Scotty Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hvis det er selvportrett i avatar og på desktop, er det obligatorisk oppmøte på HW-Lan!(Mener bare at vi trenger flest mulig jenter der, altså).... 6272587[/snapback] Det er ikke selvportrett, det kan jeg si deg Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 altså.. jeg er gutt, emn hvis jeg var jente hadde jeg sikkert ønska at jeg er like fin som henne! (Mandy Moore) Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Syntes det var noe kjent med bildet, ja... Var jo for godt til å være sant at det var noen jeg kjente, men det er jo lov å drømme. Du er selvfølgelig velkommen på LANet uansett... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ja, det var kjempegøy faktisk. Men kan noen svare på spørsmålet mitt om Windowsblinds er bedre enn StyleXP?Min personlige mening er at å velge mellom "crapXP" og "veryBlinds" er som å velge mellom pest og kolera Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg skjønner ikke samurize, jeg har lastet ned mange sånne skins og config ting og lastet ned samurize da selvsagt. Kan noen gi meg en kort guide til hvordan å få fiksa skins og sånt? Har vært inne i konfig tools og lagd et bildet og modifisert det og sånt men hvordan få det til å bli bakgrunn?? :S Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Du må vel legge inn det du har lastet ned i riktige mappe i samurize hovedmappa, hvis u skjønner. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) fin den. her er min, litt lite diggedarer, men det er fordi samurize er fucka og jeg ikke finner noen erstatning 6030732[/snapback] Sikkert blitt spurt om før (gadde ikke lese tråden, men hvordan fiksa du det slik at det ble sånn mapper, spill, prgrammer osv øverst på desktopen.? 6272168[/snapback] objectdock pluss kamikazesmurf: han er gutt...og det der er ikke selv portrett Endret 9. juni 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Du må vel legge inn det du har lastet ned i riktige mappe i samurize hovedmappa, hvis u skjønner. 6273991[/snapback] Prøvd, men fungerte ikke Endret 9. juni 2006 av madgringo Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Har endelig funnet meg et skin som jeg liker. Uansett, slik ser desktopen min ut nå: Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) hehe....det er jo min avatar har denne fortsatt....klarer ikke bytte Endret 9. juni 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Du må vel legge inn det du har lastet ned i riktige mappe i samurize hovedmappa, hvis u skjønner. 6273991[/snapback] Prøvd, men fungerte ikke 6275550[/snapback] Da vet jeg ikke...Er ikke erfaren med programmet selv. Fiksa litt på min Samurize, la til musikkavspillingsinformasjon. Pheww, langt ord. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 hehe....det er jo min avatar har denne fortsatt....klarer ikke bytte 6275606[/snapback] Synes du har vært flink til å utnytte bakgrunnen din Har du noen tips til fine plug-ins til samurize? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) hehe....det er jo min avatar har denne fortsatt....klarer ikke bytte 6275606[/snapback] Synes du har vært flink til å utnytte bakgrunnen din Har du noen tips til fine plug-ins til samurize? 6275747[/snapback] find top proces...er greit fordi perfmon'en min ikke funker...ellers så external ip og uptime på andre pc'en Takk for at du likte den Endret 9. juni 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 pessimisten Virkelig nice..! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 pessimisten Virkelig nice..! 6275952[/snapback] tusen takk Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Bruker du talisman pessimisten? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Bruker du talisman pessimisten? 6276137[/snapback] ObjectDock Plus, er det nok Goscinny Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Bruker du talisman pessimisten? 6276137[/snapback] nei du....bruker objectdock pluss som Goscinny sier, ellers: uxtheme.dll (patch) samurize styler tollbar (home made) iconpackager Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Huff... det ble så mange programmer det! Men råkult desktop du hadde da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå