Matias Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Sjønner egentlig ikkje kordan folk klarer å overleve med windows defoult shell Ren og skjær latskap/uvitenhet Mr_Razer: Eneste som mangler der nå er at du for [religiøst bullcrap]s skyld må patche Messenger'n din, og bytte/fjerne standard-ikonene i quick-launch. Ellers pent og pyntelig 6452999[/snapback] Mange som liker å ha det helt clean og normalt på en måte. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hvilket VS hadde du på det øverste bildet, Matias? Goscinny Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Matias: Bakgrunnene dine var helt utrolig stilige! Hvor fant du dem? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Tordenflesk: Nydelig wallpaper, rett og slett nydelig alt sammen.. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ny sommer desktop..: Komentarer? 6452937[/snapback] Vakkert Den sangen du hører på.. grr.. ikke bra. "Min venn er redd for rotter". Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Sjønner egentlig ikkje kordan folk klarer å overleve med windows defoult shell Ren og skjær latskap/uvitenhet Mr_Razer: Eneste som mangler der nå er at du for [religiøst bullcrap]s skyld må patche Messenger'n din, og bytte/fjerne standard-ikonene i quick-launch. Ellers pent og pyntelig 6452999[/snapback] Mange som liker å ha det helt clean og normalt på en måte. 6453125[/snapback] Link til bakgrunnen du har på venstre bildet? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Ny desktop idag, rett og slett tatt bilde til tordenflesk, så frekk som jeg var.. (Digge det bilde) Talisman er er brukt her.. Edit: Blei litt frekt å stjele bakgrunnen til tordenflesk, så fant meg en ny, samtidig byttet farge på live mesengeren.. Endret 8. juli 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Riggs Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Kan folk være så snill og fortelle hvilket skin de bruker? Har sett så mange nydelig skins/themes som er brukt i denne tråden, men få eller ingen sier hva de bruker. Nå lurer jeg på hva det Windows Vista-skinnet mange her bruker, heter. Finnes de i Visual Styles-formatet eller hva jeg skal kalle det? Har søkt som en gal, men finner det ikke. Edit: Finnes det Vista-skinnet kun til WB? I så tilfelle, hvor får jeg lastet ned det nyeste Vista-skinnet? Endret 9. juli 2006 av Riggs Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) her er mitt "nye" gjort om litt liker bakgrunnen Endret 9. juli 2006 av svirrethasverr Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hvilket VS er det? Link til bakgrunn? Goscinny Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 VS heter glitch. bakgrunn http://www.deviantart.com/view/11695217/ Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg har gjort det geniale og patcha explorer.exe, og nå får jeg ikke opp startlinja.. Noen gode ideer? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg har gjort det geniale og patcha explorer.exe, og nå får jeg ikke opp startlinja.. Noen gode ideer? 6461498[/snapback] patche explore.exe? hvordan patche da?/ hva var målet med det? Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Å få bort teksten "logg av/slå av" Fulgte med vista-skinnet, som jeg heller ikke ser Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Å få bort teksten "logg av/slå av" Fulgte med vista-skinnet, som jeg heller ikke ser 6461636[/snapback] ok Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Angående den patchen som skal få vekk "logg av" - "logg på" Så fucka den opp hele datan min. Fikk ikke til å kjøre explorer.exe lenger, så jeg satt hele kvelden og prøvde å ordne det..(husker enda ikke hvordan jeg klarte det) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Har lastet ned noen skins til WB nå som ikke de kommer noe bakrund, til hvorfor? Det er bakrund på preview bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå