Zappza Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 hvordan reparere xpen? boota fra cd og...? 6335385[/snapback] Trykk Enter. Hvis det går sånn det skal, vil setupen finne den forrige installasjonen din, og du trykker reparer. Hjelp! Nå som jeg har oppmerksomheten deres: Finnes det gratis temaer som vi kan laste ned på dataen våres og velge utifra Windows selv. Altså: En fil - En plassering - Vanlig Windows - Ingen tillegsprogram? 6335486[/snapback] Du må ha uxtheme.dll patchen. Hvis du laster ned denne, kan du kopiere temaene inn til C:\WINDOWS\Recources\Themes Da vil du kunne velge de på vanlig måte. Etter du har restartet da Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Begynner å bli sliten av å svare på det spm. der Google Uxtheme Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Begynner å bli sliten av å svare på det spm. der Google Uxtheme 6335520[/snapback] Jeg var fus ^^ Hvis du er lei, drit i å svar. Kan de ikke lese første post. So Be It. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Ja, blir nevnt mangfoldige ganger i tråden. Google: uxtheme.dll patch Deviantart.com > Skins & Themes (under Downloadables) > Visual Styles (under Windows Utilities) Legges i C:\WINDOWS\Resources\Themes EDIT: Æsj så treig jeg er, hvorfor er alle oppe nå? Endret 19. juni 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Ja, blir nevnt mangfoldige ganger i tråden. Google: uxtheme.dll patch Deviantart.com > Skins & Themes (under Downloadables) > Visual Styles (under Windows Utilities) Legges i C:\WINDOWS\Resources\Themes EDIT: Æsj så treig jeg er, hvorfor er alle oppe nå? 6335953[/snapback] Shit pwn`d Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 nå har ikke jeg lest gjennom hele tråden, men hvordan får jeg været her jeg bor i den rainmeter saken? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 stilfult likte bilen men hva gjør du med sys.tray og taskbar? blir litt vanskelig da, eller har du de i docken? Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Google FlyAKite, så får du heeelt lik desktop som 14 andre her i tråden 6334856[/snapback] 13 faktisk, jeg bruker Milk 1.5 beneiro: Wtf? Er det mulig å fucke opp en så enkel install? Det går ann ja, er bare velge uninstall i mappa på Start menyen det 6335214[/snapback] ehe alt stoppa opp schønneru.. ja, etter jeg uninstalla var alle ikoner borte osv, ikke noe på startmenyen osv.. Noen mulighet for å få tilbake dette? Eller må jeg nesten legge inn alt på nytt? EDIT: Har uninstalla alt, men fortsatt er det igjen ikonene til mac osv.. 6335236[/snapback] Hva er fly a kite for noe bull da? Lenke til kommentar
Kevin S Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Har ikke fått med meg hvilket programm dere bruker for å få disse til å bli slikt... Kan noen fortelle meg det og eventuelt sende meg et kult skin?! Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 http://www.stardock.com/products/windowblinds/ Funker fett, men det koster etter trial-perioden. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Har ikke fått med meg hvilket programm dere bruker for å få disse til å bli slikt...Kan noen fortelle meg det og eventuelt sende meg et kult skin?! 6338062[/snapback] Les første post. Så kan du se noen sider bak i tråden, der finner du mye nyttig! Endret 19. juni 2006 av quakie Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Kan noen forklare hvordan dere har fått frem den dingsen med oversikt over TV kanaler? Ihvertfall, takk for all hjelp til nå! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Bare les litt på sidene her.. Står på annenhver side.. Bruk Samurize Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Flyakite er et program spesielt laget til å få windows til å ligne på MAC. Vanligvis må man ha mange programmer for å gjøre det, men det er alt-i-ett. Endret 19. juni 2006 av Slurt-is Lenke til kommentar
............... Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Flyakite er et program spesielt laget til å få windows til å ligne på MAC. 6339835[/snapback] hehe ja, hva såå....? Står overalt i denne tråden.. Men jeg fikk vite det i går da, kanskje burde lagt den i første post? Endret 19. juni 2006 av beneiro Lenke til kommentar
............... Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 åja, så ikke det, var så langt opp.. burde qoute, så man ser hva du svarer til Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Gadd ikke, siden det var på samme side.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå