Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har den på toppen...

6644907[/snapback]

 

Hvis den er tabbed skal man kunne klikke den fram. Det var det jeg hadde på før.

6644941[/snapback]

hvordan?

 

King-Nothing: det er nok en feil, det du kan gjøre er å gå inn på settings og der inne et sted vil det være et lite blått vindu med noen piler på, her kan du styre hva som skal skje når du har musepilen et spesielt sted...se om du finner noe der :)

Lenke til kommentar
Har den på toppen...

6644907[/snapback]

 

Hvis den er tabbed skal man kunne klikke den fram. Det var det jeg hadde på før.

6644941[/snapback]

hvordan?

 

King-Nothing: det er nok en feil, det du kan gjøre er å gå inn på settings og der inne et sted vil det være et lite blått vindu med noen piler på, her kan du styre hva som skal skje når du har musepilen et spesielt sted...se om du finner noe der :)

6645371[/snapback]

 

Husker ikke. :blush:

 

Dessuten har jeg ikke OD Plus inne lenger, så jeg får ikke sjekket.

Lenke til kommentar
Hei alle sammen!!

jeg trenger kritikk og ideer til forbedring på et rainmeterskin jeg har laget:)

 

er takknemmelig for alle gode innslag, både om hva som er dårlig og hva som burde gjøres annerledes ;)

 

litt bug med opplastingen så den er her: LINK

6644447[/snapback]

Meget pent skin :thumbup:

 

Men jeg ville gjerne hatt muligheten til og bare få skriften i hvit og den fargen den har nå... Uten en svart eller hvir "ramme" rundt.

Ellers ingen tig jeg ville forandret på...

Lenke til kommentar
Hei alle sammen!!

jeg trenger kritikk og ideer til forbedring på et rainmeterskin jeg har laget:)

 

er takknemmelig for alle gode innslag, både om hva som er dårlig og hva som burde gjøres annerledes ;)

 

litt bug med opplastingen så den er her: LINK

6644447[/snapback]

Meget pent skin :thumbup:

 

Men jeg ville gjerne hatt muligheten til og bare få skriften i hvit og den fargen den har nå... Uten en svart eller hvir "ramme" rundt.

Ellers ingen tig jeg ville forandret på...

6648423[/snapback]

skjønte ikke helt :)

du vil gjerne ha den med hvit skrift og uten bakgrunn?

Lenke til kommentar

Jeg har nå funnet mange gode ikoner til XP av bl.a harddiskstasjoner, IE og mapper. Men når jeg legger opp snarvei til f.eks Ad-Aware blir jo ikke dette ikonet mye pent. Hvordan kan jeg fikse det uten å gjøre ikonene mindre? Finnes det steder hvor man finner ikoner til mange kjente programmer i høyere oppløsning eller må jeg rett og slett erstatte det med et annet ikon?

 

Hvordan fikser dere den biten?

Lenke til kommentar

6648833[/snapback]

 

King-nothing: ensten så kan du laste opp ikonet i iconpackager (se guide i sig), eller du kan bytte det ut med AdAware ikonet i programmappen ;) men det funker da bare hvis ikonene er av samme størelse :)

6651974[/snapback]

 

Tror du missforsto litt...Det jeg lurer på er om det finnes noe nettsted med ikoner til diverse programmer som f.eks AdAware. For når jeg bruker det originale ikonet til Adaware så blir det så stygt i ObjectDock siden det har så liten oppløsning.

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar
Klarer du å lese det med hvit skrift i norsktv configen? Hvorfor ikke forandre farge til sort der også??

6653588[/snapback]

ville heller skifta til grønn tekst :)

 

hvis du ikke har zoomen så veldig høyt i OD så skulle det ikke være noe problem ;) men det er pakker med ikoner til progs, som customize.org og devart...

 

kfz: det ville vært lettere hvis du la ut et wallpaper så vi vet hvilken stil du leter etter ;)

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...