Dorian Gray Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Høyreklikk nede i hjørnetikonet, edit config file. Velg den som ikke funker, trykk på source fanen og velg change parameters. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Mitt/mine problemer: Stort bilde - sry modem folk Hva har jeg " ikke gjort / gjort galt " ? Det er sikkert fler som har spurt om dette før, men jeg orker ikke se igjenomm alle innleggene her, såååå... Hvor får du tak i den "greia"? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 CobraM`s geniale samurize config Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Høyreklikk nede i hjørnetikonet, edit config file.Velg den som ikke funker, trykk på source fanen og velg change parameters. Jaja, det vet jeg jo, ellers ville jeg ikke fått til bildene osv, men de som ikke virker nå, hva skal de som ikke virker stå på i "Source"?? Været? Endret 29. august 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Laget en ny versjon av config'en min idag;) min desktop Endret 29. august 2004 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Laget en ny versjon av config'en min idag;) min desktop Lekkert, men jeg likte ikke startknappen! Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Laget en ny versjon av config'en min idag;) min desktop Nais *ønsker downloadlink* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Laget en ny versjon av config'en min idag;) min desktop PLEASE la oss få configen Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) *bump* Det eneste jeg har problem med nå er "PC-info" Anyone? Hva skal de stå innstilit på? EDIT: Jeg prøvde 2-3 av de øverste men får bare "[error - Procedure is not defined" og [Error] Den eksterne serveren finnes ikke eller" (Se bilde] Clicky bilde!: EDIT2: Nå fikk jeg til feks "Computername", men når jeg tar feks CPUFSB så kommer det "Enter Value" Hva skal stå der? Endret 29. august 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
IDE Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 http://www.godeatgod.net/pics/desktop300804.png Dette er da min desktop, takk til CobraM for en søt config Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 ' date='30/08/2004 : 18:09'] http://www.godeatgod.net/pics/desktop300804.png Dette er da min desktop, takk til CobraM for en søt config Noe helt grassat med ikoner da. Ellers ganske grei. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Stort bilde av skrivebordet Jeg får ikke opp noen nye nyheter... Ellers er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Stort bilde av skrivebordet Jeg får ikke opp noen nye nyheter... Ellers er jeg fornøyd Det eneste jeg ikke får til nå er IP'n min! Først trykker jeg på change > fuzzy > så kommer det enda en rute "NCI" eller no, hva skal stå der? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Stort bilde av skrivebordet Jeg får ikke opp noen nye nyheter... Ellers er jeg fornøyd Det eneste jeg ikke får til nå er IP'n min! Først trykker jeg på change > fuzzy > så kommer det enda en rute "NCI" eller no, hva skal stå der? Min står: ComputerName: stefangutten NICIndex: 1 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 "Could not covert variant of type (Error) into type (String" får jeg da... JA, datamaskinen navnet er fuzzy Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jaja, da er jeg ferdig: http://home.no.net/fuzzy2/desktop-2004.JPG IP'n virker ikke enda Va tycks? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 den var fin den..Men jeg ville valgt en anna VS Jeg bruker den samme Samurize configen og..er det ikke CobraM sin? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Jepp Bare redigert litt... VS tar 10% av CPU farten så... neh (Har sjekket dette) Endret 31. august 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Blax Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 VS tar 10% av CPU farten så... neh (Har sjekket dette) hehe..da har du nok sjekket feil, for det stemmer ikke..så lenge du patcher iaffal..! Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Nå har jeg lest gjennom hele tråden, og sett på de fleste linker, skjønner bare ikke hva jeg skal gjøre. Skal jeg laste ned y-docking programmet? eller Samurize-programmet, som jeg ikke finner. Link til nedlastningssiden? leste tutorialen som sto på den siden, men finner ikke programmet som er henvist til her : Samurize Og nyheter og sånn. Har lyst til å lære meg alt, men får det bare ikke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå