MartinF Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Da har jeg etter en god stund med Ferrari godt over til ny bakgrunn. Før så den slik ut: Og nå har jeg altså fikset den slik: Pent eller ugly? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Hadde du sett litt bedre etter så hadde du sett klokken, står helt til venstre under alle harddiskmålerne. Ellers fint, men jeg synes det blir veldig tomt...det er bare min mening. 6635965[/snapback] Ja, ser man det . Marley, si meg, har du noen gang endret drastisk på skrivebordet ditt? Har bladd så smått gjennom og ser stadig omtrent det samme . Martins90: Både og. Det øverste greiene var altfor belastet, men fin bakgrunn dog . Endret 8. august 2006 av Seian Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Marley, si meg, har du noen gang endret drastisk på skrivebordet ditt? Har bladd så smått gjennom og ser stadig omtrent det samme . 6637814[/snapback] Hvorfor forandre på det perfekte? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hvorfor forandre på det perfekte? Nei, det får du spørre deg selv om. Kunne muligens ha vært spennende å prøve noe nytt. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Da har jeg etter en god stund med Ferrari godt over til ny bakgrunn. Før så den slik ut: Og nå har jeg altså fikset den slik: Pent eller ugly? 6637711[/snapback] veldig pent, likte den øverste best da.... har du docken på autohide? Lenke til kommentar
T homas Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 er det noen som vet hvorfor samurize ikke kommer opp sammen med de andre ikonene i systemstatus feltet Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 er det noen som vet hvorfor samurize ikke kommer opp sammen med de andre ikonene i systemstatus feltet 6640217[/snapback] som når du starter opp? eller er det bare ikonet som mangler? kjører configen imens? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 veldig pent, likte den øverste best da.... har du docken på autohide? 6640047[/snapback] Jepp, den står på autohide Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 veldig pent, likte den øverste best da.... har du docken på autohide? 6640047[/snapback] Jepp, den står på autohide 6640357[/snapback] mer minimalistisk blir det nesten ikke har du taskbaren på autohide eller er den bare vekke? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 mer minimalistisk blir det nesten ikke har du taskbaren på autohide eller er den bare vekke? 6640395[/snapback] Ja den står også på autohide. Vet ikke om det går an å fjerne den? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) mer minimalistisk blir det nesten ikke har du taskbaren på autohide eller er den bare vekke? 6640395[/snapback] Ja den står også på autohide. Vet ikke om det går an å fjerne den? 6640419[/snapback] i instillingene i objectdock så skal det være mulig ja EDIT: høyreklikke->docksettings->general->huk for "hide windows taskbar" Endret 9. august 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hvorfor forandre på det perfekte? Nei, det får du spørre deg selv om. Kunne muligens ha vært spennende å prøve noe nytt. 6638753[/snapback] Tja. Man kan lure. Blir nok ny bakgrunn en gang. Jeg gidder bare ikke å ha slike Vista-skins og det rælet der. Jeg liker det enkelt og stilrent. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 er det noen som vet hvorfor samurize ikke kommer opp sammen med de andre ikonene i systemstatus feltet 6640217[/snapback] som når du starter opp? eller er det bare ikonet som mangler? kjører configen imens? 6640294[/snapback] Configen kjører men ikonet mangler Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Gå inn i Samurize. Under "Tools and settings"på høyresiden står det "Project Options". Klikk der, og huk så av for "Show tray icon" nede til høyre. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hvordan kan jeg unngå at ObjectDock Plus baren på toppen av skjermen stadig popper opp? Vil ikke at den skal røre seg med mindre jeg klikker på den. 6636675[/snapback] *Bump* Ikke lett å få noen svar her... Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hvordan kan jeg unngå at ObjectDock Plus baren på toppen av skjermen stadig popper opp? Vil ikke at den skal røre seg med mindre jeg klikker på den. 6636675[/snapback] *Bump* Ikke lett å få noen svar her... 6643578[/snapback] tror ikke det er mulig, ,men det du kan gjøre er å sette responsetiden ned så det tar lenger tid før den kommer frem Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Hei alle sammen!! jeg trenger kritikk og ideer til forbedring på et rainmeterskin jeg har laget:) er takknemmelig for alle gode innslag, både om hva som er dårlig og hva som burde gjøres annerledes litt bug med opplastingen så den er her: LINK Endret 9. august 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Funnet meg tilrette med dette. Kommentarer? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hvordan kan jeg unngå at ObjectDock Plus baren på toppen av skjermen stadig popper opp? Vil ikke at den skal røre seg med mindre jeg klikker på den. 6636675[/snapback] *Bump* Ikke lett å få noen svar her... 6643578[/snapback] tror ikke det er mulig, ,men det du kan gjøre er å sette responsetiden ned så det tar lenger tid før den kommer frem 6643839[/snapback] Men nå er det slik at hver gang jeg beveger musen over oppgavelinjen, popper den frem. Vil at den holder seg i ro til jeg klikker på den. Det må vel gå ann? Er vel ikke slik at den skal poppe frem bare musen beveger seg på oppgavelinjen? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hvordan kan jeg unngå at ObjectDock Plus baren på toppen av skjermen stadig popper opp? Vil ikke at den skal røre seg med mindre jeg klikker på den. 6636675[/snapback] *Bump* Ikke lett å få noen svar her... 6643578[/snapback] tror ikke det er mulig, ,men det du kan gjøre er å sette responsetiden ned så det tar lenger tid før den kommer frem 6643839[/snapback] Men nå er det slik at hver gang jeg beveger musen over oppgavelinjen, popper den frem. Vil at den holder seg i ro til jeg klikker på den. Det må vel gå ann? Er vel ikke slik at den skal poppe frem bare musen beveger seg på oppgavelinjen? 6644736[/snapback] ja, hvis du har den i bunnen av skjermen jer ville nå foreslå å ha den i toppen eller andre steder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå