Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HEi!

 

Her var det mange fete desktops. Er lei av å bruke det samme gamle standard wx oppsettet. Jeg har gjerne lyst til å få til noe sånt som dere folk har. Har aldri holdt på med dette før så det hadde vært strålende vist en eller annen kunne forklart meg det!! Hvordan man lager eller laster det ned?! Kan være spørmålet mitt allerede er besvart men jeg har ikke tid eller tålmodighet til å gå gjennom alle sidene på denne tråden nå som det etterhvert begynner å bli ganske mange!!

 

Takk

Lenke til kommentar
HEi!

 

Her var det mange fete desktops. Er lei av å bruke det samme gamle standard wx oppsettet. Jeg har gjerne lyst til å få til noe sånt som dere folk har. Har aldri holdt på med dette før så det hadde vært strålende vist en eller annen kunne forklart meg det!! Hvordan man lager eller laster det ned?! Kan være spørmålet mitt allerede er besvart men jeg har ikke tid eller tålmodighet til å gå gjennom alle sidene på denne tråden nå som det etterhvert begynner å bli ganske mange!!

 

Takk

6341131[/snapback]

 

Du kan starte med å lese første tråd i denne posten ;)

Lenke til kommentar

Tenkte jeg snart skulle skrive et lengre innlegg som kan hjelpe folk igang, og som kaaanskje kunne smelles opp i første post, om Tx3 tillater det. Jeg er ikke den med mest peilin her inne akkuratt, men har holdt på med dette litt, og kan iallfall hjelpe nybegynnere på rett vei :)

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
De som ville kunne jo sammarbeidet om en lengre guide også kanskje..?

 

Edit: Tenkte da ikke bare for nybegynnere, men også de viderekommende.

6342956[/snapback]

Ja, ville ikke være så dumt. Avtale å skrive en bit hver. Synes det har vært en del enkle spørsmål i det siste som blir tatt opp på annenhver side her i tråden.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Tja, jeg luftet vel bare ideen jeg siden jeg er svært så fersk i dette selv, er ikke lenge siden jeg selv spurde om hvordan en forrandret startmenyen ;)

 

Men til de som kan nok og vil gjøre det, hver kan skrive om det de kan best og så sender de tekstfila rundt til de andre slik at de kan legge til det de kan, omformulere og/eller rette på de! :thumbup:

Lenke til kommentar

Forslag til å skrive om er:

  • Gjennomgang for å få TV-configen til å virke i Samurize.
  • Samurize generelt.
  • TweakUI
  • ObjectDock og ObjectDock Plus
  • Visual Styles og uxtheme.
  • Icon Packager
  • Fly-a-kite?
  • Rainlendar
  • Talisman?
  • Desktop Sidebar. Kanskje ikke så aktuelt lengre?
  • Vista-utseende?
  • Bootscreen og welcome-screen
  • Andre tweaks og patches som f.eks. fjerne teksten på "Logg av" og "Skru av maskinen"-knappene.
  • Mac-utseende

Dette er bare forslag til aktuelle temaer vi kan skrive om. Kom gjerne med flere forslag :)

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Diverse LaunchTabs.

MAC utseende.

 

Men det hadde vel vært like så greit å mekke en egen topic for akkurat dette :hmm:

6345051[/snapback]

 

ja, må nesten gjøre det, for da kan diskusjoner/spørsmål rettes der, så det ikke blir spammet ned med spørsmål her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...