Goscinny Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Torti = tordi = torden = tordenflesk. Kan jo være det er ham ... Goscinny Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Min uber kjedelige gaming desktop for tia.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Nei, det er nok ikke meg. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Da har jeg ligget en natt i båten på Bile og fått masse "inspirasjon". Er ikke helt ferdig men det kommer seg. Eneste problemet er den snarvei saken som jeg ikke får plasert noe sted,er det noen som hvet en måte og redigere koden til widgets? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hva er de bildene øverst høyre? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 du kunne jo legge de i en objectdock, eller legge snarvene inn i samurize Lenke til kommentar
T homas Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Webcamera fra forskjellige steder i verden f.eks Vippetangkaia,Times Square,Kleberget og Antarktis. Det hvar mye job og leggge snarveiene inn i Samurize men jeg skal se om jeg gidder. Tar forøvrig gjerne imot komentarer på resten av desktopen Edit: Da var snarveiene lagt inn i samurize,ble mye bedre. Endret 27. juli 2006 av T homas Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Hvordan lager du den webcam saken oppi hjørnet ditt, T homas? Endret 27. juli 2006 av Ungoliant Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Webcamera fra forskjellige steder i verden f.eks Vippetangkaia,Times Square,Kleberget og Antarktis.Det hvar mye job og leggge snarveiene inn i Samurize men jeg skal se om jeg gidder. Tar forøvrig gjerne imot komentarer på resten av desktopen Edit: Da var snarveiene lagt inn i samurize,ble mye bedre. 6568348[/snapback] det var bedre Lenke til kommentar
T homas Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Hvordan lager du den webcam saken oppi hjørnet ditt, T homas? 6570862[/snapback] Webcam saken er en yahoo widgets. Du kan laste den ned herfra http://widgets.yahoo.com/gallery/view.php?widget=38913 Det er veldig ange andre kule hvis man gidder og lete jag har fått ny klokke Igjen Greier ikke velge hvem som blir best. Endret 28. juli 2006 av T homas Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 den nederste, helt klart Lenke til kommentar
LooneyTune Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Har bare brukt Objectdock, rainmeter (mangler link), TweakUi , og ResHacker... ResHacker er et program du kan bruke til å manipulere f.eks explorer.exe brukte dette til å endre b.l.a navnet på start-knappen Kan legge inn tutorial på dette vis folk vil ha Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Du burde kanskje vurdere å kjøpe ObjecktDock Plus da du da kan få tabs/faner på docken din. Ellers var det fint. Personlig ville jeg kanskje valgt en annen Visual Style (bruker du default nå?). Goscinny Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Loony: du bude legge in snarver i de gule ballene som går ut fra hodet Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Da har jeg også fått satt sammen noe jeg er fornøyd med. Men så syntes jeg det er moe som mangler Noen som har en ide? Hadde vært fint med noen tips om hva som er bra (hvis det er noe ) eller noe som kan gjøres anderledes... Endret 28. juli 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg synes det mangler litt farger, men hver sin smak. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Da har jeg også fått satt sammen noe jeg er fornøyd med. Men så syntes jeg det er moe som mangler Noen som har en ide? Hadde vært fint med noen tips om hva som er bra (hvis det er noe ) eller noe som kan gjøres anderledes... 6574276[/snapback] stilig, bruker du blackbox? eneste som ikke passainn var den blå skriften i TV-guide Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Blackbox?Jeg bruker bare rainmeter, samurize og objectDock. Skal fikse skriften i tv guiden. Ingen ideer til noe som kan legges til, noe ordentlig stilig? Edit: Ordentlig off-topic men; Hvordan får man samurize til og starte automatisk, den står på run at startup men den gjør det ikke Endret 28. juli 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Blackbox?Jeg bruker bare rainmeter, samurize og objectDock.Skal fikse skriften i tv guiden. Ingen ideer til noe som kan legges til, noe ordentlig stilig? Edit: Ordentlig off-topic men; Hvordan får man samurize til og starte automatisk, den står på run at startup men den gjør det ikke 6575130[/snapback] skjekk hom den er huke fr i MSCONFIG, ellers så kan du jo alltid legge den i oppstarts mappa blackbox er et skin som får høyreklikkmenyen(?) til å se ut som din, hvis ikke du bruker det, hvordan har du da fått det til? Her er min, nettopp oppdatert Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Ok. Det er ikke høyreklikk menyen det er et rainmeter skin. Fant dem ikke når jeg kjørte MSCONFIG, så hvor finner jeg oppstarts mappa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå