Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

sliter fortsatt med å finne en god bakgrunn som jeg kan ordne med samurize.
Skjønner ikke helt hva du mener med det. Du mener en bakgrunn med plass til Samurize, eller en bakgrunn du kan bruke i config'n?

6309576[/snapback]

trenger en bakgrunn som passer bra å lage en matchene config til :)

 

NVM!

 

fikk til dette på 2 skjermer :dribble:

selv er jeg kjempe fornøyd, men vil gjerne vite hva som kan bli bedre :)

6313327[/snapback]

 

Har du de bakgrunnsbildene i 1280x1024 oppløsning som er delt i to?

6325629[/snapback]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøver å uploade igjen jeg:

 

*bilde*

 

yey

6328211[/snapback]

Nå får du svi fordi du kjører bredskjerm :p Synes ikke den bakgrunnen ble veldig bra. For det første er den strukket, slik som Tordenflesk sier. For det andre ser det ut som en mann, bortsett fra sminken og håret :whistle:. Prøv å finn en side som har bredskjerm-bakgrunner! Ellers greit :)

 

EDIT: Neste gang du legger ut bilde vil det være fint om du kunne lage en thumbnail først. Bildet ditt er nemlig "litt" breit :thumbup:

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Prøver å uploade igjen jeg:

 

*bilde*

 

yey

6328211[/snapback]

Nå får du svi fordi du kjører bredskjerm :p Synes ikke den bakgrunnen ble veldig bra. For det første er den strukket, slik som Tordenflesk sier. For det andre ser det ut som en mann, bortsett fra sminken og håret :whistle:. Prøv å finn en side som har bredskjerm-bakgrunner! Ellers greit :)

 

EDIT: Neste gang du legger ut bilde vil det være fint om du kunne lage en thumbnail først. Bildet ditt er nemlig "litt" breit :thumbup:

 

Goscinny ;)

6328850[/snapback]

 

 

Slemme dere er. :p

 

 

Dumme widescreen*finne noe annet rart*

 

 

Skjønte ikke dette med thumbnail, men her er værtfall en link.

Endret av Edge
Lenke til kommentar
Slemme dere er. :p

 

 

Dumme widescreen*finne noe annet rart*

 

 

Skjønte ikke dette med thumbnail, men her er værtfall en link.

6330184[/snapback]

He, he. Ikke meningen å være slem mot deg, Edge.

 

Bredskjerm veggplakater:

EDIT: Det jeg mente med thunbnail, er å f.eks. laste opp bildet ditt på http://www.imageshack.us, og bruke "Thumbnails for forums".

 

Bortsett fra bakgrunnen, var skrivebordet ditt ganske bra :thumbup:

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Hvordan skifter man skin på oppgavelinjen?

6329024[/snapback]

Last ned denne. Så finner du deg et skin du liker, last det ned og installer det :)

 

Enten ved å dobbelklikke på det, eller ved å kopiere .msstyles filen til C:\WINDOWS\Resources\Themes\

6329071[/snapback]

Jeg føler meg fortsatt som et fjols.

Lenke til kommentar
Hvordan skifter man skin på oppgavelinjen?

6329024[/snapback]

Last ned denne. Så finner du deg et skin du liker, last det ned og installer det :)

 

Enten ved å dobbelklikke på det, eller ved å kopiere .msstyles filen til C:\WINDOWS\Resources\Themes\

6329071[/snapback]

Jeg føler meg fortsatt som et fjols.

6332459[/snapback]

 

 

Det letteste er å laste ned windowblinds og finne deg et theme du vil ha her.

 

Merk at windowblinds må betales for når trialen er utgått, men jeg mener værtfall det er verdt det. Det er veldig mye mer lettvindt en andre ting :)

 

 

Vi prøver igjen:

 

bakgrunnen0lu.th.png

6331298[/snapback]

Bra :)

Den trekanten til høyre for lynet; er det musepekeren? Mener å huske du hadde en slik en på forrige bilde også :hmm:

 

Hvilken Visual Style bruker du?

 

Goscinny ;)

6331674[/snapback]

 

Bruker Objectdock helt standard og mac OS X-theme på windowblinds jeg.

Endret av Edge
Lenke til kommentar

IKKE BRUK WINDOWS BLINDS, det er det stor enighet om her i tråden. Du bruker patchen som er lagt ut en del steder i tråden. Så finner du VS-filer (Visual Style) på wincustomize.com eller deviantart.com. Du laster ned filen og dobbeltklikker på den, eller legger den i "C:\WINDOWS\Resources\Themes\".

 

Eksempel:

1. Installer denne patchen. Den endrer XP slik at themes som ikke er signert av Microsoft også kan brukes. På den måten slipper man å installere 3.parts programvare, noe som også gjør at du bruker mindre systemressurser.

2. Finn en fin VS-style som du liker. For eksempel Cassandra.

(Andre styles finner du her)

3. Unzipp filen om nødvendig, og dobbeltklikk på den. Da vil themen lastes. Eventuelt kan du legge mappen som allerede sagt, i "C:\WINDOWS\Resources\Themes\"

4. Du er ferdig, uten å bruke Windows Blinds.

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
IKKE BRUK WINDOWS BLINDS, det er det stor enighet om her i tråden. Du bruker patchen som er lagt ut en del steder i tråden. Så finner du VS-filer (Visual Style) på wincustomize.com eller deviantart.com. Du laster ned filen og dobbeltklikker på den, eller legger den i "C:\WINDOWS\Resources\Themes\".

 

Eksempel:

1. Installer denne patchen. Den endrer XP slik at themes som ikke er signert av Microsoft også kan brukes. På den måten slipper man å installere 3.parts programvare, noe som også gjør at du bruker mindre systemressurser.

2. Finn en fin VS-style som du liker. For eksempel Cassandra.

(Andre styles finner du her)

3. Unzipp filen om nødvendig, og dobbeltklikk på den. Da vil themen lastes. Eventuelt kan du legge mappen som allerede sagt, i "C:\WINDOWS\Resources\Themes\"

4. Du er ferdig, uten å bruke Windows Blinds.

 

Goscinny ;)

6332694[/snapback]

 

 

Synes windowblinds funker fett jeg ;)

 

Men alt ble fucka når jeg prøvde din måte.. Tror det er en dell-sperre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...