Mojo Pin Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Noen som veit hvordan man får norske steder på "Rainmeter" ? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Har et annet spm angående Rainmeter. Har brukt det lenge nå og har aldri giddet å spørre om dette før nå. Etter å ha avsluttet et spill som for eks. BF2 eller Hitman:BM, så er (det ene) Rainmeter baren et helt annet sted på skrivebordet enn det var før. Funker ikke å bare låse den i den posisjonen. Da skjer bare det samme, bare at du ikke kan flytte den tilbake igjen uten å ta av settingen. Langt ifra noen krise , men det er litt irriterende til tider så hvis det finnes en løsning blir jeg glad. Takktakk. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 .wb er vel WindowsBlinds :/ Du må laste ned Visual Styles, fra f.eks Customize.org eller Deviantart.com. 6362746[/snapback] Såklart. Sorry for dumheten min. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Har et annet spm angående Rainmeter. Har brukt det lenge nå og har aldri giddet å spørre om dette før nå. Etter å ha avsluttet et spill som for eks. BF2 eller Hitman:BM, så er (det ene) Rainmeter baren et helt annet sted på skrivebordet enn det var før. Funker ikke å bare låse den i den posisjonen. Da skjer bare det samme, bare at du ikke kan flytte den tilbake igjen uten å ta av settingen. Langt ifra noen krise , men det er litt irriterende til tider så hvis det finnes en løsning blir jeg glad. Takktakk. 6364479[/snapback] Det skyldes at du skifter oppløsning. Det er spillet sin skyld, ikke Rainmeter. Vil du bli kvitt det må du bruke samme oppløsning på spillet som i skrivebordet Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Bruker samme oppløsning jo. 1280x1024 både i spill og på desktop. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Da har jeg klart det igjen! Jeg har endra hele dekstop IGJEN! 10ende gangen på 3dager her nå! Men nå er jeg ENDELIG fornøyd! Tusen takk for all hjelp folkens! Endret 23. juni 2006 av Yaricks Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Slik ser det ut hos meg for tiden: Lenke til kommentar
vyrez Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Lurer på hvordan program man bruker for å bruke feks, iconpagages... last ned et par slike icon pakker, men det er filer som slutter på .IP. hva slags program trenger jeg for å "åpne" de? for når jeg prøver å velge de som iconer gjennom å høyreklikke på skjermen så får jeg beskjed at det ikke eksistere iconer der. mvh vyrez Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Lurer på hvordan program man bruker for å bruke feks, iconpagages... last ned et par slike icon pakker, men det er filer som slutter på .IP. hva slags program trenger jeg for å "åpne" de? for når jeg prøver å velge de som iconer gjennom å høyreklikke på skjermen så får jeg beskjed at det ikke eksistere iconer der. mvh vyrez 6365727[/snapback] Du bruker programmet Iconpackager Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ekstremt kult Marley! 6364950[/snapback] Wht thanksyou. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Okei, prøver igjen jeg Er det mulig å få norske byer på rainmeter? Jeg kan bare få sett været i London, New York, Yokyo og Tampere.. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Okei, prøver igjen jeg Er det mulig å få norske byer på rainmeter? Jeg kan bare få sett været i London, New York, Yokyo og Tampere.. 6366204[/snapback] jepp.......du søker etter byen i weather.com og så står det en kode i adresselinja (nox003 elns) Lenke til kommentar
vyrez Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Lurer på hvordan program man bruker for å bruke feks, iconpagages... last ned et par slike icon pakker, men det er filer som slutter på .IP. hva slags program trenger jeg for å "åpne" de? for når jeg prøver å velge de som iconer gjennom å høyreklikke på skjermen så får jeg beskjed at det ikke eksistere iconer der. mvh vyrez 6365727[/snapback] Du bruker programmet Iconpackager 6365954[/snapback] hehe hvor finner jeg tak i det programme? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Det første treffet du får på google, vil jeg tro. Goscinny Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hvordan er Samurize i forhold til å bruke ressurser og plass i minnet? Jeg er egentlig interessert i å kunne ha en oversikt over tv-kanalene på desktopen, men er også veldig opptatt av å ha så lite prosesser som mulig kjørende, og ha et oppsett som ikke bruker unødvendig mye minne... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Kommer helt ann på hva du mekker i configen! Uten noe bruker den ikke en prosent av CPU og en ubetydelig del av minnet... Men det som er så fint me samurize er at du bare kan trykke på ikonet i tray så gjemmer den oppsettet ditt og bruker ikke resurser Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Hva er windows blinds? 6359550[/snapback] WindowBlinds Som sagt tidligere, skinning av Windows uten å tukle med system filer, og noen neat features som ikke uxtheme.dll har. Men er vel ikke slik at man nødvendigvis trenger de. Hvordan endrer jeg ikoner på f.eks Min Datamaskin, Papirkurv, Mine Nettverkssteder o.l ? 6360417[/snapback] IconPackager OK, jeg kan slippe windowsblinds ved å bruk uxtheme patch? Sorry for at jeg spør! 6361938[/snapback] WindowBlinds og UXTheme.dll er to forskjellige ting. Da WindowBlinds er et eget program, og uxtheme.dll er en custom made system fil. Selvfølgelig kan du slippe å bruke WindowBlinds, da uxtheme.dll har samme nytte/bruksområde. HOWTO: Til de som ikke liker å tukle med systemfilene på egenhånd (uxtheme.dll) Anbefaler dere å bruke UXTheme Multi-Patcher 5.0 av Windows X. Da denne gjør hele prosessen av seg selv. Anbefales på det sterkeste. Ed1t: Leif i adresse og en liten cosmetic change. Endret 23. juni 2006 av Nordoelum Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Her er min: takk for bakgrunne mithrandir, og takk til Goscinny for hjelp til endring av den Endret 23. juni 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå