Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har er spørsmål som jeg er sikker på at noen i denne tråden vet svaret på:

Når jeg laster ned Theme, Incons, Logonscreens o.s.v. så får jeg ikke opnet de i Style XP, det er tydligvis feil filtype eller noe slikt, hvilke andre program er det som jeg kan bruke til dette formålet? Finnest det er program som kan opne alle forskjellige Themes? :dontgetit:

edit: jeg får opnet noen av themes og slik i Style XP men ikke alle..

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

Tusen takk alle sammen! :love: Det er jo bare firkanter.. :)

Bra torsoli! Mangler bare ikoner til 'Toolbaren' og evt. en ny klokke i taskbaren.

Hva mener du med tool-bar'en? De programmene jeg bruker mest, som ligger til venstre i startmeny'en? Noen av ikonene der er nye, men mangler ikoner for winrar, whereisit, acdsee, og notisblokk.. Klokken skal også skiftes ut til noe litt mer fresht, takk for tipset! :)

Jeg er som sagt ikke online med pc'en min, men jeg kan ta med samurize-conf'en neste gang jeg kommer online. Jeg har delt den opp i 5 config'filer, for å få ned cpu-usage'n.. dessuten fungerer den ikke som den skal ennå (som sagt), akkurat av den grunn av at pc'en ikke er online.. dvs at det blir en del konfigurering for dere evt... tror det er best jeg gjør den helt ferdig først jeg.. ellers kan det fort bli for mange spr å besvare her :)

torsoli...

etter den moddinga der er du mitt nye idol!

your modding= :)  :thumbup:  :dribble:  :love:

Er jeg og med i det kongelige hoff også nå kanskje? hihi ;)

Lenke til kommentar
Ah.. endelig tilbake. Ble en liten utestengelse pga. en liten glipp fra min side.. Vel her er mitt skrivebord for september.

VS: SimpleXP

Bakgrunn: Soul_Cube @ DeviantArt

Ikoner: Pastel Shellstyle

Programer: Rainlendar, Winamp 5.05 og LClock (klokken)

desktop_03.09.2004_small.jpg

Utrolig deilig og minimalistisk desktop Tci! Jeg digger sånt.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Enda en ny en.. jobbet litt mer med denne her :p

Visual Style: Deanach @ DeviantArt

Bakgrunn: XP Royale @ Neowin

Ikon shell: Pastel

Programmer: Winamp med Spirit Skin, Samurize (egen config).

- Har litt problemer med den prosessor baren på Samurize config'en min. Den vil bare ikke fungere. Om det er noen som vet hvorfor den ikke vil visest så gi beskjed. Dersom jeg skal endre den så står det: "Unable to connect to machine".

(1280x1024)

desktop_05.09.2004_5_small.jpg

Lenke til kommentar

har funnet ut at jeg skal prøve styleXP igjen,for det ser ut som om de aller kuleste vs'ene er styleXP skins og ikke windowblinds.

skal også lage ny desktop når jeg får ny skjerm.(og den skal jeg gjøre grundig)

kanskje jeg lager en midlertidig en i morgen.

Lenke til kommentar
IKKE bruk StyleXP. Patch heller UXTheme.DLL

og tør jeg spørre hvorfor han ikke skal bruke style XP? Hva er det som er så mye bedre med å patche UXTheme.dll? Likte å bruke style XP bedre en å patche jeg. Bruker Winblinds nå da men.

Hvorfor legge inn ekstra programvare når du ikke trenger det? UXTheme patching er helt gratis og veldig enkelt. Dersom vi trenger programmer som gjør alt automatisk så blir vi svært avhengig av de til slutt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...