Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff jeg har noen problemer med Samurize at the moment. Jeg prøver og installere en pakke kalt, < SkyNet's H4x0r config with tv >. (ligger øverst på linken der. hvis dere ser cirka midt i Descritpion vil dere finne den nyeste versjonen (Download knappen nederst virker ikke) sammen med de nyerste screenshots).

 

Til saken. Jeg husker rett og slett ikke hvordan jeg installerer configs for det første, og spesielt ikke denne. Kan noen hjelpe meg litt, gi meg en trinn for trinn guide for akkurat denne pakken?

 

 

Luuv <33

Lenke til kommentar

her har du det:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

1.extract mappen med winrar (f.eks)

 

2.alle filene i "fonts" mappen legger du her: C:\WINDOWS\Fonts

 

3. alle filene som ligger i plugin mappen legger du her: C:\Programfiler\Samurize\plugins evnt. "Program files"

 

4.alle filene som ligger i "scripts" mappen legger du her: C:\Programfiler\Samurize\Scripts

 

5. alle filene i "win themes" er extra og de må du ha uxtheme.dll patchen for å få til å funke, hvis du har den så legger du filene her: C:\WINDOWS\Resources\Themes for å endre til themet så høyreklikk skrivebordet->egenskaper->temaer/utseende-> velg themet

 

6.Redme legger du her: C:\Programfiler\Samurize

 

7. U_n_c_l_a_i_m_e_d.jpg er bakgrunsbildet som følger med

 

8. legg alle filene i configs mappa her: C:\programfiler\samurize\configs

 

SVARTE!! :realmad: så ikke den siste filen (skynet 3.2) alt du trenger å gjøre er å dobbelt klikke den

men hvis den pakke fila mangler så gjør du som det står over :)

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar
det er noe rart med tv skriptet jeg har satt alle fargene like men de bytter på og være røde noen som har hatt samme problemet?

 

P.S trenger og noen tips til noe annet jeg kan gjøre med desktoppen

6543383[/snapback]

du kan jo alltids bygge på mer så det ser ut som om widgetsene er mere innebygd i bakgrunnen, det er kansje litt vanskelig med det wallpaperet

Lenke til kommentar

Jeg ville hvertfall ha prøvd å harmonisere fargene litt mer med hverandre. Ellers kan du jo alltids leke deg litt i Samurize. Her er et fint utganspunkt! Fjerne hurtigstart og resten av ikoner på oppgavelinjen er også å anbefale. Ellers veldig fint, men kanskje litt ensformig i lengden? :hmm:

Endret av Faris
Lenke til kommentar

jeg syns den wp var skikkelig kul.

kanskje du kunne hatt noen widgets?

 

Edit: Jeg fikk problemer med tv scriptet, det sto at det ikke var noe program før i morgen,tok derfor og slettet .lat filen.

Nå er alt bra men hva gjorde den egentlig?

Endret av T homas
Lenke til kommentar

Her er min..

 

Eneste jeg bruker er TrueLaunchBar som dere ser nederst ved siden av startmenyen..

 

Er veldig usikker på om jeg vil ha noe mer, da jeg er egentlig veldig fornøyd med slik den er nå..

 

WinAmp'n ser ikke så bra ut i "desktop-mode", men den legger seg fint på toppen når alle andre programmer er oppe..

 

EDIT: Kom gjerne med kommentarer..

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Er det noen som har funnet noen skins til messenger Live?

Jeg har fått til slik at det ikke er noe reklame men kan ikke finne noen skins.

 

Det jeg har gjort er og endre fargen og økt gjenomsiktigheten

07242006195327lh2.th.jpg

Edit: Hvor er det dere hoster bildene deres? Photobucket auto reziser dem

 

Har fortsatt et problem med tv programmett,progress barene bytter på og vere røde og blå.Noen som hvet hva dette skyldes?

Endret av T homas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...