Mojo Pin Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Høyreklikke på skrivebordet >> Egenskaper >> Appearance >> Windows Xp style. Prøvd det? Goscinny 6437777[/snapback] Problemet er at XP syle ikke er et alternativ. Kun windows standard stil Tordenflesk, jeg har prøvd dette også Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Høyreklikke på skrivebordet >> Egenskaper >> Appearance >> Windows Xp style. Prøvd det? Goscinny 6437777[/snapback] Problemet er at XP syle ikke er et alternativ. Kun windows standard stil Tordenflesk, jeg har prøvd dette også 6439076[/snapback] prøvå instaler WB igjen og sett xp stilen på før du uninstaler...evt: systemgjenoppretting Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg trenger en VS som passer til det bakgrunnsbildet her: Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Synes det bare er teit å ha vista skin. Det er som å kjøre en fiat ombygd til ferarri og si du har sportsbil 6438119[/snapback] Han har ikke vista skin, men vista os, tror jeg. Og siden dette er for XP desktops og ikke vista desktops, blir dette hans siste innlegg Goscinny Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Den forrige posten min var et vista skin i XP (taskbaren var i alle fall vista)... Nå har jeg vista på maskinen og kan derfor ikke med god samvittighet fortsette å poste screenshots her... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Så lenge det er tweaks involvert i Vista, så kan vi ikke bli stengt ute. Hver eneste tråd som blir laget eksklusivt til å inneholde Vista-bilder blir stengt. Da må vi få lov til å poste her. Endret 6. juli 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Så lenge det er tweaks involvert i Vista, så kan vi ikke bli stengt ute. Hver eneste tråd som blir laget eksklusivt til å inneholde Vista-bilder blir stengt. Da må vi få lov til å poste her.Dessverre er det ingen vits å poste Vista-shots, siden "alle" allerede vet hvordan Vista ser ut, og de 2-3 "VS" som har kommet ut til Vista ser prikk like ut. Dessuten heter tråden XP desktop deskmod Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Så lenge det er tweaks involvert i Vista, så kan vi ikke bli stengt ute. Hver eneste tråd som blir laget eksklusivt til å inneholde Vista-bilder blir stengt. Da må vi få lov til å poste her.Dessverre er det ingen vits å poste Vista-shots, siden "alle" allerede vet hvordan Vista ser ut, og de 2-3 "VS" som har kommet ut til Vista ser prikk like ut. Dessuten heter tråden XP desktop deskmod 6446933[/snapback] Vel, jeg har fått både Samurize, Objectdock og Rainlendar til å fungere i Vista. "VS" er vel ikke det eneste som går an å forandre på i XP, er det? Jeg vil gjerne få en link til en tråd der jeg kan poste et bilde av min Vista-tweak på lik linje med denne tråden. Edit: Jeg snakker ikke om at det er noen nytteverdi av å poste "Clean"-skrivebord, men derimot UI tweaks på lik linje med XP. Endret 6. juli 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Synes det bare er teit å ha vista skin. Det er som å kjøre en fiat ombygd til ferarri og si du har sportsbil 6438119[/snapback] Han har ikke vista skin, men vista os, tror jeg. Og siden dette er for XP desktops og ikke vista desktops, blir dette hans siste innlegg Goscinny 6441358[/snapback] Lost me. Han har vista OS, og poster sin siste post her i XP-tråden? Endret 6. juli 2006 av Edge Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Altså at han kommer til å konvertere nå hvert øyeblikk. Har kanskje hatt begge deler ... Ikke veit jeg. Goscinny Endret 6. juli 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Har kjørt Xobite bb3 rc1 nå i nokon månader og har vendt meg til det, men syntes det til tider er veldig buggy og stjeler mye prossesorkraft... Er det nokon gode alternativer til Xobite ? eller er det nyeste versionen stabil ? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 jon-t: Litestep, og Blackboxwin Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Altså at han kommer til å konvertere nå hvert øyeblikk. Har kanskje hatt begge deler ... Ikke veit jeg. Goscinny 6447564[/snapback] OT: For vi (meg) som ikke har peiling, har vista kommet? Trodde ikke det kom før til vinteren eller noe slik? Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Altså at han kommer til å konvertere nå hvert øyeblikk. Har kanskje hatt begge deler ... Ikke veit jeg. Goscinny 6447564[/snapback] OT: For vi (meg) som ikke har peiling, har vista kommet? Trodde ikke det kom før til vinteren eller noe slik? 6450889[/snapback] Beta-versjonen har vært ute lenge. Men den har fortsatt mye bugs. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Altså at han kommer til å konvertere nå hvert øyeblikk. Har kanskje hatt begge deler ... Ikke veit jeg. Goscinny 6447564[/snapback] OT: For vi (meg) som ikke har peiling, har vista kommet? Trodde ikke det kom før til vinteren eller noe slik? 6450889[/snapback] Beta-versjonen har vært ute lenge. Men den har fortsatt mye bugs. 6450989[/snapback] Når kommer den ferdige utgaven? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Vista slippes 1. kvartal 2007, om den ikke blir forsinket nok en gang da. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 jon-t: Litestep, og Blackboxwin 6450649[/snapback] Ahh tusen takk Damn themes'ene til litestep ser bra ut Sjønner egentlig ikkje kordan folk klarer å overleve med windows defoult shell Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Ny sommer desktop..: Komentarer? Endret 7. juli 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Sjønner egentlig ikkje kordan folk klarer å overleve med windows defoult shell Ren og skjær latskap/uvitenhet Mr_Razer: Eneste som mangler der nå er at du for [religiøst bullcrap]s skyld må patche Messenger'n din, og bytte/fjerne standard-ikonene i quick-launch. Ellers pent og pyntelig Endret 7. juli 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå