Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde du sett litt bedre etter så hadde du sett klokken, står helt til venstre under alle harddiskmålerne. Ellers fint, men jeg synes det blir veldig tomt...det er bare min mening.

6635965[/snapback]

Ja, ser man det :roll: .

 

Marley, si meg, har du noen gang endret drastisk på skrivebordet ditt? Har bladd så smått gjennom og ser stadig omtrent det samme :p .

 

Martins90: Både og. Det øverste greiene var altfor belastet, men fin bakgrunn dog :) .

Endret av Seian
Lenke til kommentar
:dribble: mer minimalistisk blir det nesten ikke :p

 

har du taskbaren på autohide eller er den bare vekke?

6640395[/snapback]

 

Ja den står også på autohide. Vet ikke om det går an å fjerne den?

6640419[/snapback]

i instillingene i objectdock så skal det være mulig ja ;)

 

EDIT: høyreklikke->docksettings->general->huk for "hide windows taskbar"

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar
Hvorfor forandre på det perfekte? Nei, det får du spørre deg selv om. Kunne muligens ha vært spennende å prøve noe nytt.

6638753[/snapback]

 

Tja. Man kan lure. Blir nok ny bakgrunn en gang. Jeg gidder bare ikke å ha slike Vista-skins og det rælet der. Jeg liker det enkelt og stilrent.

Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg unngå at ObjectDock Plus baren på toppen av skjermen stadig popper opp? Vil ikke at den skal røre seg med mindre jeg klikker på den.

6636675[/snapback]

 

*Bump*

 

Ikke lett å få noen svar her... :hmm:

6643578[/snapback]

tror ikke det er mulig, ,men det du kan gjøre er å sette responsetiden ned så det tar lenger tid før den kommer frem :)

Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg unngå at ObjectDock Plus baren på toppen av skjermen stadig popper opp? Vil ikke at den skal røre seg med mindre jeg klikker på den.

6636675[/snapback]

 

*Bump*

 

Ikke lett å få noen svar her... :hmm:

6643578[/snapback]

tror ikke det er mulig, ,men det du kan gjøre er å sette responsetiden ned så det tar lenger tid før den kommer frem :)

6643839[/snapback]

 

Men nå er det slik at hver gang jeg beveger musen over oppgavelinjen, popper den frem. Vil at den holder seg i ro til jeg klikker på den. Det må vel gå ann? Er vel ikke slik at den skal poppe frem bare musen beveger seg på oppgavelinjen?

Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg unngå at ObjectDock Plus baren på toppen av skjermen stadig popper opp? Vil ikke at den skal røre seg med mindre jeg klikker på den.

6636675[/snapback]

 

*Bump*

 

Ikke lett å få noen svar her... :hmm:

6643578[/snapback]

tror ikke det er mulig, ,men det du kan gjøre er å sette responsetiden ned så det tar lenger tid før den kommer frem :)

6643839[/snapback]

 

Men nå er det slik at hver gang jeg beveger musen over oppgavelinjen, popper den frem. Vil at den holder seg i ro til jeg klikker på den. Det må vel gå ann? Er vel ikke slik at den skal poppe frem bare musen beveger seg på oppgavelinjen?

6644736[/snapback]

ja, hvis du har den i bunnen av skjermen :ermm: jer ville nå foreslå å ha den i toppen eller andre steder ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...