Potetdamen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Nå har jeg lest gjennom hele tråden, og sett på de fleste linker, skjønner bare ikke hva jeg skal gjøre. Skal jeg laste ned y-docking programmet? eller Samurize-programmet, som jeg ikke finner. Link til nedlastningssiden? leste tutorialen som sto på den siden, men finner ikke programmet som er henvist til her : Samurize Og nyheter og sånn. Har lyst til å lære meg alt, men får det bare ikke til. her Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Okai når jeg har designa min egen style og lagrer den som .ini fil. Må den ligge i Samurizemappen? Når jeg bytter bakgrunnsbilde da? så kommr ikke den med i den nye .ini filen. Er det meningen? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Lanka: Reload config-fila. Men. Mø. Blir jo aldri ferdig med den guiden jeg holdt på med for noen uker siden. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Okai når jeg har designa min egen style og lagrer den som .ini fil. Må den ligge i Samurizemappen? Når jeg bytter bakgrunnsbilde da? så kommr ikke den med i den nye .ini filen. Er det meningen? Ini-filen din bør ligge i mappen Configs i Samurize-folderen, da skal samurize finne den, og som cobram sier, etter at du har forandret på ting i din config e.l., kan du reloade filen ved å høyreklikke på ikonet i sys-tray'en Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Ah.. endelig tilbake. Ble en liten utestengelse pga. en liten glipp fra min side.. Vel her er mitt skrivebord for september. VS: SimpleXP Bakgrunn: Soul_Cube @ DeviantArt Ikoner: Pastel Shellstyle Programer: Rainlendar, Winamp 5.05 og LClock (klokken) Endret 3. september 2004 av TCi Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Pent TCi Den NorskTV greia til Samurize.. Hvordan fungerer den? :rolleyes. Må jeg skrive inn når de forskjellige programmene er selv? Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hvordan bytter jeg ut enkelt ikonene i winxp (vil helst ikke ha noe jall som stylexp). Har hørt noe om å bytte ut shell32 et eller annet,, Hva er dette? Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Mitt med Donkey Kong bytter mellom de bilene Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hvordan bytter jeg ut enkelt ikonene i winxp (vil helst ikke ha noe jall som stylexp). Har hørt noe om å bytte ut shell32 et eller annet,, Hva er dette? StyleXP har ikke noe med ikoner å gjøre, den er et verktøy for å installere Visual Styles/MSStyles. Shell32.dll er en ikonfil som inneholder de fleste systemikonene i Windows. Icon Packager er også et alternativ til å skifte ut ikoner, men det koster litt. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 StyleXP har ikke noe med ikoner å gjøre. Jo. Det er kanskje en stund siden sist du brukte det? Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 jepp, du kan endre ikoner og sånn med StyleXP ja. helt riktig. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 StyleXP har ikke noe med ikoner å gjøre. Jo. Det er kanskje en stund siden sist du brukte det? Det er en god stund siden ja.. så v 2 har også ikon modding altså. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Rockman: Det der er ikke modding..bare skifting av Bakgrunn Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ok, etter en del triksing og fiksing er jeg nesten ferdig med den nye desktop'en min. Noen små justeringer gjenstår, jeg har blant annet et nytt (og litt mer fresh) ikon for winamp på gang, ++ I tillegg fungererer ikke mange av meter'ene og scriptene som de skal, pga at min pc ikke er online ennå. Så det er j*vli kjipt.. Uansett; ingrediensene er: Samurize-conf. laget av undertegnede, med tv-script og vær-script m/ikoner fra forfattere på samurize.com. Takk til de! Personlig wallpaper designet av undertegnede. Ikon-sett: Smooth metal Visual style: nanoDT Winamp: nano whistler compact og det var vel det tror jeg..? Som sagt, det gjenstår litt jobbing på den, og jeg kommer kanskje til å poste den endelige utgaven når den er ferdig. Først må jeg få internett tilbake! Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 fin modding torsoli! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Bra torsli! Mangler bare ikoner til 'Toolbaren' og evt. en ny klokke i taskbaren. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Uansett; ingrediensene er:Samurize-conf. laget av undertegnede, med tv-script og vær-script m/ikoner fra forfattere på samurize.com. Takk til de! Personlig wallpaper designet av undertegnede. Ikon-sett: Smooth metal Visual style: nanoDT Winamp: nano whistler compact og det var vel det tror jeg..? Som sagt, det gjenstår litt jobbing på den, og jeg kommer kanskje til å poste den endelige utgaven når den er ferdig. Først må jeg få internett tilbake! kunne du delt den scripten med oss andre?? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ok, etter en del triksing og fiksing er jeg nesten ferdig med den nye desktop'en min. Noen små justeringer gjenstår, jeg har blant annet et nytt (og litt mer fresh) ikon for winamp på gang, ++ I tillegg fungererer ikke mange av meter'ene og scriptene som de skal, pga at min pc ikke er online ennå. Så det er j*vli kjipt.. Uansett; ingrediensene er: Samurize-conf. laget av undertegnede, med tv-script og vær-script m/ikoner fra forfattere på samurize.com. Takk til de! Personlig wallpaper designet av undertegnede. Ikon-sett: Smooth metal Visual style: nanoDT Winamp: nano whistler compact og det var vel det tror jeg..? Som sagt, det gjenstår litt jobbing på den, og jeg kommer kanskje til å poste den endelige utgaven når den er ferdig. Først må jeg få internett tilbake! http://thalounge.net/images/diverse/tbone_...top_2_small.jpg Ja! Vil du dele det samurize conf med oss? bare legg det ut her Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 torsoli... etter den moddinga der er du mitt nye idol! your modding= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå