Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
æsj man må jo ha windows blinds for å få den skikkelige glas looken!  :thumbdown:

6358586[/snapback]

Nei, du skal ikke trenge det. Jeg innstallerte VTP på en ganske nye innstallasjon av WinXP, og jeg har ikke innstallert Windows Blinds... Men jeg har patchet XPen med UxTheme-patch, det skal sies, men det jo rimelig enkelt å gjøre også da... ;)

Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg få til animerte bilder i samurize? Skal ha et binkende mailikon

6358459[/snapback]

tror ikke det er mulig, men hvis noen vet så tips meg gjerne så legger jeg det til i guiden :)

Eneste jeg vet om PerfMon/WMI er at du kan finne ut mye fint om PC'n din derfra. Nett, CPU ram + en hel masse annet mega-nerdete greier tongue.gif

stemmer.....kan få info om nesten alt av CPU hk ram skjermkort+++++++

kan ikke skrive om det for jeg har verken kunskap eller tilgang :(, samurize kutta det vekk :(

Lenke til kommentar

forrsten. noen som vet hvordan jeg kan forandre hvor "min musikk" peker hen? på "mine dokumenter" var det jo lett men har ikke samme valg på musikk! vil gjerne at den peker til der musikken min faktisk ligger!

Lenke til kommentar
forrsten. noen som vet hvordan jeg kan forandre hvor "min musikk" peker hen? på "mine dokumenter" var det jo lett men har ikke samme valg på musikk! vil gjerne at den peker til der musikken min faktisk ligger!

6360210[/snapback]

Det kan du ved hjelp av TweakUI. Guiden min kommer snart :)

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
får du sånn glas look på ramma men ikke på selve bakgrunnen da? eller er hele vinduet like gjennomsiktig?

6360182[/snapback]

De fleste vinduer som er en del av windows(explorer, iexplorer, notepad, msn, ol) blir hele vinduene gjennomsiktige. Inkl. rammer. På andre vinduer(opera, skype og alt annet) er ikke glasseffekten på som standard, men det er kun å enable det(indivuelt for hvert vindu)...

Btw så skrus det på ved å først gå inn på settings i glass2k(icon i tray) og enable transparency Popup. Da kan du høyreklikke(+ evt ctrl, alt, whatever you like) på vinduene direkte og velge grad av gjennomsiktighet...

Beklager dårlige formuleringer...

Lenke til kommentar
Noen som vet om et bra produkt som skifter Windows skins som StyleXP og Windowblinds men som er gratis?!

6361386[/snapback]

UXTHEME PATCH!

@google

EDIT: sry, overreagerte :p

last ned det over og instaler-> last ned skins fra customize.org (xp visualstyler) og legg de i C:\windows\resources\themes

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...