Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lest gjennom hele tråden, og sett på de fleste linker, skjønner bare ikke hva jeg skal gjøre. Skal jeg laste ned y-docking programmet? eller Samurize-programmet, som jeg ikke finner. Link til nedlastningssiden? leste tutorialen som sto på den siden, men finner ikke programmet som er henvist til her : Samurize

 

Og nyheter og sånn. Har lyst til å lære meg alt, men får det bare ikke til.

her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okai når jeg har designa min egen style og lagrer den som .ini fil. Må den ligge i Samurizemappen? Når jeg bytter bakgrunnsbilde da? så kommr ikke den med i den nye .ini filen. Er det meningen?

Ini-filen din bør ligge i mappen Configs i Samurize-folderen, da skal samurize finne den, og som cobram sier, etter at du har forandret på ting i din config e.l., kan du reloade filen ved å høyreklikke på ikonet i sys-tray'en

Lenke til kommentar

Ah.. endelig tilbake. Ble en liten utestengelse pga. en liten glipp fra min side.. Vel her er mitt skrivebord for september.

 

VS: SimpleXP

Bakgrunn: Soul_Cube @ DeviantArt

Ikoner: Pastel Shellstyle

Programer: Rainlendar, Winamp 5.05 og LClock (klokken)

 

desktop_03.09.2004_small.jpg

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Hvordan bytter jeg ut enkelt ikonene i winxp (vil helst ikke ha noe jall som stylexp). Har hørt noe om å bytte ut shell32 et eller annet,, Hva er dette?

StyleXP har ikke noe med ikoner å gjøre, den er et verktøy for å installere Visual Styles/MSStyles.

 

Shell32.dll er en ikonfil som inneholder de fleste systemikonene i Windows. Icon Packager er også et alternativ til å skifte ut ikoner, men det koster litt.

Lenke til kommentar

Ok, etter en del triksing og fiksing er jeg nesten ferdig med den nye desktop'en min. Noen små justeringer gjenstår, jeg har blant annet et nytt (og litt mer fresh) ikon for winamp på gang, ++

 

I tillegg fungererer ikke mange av meter'ene og scriptene som de skal, pga at min pc ikke er online ennå. Så det er j*vli kjipt..

 

Uansett; ingrediensene er:

  • Samurize-conf. laget av undertegnede, med tv-script og vær-script m/ikoner fra forfattere på samurize.com. Takk til de!
  • Personlig wallpaper designet av undertegnede.
  • Ikon-sett: Smooth metal
  • Visual style: nanoDT
  • Winamp: nano whistler compact

og det var vel det tror jeg..?

Som sagt, det gjenstår litt jobbing på den, og jeg kommer kanskje til å poste den endelige utgaven når den er ferdig. :) Først må jeg få internett tilbake! :(

 

tbone_desktop_2_small.jpg

Lenke til kommentar
Uansett; ingrediensene er:
  • Samurize-conf. laget av undertegnede, med tv-script og vær-script m/ikoner fra forfattere på samurize.com. Takk til de!
  • Personlig wallpaper designet av undertegnede.
  • Ikon-sett: Smooth metal
  • Visual style: nanoDT
  • Winamp: nano whistler compact

og det var vel det tror jeg..?

Som sagt, det gjenstår litt jobbing på den, og jeg kommer kanskje til å poste den endelige utgaven når den er ferdig. :) Først må jeg få internett tilbake! :(

 

tbone_desktop_2_small.jpg

kunne du delt den scripten med oss andre?? :love:

Lenke til kommentar
Ok, etter en del triksing og fiksing er jeg nesten ferdig med den nye desktop'en min. Noen små justeringer gjenstår, jeg har blant annet et nytt (og litt mer fresh) ikon for winamp på gang, ++

 

I tillegg fungererer ikke mange av meter'ene og scriptene som de skal, pga at min pc ikke er online ennå. Så det er j*vli kjipt..

 

Uansett; ingrediensene er:

  • Samurize-conf. laget av undertegnede, med tv-script og vær-script m/ikoner fra forfattere på samurize.com. Takk til de!
  • Personlig wallpaper designet av undertegnede.
  • Ikon-sett: Smooth metal
  • Visual style: nanoDT
  • Winamp: nano whistler compact

og det var vel det tror jeg..?

Som sagt, det gjenstår litt jobbing på den, og jeg kommer kanskje til å poste den endelige utgaven når den er ferdig. :) Først må jeg få internett tilbake! :(

 

http://thalounge.net/images/diverse/tbone_...top_2_small.jpg

Ja! Vil du dele det samurize conf med oss? bare legg det ut her :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...