.sol.no/underholdning/tv/guiden/img/logos/

EDIT2:

Mine nye kanaler oppdaterer seg ikke. Er dette fordi de ikke har en .timing-fil?

6660433[/snapback]

Har du sjekket at du har gjort alt riktig med tanke på banen til hvor Samurize leser fra da? Hvilke kanaler gjelder dette?

6660519[/snapback]

Source: C:\Programfiler\Samurize\NorskTV.txt

 

Det gjelder de to nye, TV2 Zebra og MTV.

Endret av Scotch:)
Lenke til kommentar
Jeg har nettopp fått meg ny skjerm (Dell 2407 :love:) og siden jeg nå bruker 1920*1200 som oppløsning måtte jeg jo sette igang med en ny desktop. Problemet mitt nå er at jeg ikke får dratt ting langt nok til siden i samurize. Er det noe jeg må stille på i samurize slik at skrivebordet i programmet også blir widescreen?

 

Slik ser skrivebordet mitt ut så langt:

6660479[/snapback]

i project options til høyre kan du endre på størelse ;)

 

Det var noen som ikke fikk til å hvise sustray ikonet? det ligger også der

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...