Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg står fortsatt på mitt. Jeg synes Visual Styles er bedre fordi

  • Det er gratis
  • Krever ikke ekstra ressurser (veldig viktig for meg)
  • Dersom du skal ha alle funksjonene du skryter av, Nordoelum, må man nesten ha plus-versjonen.
  • De ekstra funksjonene man får i plus-versjonen er ikke vært pengene programmet koster.
  • Har hørt det finnes flere skins til VS. Kan ikke dokumentere dette, though.
  • Min erfaring er at windowsblinds kan krasje maskinen din. dette skjedde med både meg og "spar" for ca en uke siden :cry: kostet meg 2 omformateringer av systemdisken før jeg fant ut hvem synderen var...
    Symptomet er at taskbaren med satrtmeny og alt blir rett og slett borte! Dette gjelder også i sikkermodus.
    Mulig at dette skyldes at jeg har en sån hmmm-hmmm-versjon av programmet, men advarsel er herved avlevert.

    5349496[/snapback]


     
  • Tordenflesk regnes vel for den her med mest erfaring og kunnskap på området:
    Ja, det var kjempegøy faktisk. Men kan noen svare på spørsmålet mitt om Windowsblinds er bedre enn StyleXP?
    Min personlige mening er at å velge mellom "crapXP" og "veryBlinds" er som å velge mellom pest og kolera :p

    6273401[/snapback]


Du trenger selvsagt ikke være enig med meg :)

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

19.90 for WindowBlinds synes jeg ikke er dyrt. Og heller ikke 49.90 for hele ObjectDesktop pakka er ikke verst. Men smaken er som baken, den er delt i to.

 

Respekterer hva nå dere måtte mene, men jeg ser ikke npe nytte av å kalle WindowBlinds for "veryBlinds", da WindowBlinds er et utmerket program, selv om mange ikke finner det nyttig for sin del i skinning prossesen. Brukte også mange Visuel Styles (uxtheme.dll) før jeg begynte med WindowBlinds, men jeg ser at mange som laget skins til WindowBlinds har mere å rutte med av muligheter.

 

De jeg har lagt merke til med uxtheme.dll brukere, er at de fleste themene er slik concept saker, stramme farger osv. Men det ser enormt bra ut det også, mange ganger jeg bytter mellom uxtheme.dll og WindowBlinds. Faktiskt så skal jeg legge det inn nå, da denne Dell L500cx er en slap fjert som ikke kommer framfor sin egen skygge. (Tordenflesk, noen gode råd til en ganske stillreint theme?).

 

Men skal være enig med "crapXP". Det inneholder jo spyware etter hva jeg har lest og hørt. Og det er et veldig dårlig program som ikke er verdt pengene en gang i sammenligning med WindowBlinds. Da uxtheme.dll er gratis, tar jeg det ikke med i sammenligningen.

 

Uansett, så regner jeg med at de fleste er fornøyd med det de har valgt, men det har ingen nytte å trakke ned på det ene eller andre (utenom StyleXP, herregud til møkk). Da de fleste lærer av sine bruker erfaringer, litt synd for Kamikazesmurf, men slik at skje med mange andre ting også. Personlig er jeg kjempe fornøyd med WindowBlinds, og kommer sikkert ikke til å bytte. Men respekterer helt andres syn på uxtheme.dll og StyleXP(NOT!).

Lenke til kommentar

Har prøvd meg litt frem nå de siste dagene med VELDIG mange forskjellige desktops. Alt fra skoger til matte eksamens oppgaver (!) men nå tror jeg at jeg endelig har funnet den rette. Men jeg trenger litt hjelp til samurize!!

 

 

 

Se på bildet av desktop.

Hvordan i svarte kan jeg stille inn tvkanalene til norske kanaler, hvordan kan jeg få endra været til stavanger og sist men ikke minst, hvordan kan jeg få til at knappene til "media playeren" funker / får den til å vise sang navn?

 

Hvis noen kunne pleeease hjelpe meg med det! Dere kan eventuelt legge meg til på msn [email protected]. :thumbup:

Lenke til kommentar
(Tordenflesk, noen gode råd til en ganske stillreint theme?)
Egentlig nesten hvilket som helst du finner på Customize.org

 

Det jeg ikke liker med WindowBlinds er mengden av elendige skins til det. Tror jeg bare ha sett et pent et. Het FreshXP tror jeg. Brukte det den lille stunden jeg tilbakte på Nes VGS. Læreren lot meg bruke kontoen hans på Stardock/Wincustomize, så da utnytta man seff det til det fulle :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...