TOO TRILL Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Bruker ikke windows blinds, vet ikke helt hva det er engang. Bruker heller ikke Y'z, men bruker Glass2k. OT: Noen som vet hvordan jeg får knappene på tastaturet mitt til å fungere med winamp? De fungerer med WMP Endret 4. august 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Bruker ikke windows blinds, vet ikke helt hva det er engang. Bruker heller ikke Y'z, men bruker Glass2k. OT: Noen som vet hvordan jeg får knappene på tastaturet mitt til å fungere med winamp? De fungerer med WMP 6613954[/snapback] åssen tastatur har du? jeg har mine lagt inn i num-tastene her er desktoppen på min nyeste tilslutning: Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Hva er WB og Y'z shadow? Hvordan skjuler man ikonene i systrayet? 6613885[/snapback] Er ikke noen racer til å bruke Google du heller ser det ut til... Kunne ikke dy meg. Sitat St.Matias: Søk i google eler andre sider. 6613518[/snapback] Endret 4. august 2006 av King-Nothing Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) aiaiai, den svei Er kanskje ikke noe bedre selv ... EDIT: har dette tastaturet Endret 4. august 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Og du har installert iTouch? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 aiaiai, den svei Er kanskje ikke noe bedre selv ... EDIT: har dette tastaturet 6614397[/snapback] normalt så ville jeg gjort det inne på setupen til logutech;) du bare endrer til winamp, eller du kan gjøre det under global hotkeys i winamp Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Okai, har ikke innstalert programvaren som fulgte med. Men synes det er litt rart pga at det fungerer med andre musikkavspillere. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Okai, har ikke innstalert programvaren som fulgte med. Men synes det er litt rart pga at det fungerer med andre musikkavspillere. 6614645[/snapback] ok, hva slags programvare er det da? er det logitech setpoint? eventuelt screenshot? EDIT: dette er ganske så OT så du burde kansje lage ny tråd hvis du ikke får det til Endret 4. august 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det er setpoint 2.3. DVD-spilleren vi ikke lese cd'en...bare glemmer alt sammen jeg, orker ikke bry meg nå. Men takk for hjelpen da. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Fant et spørsmål i en annet tråd og lurte på det samme selv. Hvilket program er det objectdock lignende opplegget? Edit: Link til bilde er en ide... Endret 4. august 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Fant et spørsmål i en annet tråd og lurte på det samme selv. Hvilket program er det objectdock lignende opplegget? Edit: Link til bilde er en ide... 6615243[/snapback] launch tab? Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Her er min, liker det rent og pent (bildet er klikkbart og i litt dårlig kvalitet) Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Her er min, liker det rent og pent (bildet er klikkbart og i litt dårlig kvalitet) 6615658[/snapback] Kan du poste bakgrunden din? Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Her er min, liker det rent og pent http://smeltelim.net/hw/dekstop/desktop-small.jpg (bildet er klikkbart og i litt dårlig kvalitet) 6615658[/snapback] Kan du poste bakgrunden din? 6615661[/snapback] Det kan jeg gjøre Edit: Beaten by King-Nothing Endret 4. august 2006 av Zed-smeltelim Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hehe...Målfoto anyone?? :!: Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Får et bilde, der er det noen som har gjort jobben sin Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Noen skulle vel ikke hatt det i widescreen? 1280x800 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det er vel abre å kutte litt på bilde så får du widescreen:) Lenke til kommentar
Bjoernstad Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Kunne noen vært så elskverdig å fortelle meg hvordan jeg kan få mine msn-kontakter på skrivebordet? Har lest x antall sider i denne tråden, men 280 sider blir litt for mye. Har tatt i bruk Samurize, så vidt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå