Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Nok en gang BULLSHIT!! Kan ikke du bare la være å oppføre deg som en unge.
nei, desverre. Den store profeten Harald Eia sa jeg skulle ta vare på min indre 7-åring, så da gjorde jeg det :p
WindowBlinds og uxtheme.dll har hvert sitt område.
ja, WB er for førstegangs-pyntere som bare er glad de slipper Luna, mens UXTheme er for mer særiøse moddere.
Ingen av de er noe dårligere enn den andre.
Kommer ann på hva du mener med dårligere. Det at WB legger seg som en våt sakkosekk over UXtheme syns jeg er dårlig.
Selv om WindowBlinds kanskje har mere finnesser, så har uxtheme.dll er penere utvalg av skins som du selv sier.
Så, du ombestemte deg mitt i innlegget ditt, og fant ut at du mente akkurat det samme som meg?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor raus er Yahoo Widgets når det gjelder ressurser?

6376965[/snapback]

Den bruker heller lite. Det eneste som er litt rart, er at hver widget du bruker har sin egen prosess :hmm:

 

28mb bruker den tilsammen med mange widgets på:

 

Vær, CPU måler, Minne måler, Winamp kontroller, klokke, bilderamme.

 

Litt mye, men den bruker ikke CPU i det hele tatt, og når du trykker på Winamp skjer det du gjør med gang (i motsetning til Samurize) ;)

Lenke til kommentar
Nok en gang BULLSHIT!! Kan ikke du bare la være å oppføre deg som en unge.
nei, desverre. Den store profeten Harald Eia sa jeg skulle ta vare på min indre 7-åring, så da gjorde jeg det tongue.gif

 

haha, nå må dere slutte og krangle :tease: alle vet at uxtheme er mer lettvindt enn WB pluss at det er gratis.

 

WB derimot har flere efekter (bla. gjennomsiktighet) og man slipper og tukle med systemfiler.

 

så det har med smak og behag om du bruker WB eller patcher :)

Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg få samurize til å vise hvor mye % av cpu en som er i bruk minus en bestemt prosess? Driver å folder så jeg har en prosess som bruker 100% av cpuen uansett hva jeg gjør

6377786[/snapback]

Noen med en løsning?

6380621[/snapback]

find top prosess er en plugin som lar deg gjøre dette tror jeg :)

Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg få samurize til å vise hvor mye % av cpu en som er i bruk minus en bestemt prosess? Driver å folder så jeg har en prosess som bruker 100% av cpuen uansett hva jeg gjør

6377786[/snapback]

Noen med en løsning?

6380621[/snapback]

find top prosess er en plugin som lar deg gjøre dette tror jeg :)

6380753[/snapback]

Niks. Jeg driver og folder. derfor vil jeg at folding prosessen ikke skal regnes med i cpuforbruket da foldingen bruker den kraften som er ledig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...