Pyro Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) glem det, leste litt i readme og fant det ut Endret 6. september 2004 av Pyro Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 IKKE bruk StyleXP. Patch heller UXTheme.DLL og tør jeg spørre hvorfor han ikke skal bruke style XP? Hva er det som er så mye bedre med å patche UXTheme.dll? Likte å bruke style XP bedre en å patche jeg. Bruker Winblinds nå da men. Hvorfor legge inn ekstra programvare når du ikke trenger det? UXTheme patching er helt gratis og veldig enkelt. Dersom vi trenger programmer som gjør alt automatisk så blir vi svært avhengig av de til slutt.. Hvordan gjør man det da? Forklare meg? har lyst å teste... Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hvordan innstallerer jeg cobra ? noen som har en feridg konfigurert cobra som de vil legge ut? får det ikke til Les ca de 10 siste sidene så får du svar! de 10 siste sidene sa meg ingenting Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hvordan innstallerer jeg cobra ? noen som har en feridg konfigurert cobra som de vil legge ut? får det ikke til Les ca de 10 siste sidene så får du svar! de 10 siste sidene sa meg ingenting Har ikke sett noe om et program som heter "cobra" jeg, du kan prøve søkefunksjonen da *YAY* Innlegg nr 400!! Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 vet når jeg skrev cobra så mente jeg samurize, men med configen til cobraM. noen som gidder å hjelpe meg? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hvordan gjør man det da? Forklare meg? har lyst å teste... Veldig enkelt: Last ned og kjør programmet. Når filbeskyttelsen kommer opp velg Avbryt og Ja, deretter starter du maskinen på nytt. Og for å installere Visual Styles (MSStyles) Pakk ut zip/rar filen (dersom den er pakket) Kopier mappen hvor themen ligger Legg den i : c:\<din windowskatalog>\resources\themes\ Da skal nå themen dukke opp i Utseende/Appearence taben i "kontrollpanelet -> skjerm". Dersom den av en eller annen grunn ikke visest i listen så gå til hvor du har lagt den og dobbelklikk på filen som ender på *.msstyles eller *.themes Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hvorfor legge inn ekstra programvare når du ikke trenger det? UXTheme patching er helt gratis og veldig enkelt. Dersom vi trenger programmer som gjør alt automatisk så blir vi svært avhengig av de til slutt.. + at StyleXP bytter bakgrunn når du bytter VS. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Slik ser min ut nå... skal skifte winamp skin snart... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hvordan gjør man det da? Forklare meg? har lyst å teste... Veldig enkelt: Last ned og kjør programmet. Når filbeskyttelsen kommer opp velg Avbryt og Ja, deretter starter du maskinen på nytt. Og for å installere Visual Styles (MSStyles) Pakk ut zip/rar filen (dersom den er pakket) Kopier mappen hvor themen ligger Legg den i : c:\<din windowskatalog>\resources\themes\ Da skal nå themen dukke opp i Utseende/Appearence taben i "kontrollpanelet -> skjerm". Dersom den av en eller annen grunn ikke visest i listen så gå til hvor du har lagt den og dobbelklikk på filen som ender på *.msstyles eller *.themes Det var latterlig enkelt og mye bedre enn Style XP, men jeg vil fortsette å bruke style xp fordi der er en del andre funksjoner som er ganske bra Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Noen som har erfraing med Rainmeter, og hvordan jeg kan skifte skins? Endret 6. september 2004 av Hetland Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 fikk det til...her er resultatet Lenke til kommentar
Pels Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hetland.. hva heter det programmet du har på venstre side.. CPU temp osv.. Lenke til kommentar
Jannern81 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Siden jeg av en eller annen merkelig grunn liker jeg ikke winxp så dette er min win2k desktop, den er på langt nær ferdig, men er mer enn nok fornøyd med den takket være aston shell. Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Er det noen måte jeg kan få tvprogrammene til å refreshe seg ca. vært 10 minutt? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hetland.. hva heter det programmet du har på venstre side.. CPU temp osv.. programmet heter rain meter.... og skinnen heter Smoked glass Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 min akkurat NÅ Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 http://vapaa.dc.inet.fi/~rainy/ Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Er det noen måte jeg kan få tvprogrammene til å refreshe seg ca. vært 10 minutt? Du må gå inn på der scripten ligger. Så går du på souce og velger på run every time X time: 10 f.eks. Håper du finner ut at det. Det er utrolig kjekt å ha det på desktopen Lenke til kommentar
Blax Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg likte den klokka opperst til venstre Hetland, hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå