Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen som har noe fornuftig å si til meg om styler? Skjønner fint lite hva angår å legge inn nye saker der.

6263435[/snapback]

|-Programfiler

|--Styler

|---TB

|----Stylers's

|--->>>>> Her skal du legge mappen.

 

Skjønte ikke dette helt selv med det første.

6216956[/snapback]

6263924[/snapback]

 

 

Niks.

Lenke til kommentar
Mitt bidrag til "konkurranse om cleanest desktop"

 

6289589[/snapback]

hvordan fikk du vekk den lisrten over nylig brukt progs elns?

6292942[/snapback]

 

 

Høyre Klikk på Oppgavelinjen>egenskaper>Start-Meny>Tilpass>Avansert>Huk av "List opp mine sist åpnende dokumenter" OK.

6293327[/snapback]

ikke for å være pirkete, men det gjør slik at historien til windows kommer opp :D

 

egen sånn greie over min datamaskin

6293928[/snapback]

 

Nå vet ikke jeg helt hva du prater om, men hvis jeg forsto deg riktig så er det noe som ikke skjer her værtfall, det eneste som skjer her når jeg huker av den greia jeg pekte til er at, "mine siste dokumenter" på start forsvinner.

Lenke til kommentar
Nå vet ikke jeg helt hva du prater om, men hvis jeg forsto deg riktig så er det noe som ikke skjer her værtfall, det eneste som skjer her når jeg huker av den greia jeg pekte til er at, "mine siste dokumenter" på start forsvinner.
Han spurte etter sist brukte programmer, jeg svarte han, så kom du med noe som ikke har noe med saken å gjøre. Enkelt og greit.
Lenke til kommentar
Nå vet ikke jeg helt hva du prater om, men hvis jeg forsto deg riktig så er det noe som ikke skjer her værtfall, det eneste som skjer her når jeg huker av den greia jeg pekte til er at, "mine siste dokumenter" på start forsvinner.
Han spurte etter sist brukte programmer, jeg svarte han, så kom du med noe som ikke har noe med saken å gjøre. Enkelt og greit.

6295280[/snapback]

 

Ja okay, da oppfattet vi spørsmålet hans på to forskjellige måter.

Slikt skjer =)

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

_thb_Vista_2_1__Quality_is_back_by_jemaho.jpg

Skin comes now in one piece...2 substyles

Uninstall any previous version of "Vista" before installing this one.

You need to apply LS Patch from Windows X before applying the skin, the patch is safe and only remove the Logoff/Shutdown text.

The styler 1.38 toolbar needs Styler 1.38 and above to work. Download Styler Toolbar 4

Copyright 2005-2006 Nova Casa Jazz, do not rip or use parts of this skin and call it yours as a lot of so-called skinners have done since my last public update, ask me before, I have never said NO.

Change log:

 

Version 2.1

-----------

 

- New Logoff and Shutdown buttons, added highlight

- Optimized skin for WB5.01

- Blurred menu and taskbar

- New animations

 

Download

Endret av Nordoelum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...