Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er min..

Eneste jeg bruker er TrueLaunchBar som dere ser nederst ved siden av startmenyen..

Er veldig usikker på om jeg vil ha noe mer, da jeg er egentlig veldig fornøyd med slik den er nå..

WinAmp'n ser ikke så bra ut i "desktop-mode", men den legger seg fint på toppen når alle andre programmer er oppe..

EDIT: Kom gjerne med kommentarer..

6546571[/snapback]

Kult bilde.

Det er DivineError fra DeviantART som har lagt det.

Lenke til kommentar
Er det noen som har funnet noen skins til messenger Live?

Jeg har fått til slik at det ikke er noe reklame men kan ikke finne noen skins.

Det jeg har gjort er og endre fargen og økt gjenomsiktigheten

07242006195327lh2.th.jpg

Edit: Hvor er det dere hoster bildene deres? Photobucket auto reziser dem

Har fortsatt et problem med tv programmett,progress barene bytter på og vere røde og  blå.Noen som hvet hva dette skyldes?

6548108[/snapback]

under display huker du vekk for "alpha end" :)

Lenke til kommentar
Sikkert blitt spurt om 1548751356 ganger men, hvordan legger men til TV kanaler i NorskTV?

6550258[/snapback]

Hva menes med "TV kalender"? Mener du slik som de fleste har som viser hva som går på TV? Da kan du sjekke under "Samurize" i tråden "Guide: Hvordan lage et annerledes desktop" som er sticky i windows-avdelingen i forumet :) Tror Pessimisten har forklart det ganske bra der.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Sikkert blitt spurt om 1548751356 ganger men, hvordan legger men til TV kanaler i NorskTV?

6550258[/snapback]

Hva menes med "TV kalender"? Mener du slik som de fleste har som viser hva som går på TV? Da kan du sjekke under "Samurize" i tråden "Guide: Hvordan lage et annerledes desktop" som er sticky i windows-avdelingen i forumet :) Tror Pessimisten har forklart det ganske bra der.

Goscinny ;)

6550620[/snapback]

jepp, and i quote:

NorskTV

Mange lurer på hvordan man får til å vise kanaler og hva som går på dem. Løsningen er enten et NorskTV script, eller en ferdig config.

Når du bruker norsktv scriptet så hender det at det ikke alltid funker, og du vil få denne beskjeden: ingen programmer før i morgen. Alt du trenger å gjøre da er å slette norsktv.lat .

Eller du kan bruke getTV

Scriptet finner du her

scriptet funker som vanlig at du legger til de kanalene i listen, hvis skal legge til helt nye kanaler fra begynnelsen så vet jeg ikke hvordan :)

btw: Goscinny, vi burde kansje spesifisere at norsktv.let lat ligger slik: C:\programfiler\samurize\skins\norsktv\norsktv.lat

;)

Lenke til kommentar

Har lastet ned noen "Vista -themes" (VS), noen kaller dem for Aero - blandt annet.. Men, på bildet som skal "reklamere" for denne visual stylen, så er det gjennomsiktige menyer, og diverse.. og spesielle ikoner.. Hvordan får det jeg? :dontgetit:

Takker! :)

Lenke til kommentar
Har lastet ned noen "Vista -themes" (VS), noen kaller dem for Aero - blandt annet.. Men, på bildet som skal "reklamere" for denne visual stylen, så er det gjennomsiktige menyer, og diverse.. og spesielle ikoner.. Hvordan får det jeg? :dontgetit:

Takker! :)

6554662[/snapback]

du kan bruke et eget program som heter Y'z shadows (elns)

:D

Lenke til kommentar
Fjern også 'enable alert value' under 'General'

6552470[/snapback]

Da var det endelig bra :w00t: .

Hvar mye styr med det tv scriptet :hrm:

Da ser desktopen min slik ut:

07252006184222ce8.th.jpg

Noen tips til hva jeg kan gjøre nå?

Endret av T homas
Lenke til kommentar

6550258[/snapback]

Sorry MEGET dårlig formulering....

Jeg har lyst til og legge til flere kanaler som skal vises, det funker fint, men det er får få kanaler...

Edit: Kunne kanskje tatt med dette i guiden også...

Endret av thomas ll
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...