TheOats Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Noen som vet om et VS med 1920årene stil? 6526809[/snapback] hva mener du med 1920-årene`? 6526832[/snapback] Noe som likner på den stilen du finner på siden du kommer til når du trykker på link "2" i signaturen min. Eller for å si det enkelt: Brunt, skittent, storby, mafia osv. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) nope...ingen ide likte ikke vista VS så bytta hele sulamitten EDIT: vil gjerne ha tips til forbedring eller til hva mer jeg kan ha i samurize Endret 20. juli 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Jeg sitter med en Vista Tranformation pack. Så lurte jeg på om det bare var og avinnstalere denne sånn at jeg ikke har vista lenger? Endret 21. juli 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 nope...ingen ide likte ikke vista VS så bytta hele sulamitten EDIT: vil gjerne ha tips til forbedring eller til hva mer jeg kan ha i samurize 6528166[/snapback] Hva skulle du gjort om ikke jeg hardde introdusert deg til Pie diagram, In Flames og Trillian Hvordan har du fått playlist inn i Trillian? Og funker det bare med WinAmp? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) nope...ingen ide likte ikke vista VS så bytta hele sulamitten EDIT: vil gjerne ha tips til forbedring eller til hva mer jeg kan ha i samurize 6528166[/snapback] Hva skulle du gjort om ikke jeg hardde introdusert deg til Pie diagram, In Flames og Trillian Hvordan har du fått playlist inn i Trillian? Og funker det bare med WinAmp? 6530138[/snapback] ja, har vel deg å takke for det -takk- det er en egen plugin som du kan laste ned her og så vidt jeg vet så funker den på version 5.xx og Endret 21. juli 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg sitter med en Vista Tranformation pack. Så lurte jeg på om det bare var og avinnstalere denne sånn at jeg ikke har vista lenger?Du har jo aldri hatt Vista, så det skulle ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ok, var litt nørvøs for at det skulle fucke seg helt for meg... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Liten update: Pimpa Firefox med "custom" startside(Dreamweaver-skillz in action) Smuuud Samurize Lot et par systray-ikoner titte fram, siden de hadde tatt på seg fin-stasen Endret 21. juli 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 du syns ikke skriften er litt liten på tv guiden? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 du syns ikke skriften er litt liten på tv guiden?neida. Tilvennings-sak det. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 du syns ikke skriften er litt liten på tv guiden?neida. Tilvennings-sak det. 6533680[/snapback] ok, daså On topic: har problemer med noen plugins i samurize, noen av de vises ikke i listen selv om de ligger i plugins-mappen...vet at Goscinny har samme problemet noen her som har en løsning? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Noen som vet om en side med mange ikoner som dette: Lenke til kommentar
T homas Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Knappen i midten åpner WM11 det er jo ikke gjort så mye men jeg synes det ble ganske greit Endret 23. juli 2006 av T homas Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) mb_zzz: Standard kjedelig theme på Xp, litt kjedelige ikoner på objectdock? Anbefaler deg kanskje å kjøpe proversjonen som har støtte for faner/tabs. Fin bakgrunn, men den nederste teksten må flyttes lengre opp da den ligger halvveis under oppgavelinjen. T homas: Du bør kanskje bytte ut det deafulte utseende til XP. Pg trenger du papirkurven der? Ellers var det ganske bra. Kanskje kunne du flytta snarveisgreiene litt lengre opp så den ikke "krasjer" med bakgrunnen? Goscinny Endret 23. juli 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
T homas Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Når man tar den inn slik Ligger den på en måte på linja trenger vell egentlig ikke papirkurven skal jeg bruke Uxtheme-patchen for og endre theme? Kan du anbefale et? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) mb_zzz og T homas:skjul sys.tray ikojnene oh bytt ut XPstilen (som Goscinny sier) T homas: de to ballene på høyre side av skrivebordet, de ser bittelitt malplaserte ut. du kunne prøve å ha de symetris på vær side eller nede i et av hjørnene. klokken du har det ville jeg istedenfor å gå parallellt med bakgrunnen, isteden legge kant-i-kant men noen av dine andre widgets ellers veldig bra EDIT: uxtheme.dll for å endre theme ja kansje denne stylehn passer? Endret 23. juli 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
T homas Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) hva med slik http://i52.photobucket.com/albums/g2/Thoma...screenshot4.jpg er det noen themes som jeg kan ha på uten og instalere så mye annet? Edit: den stylen var drit kul skal se om jeg får det til da har jeg byttet ble ganske kult syns jeg Endret 23. juli 2006 av T homas Lenke til kommentar
T homas Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Dette var skikkelig morsomt jo og hva bør jeg gjøre nå? Endret 23. juli 2006 av T homas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå