SupremeX Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hvor har du fått tak i ikonene til Opera, FF, iTunes og Azureus? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 noen som vet hvordan man kan skinne utorrent....fant bare masse ikoner på sia dems (hvordan bytter man de btw?) vil helst skinne hele utseende, helst så minimalistisk som mulig Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 noen som vet hvordan man kan skinne utorrent....fant bare masse ikoner på sia dems (hvordan bytter man de btw?) vil helst skinne hele utseende, helst så minimalistisk som mulig 6427252[/snapback] Bare legg filene du laser ned i application data\utorrent Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 noen som vet hvordan man kan skinne utorrent....fant bare masse ikoner på sia dems (hvordan bytter man de btw?) vil helst skinne hele utseende, helst så minimalistisk som mulig 6427252[/snapback] Bare legg filene du laser ned i application data\utorrent 6428613[/snapback] jepp, fant det, men finenr ikke noen "hele" skins Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 jepp, fant det, men finenr ikke noen "hele" skins Hva skal du med det? VS funker da fint. Ikke noe vits å skinne oppå et skin igjen. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Faen.. Nå har jeg klart å gjøre slik at systemtray er borte. Dreiv seint i går, så nå husker jeg ikke hva jeg har gjort for noe.. Noen forslag? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Faen.. Nå har jeg klart å gjøre slik at systemtray er borte. Dreiv seint i går, så nå husker jeg ikke hva jeg har gjort for noe.. Noen forslag? Eneste jeg kan tenke meg er å bruke TuneUp Utillites '06 sin systemcontrol: Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Faen.. Nå har jeg klart å gjøre slik at systemtray er borte. Dreiv seint i går, så nå husker jeg ikke hva jeg har gjort for noe.. Noen forslag? 6429258[/snapback] hvis du bruker TweakUI så ligger det i en av de instillingene, ligger under taskbar and startupmeny, du må bare huke for "show taskbar notification icons lykke til Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Aah, hva var det trøtte meg tenkte igår Takker dere begge to for svar.. Et annet problem er at hvis jeg ikke har noen filer på skrivebordet, så forsvinner bakgrunnen min, og den blir helt hvit. Ikke noe stort problem, men irriterende. Endret 3. juli 2006 av Tidus_hmm Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Sorry for at jeg spør om dette, men lurer på dette her da: Hvordan kan jeg bruke VS etter at jeg har brukt den uxtheme.dll patchen? Skal jeg legge de xxxxx.msstyles noe sted da eller? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 C:\WINDOWS\Resources\*navn_på_VS*\*.msstyles Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Desktopen min nå. Det som har blitt gjort er en total redesign av TV-guiden og systeminfoen, og en liten kalender har sneket seg inn på toppen til høyre. Og en hjemmemekka WP. Lenke til kommentar
.com Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) det var pent men eneste er at for meg så ser det ut som cpu, minne og hd info står litt tett Endret 4. juli 2006 av .com Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Mitt Desktop Vista Transformation Pack og Rainmeter og Rainlendar Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 det var pent men eneste er at for meg så ser det ut som cpu, minne og hd info står litt tett 6432531[/snapback] Takk, takk! Jeg er klar over det, men jeg sliker det slik. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Gidder ikke å lese hele tråden, så jeg lurer på hva folk mener er det beste programmet for å "style" windows? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Les guiden vår du Er så mange forskjellige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå