Goscinny Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Min nyeste desktop. Kom gjerne med komentarer. 6227466[/snapback] Er det mulig å bruke det uten å bruke ekstraprogrammer? Altså bare lagre det i Windows og bruke windows som "programm".Håper du forstår hva jeg mener. 6239523[/snapback] Du må iallfall ha Samurize Goscinny Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 vet noen hvordan jeg skal endre den skjermen er jeg logger på? Vil prøve ut denne: http://www.deviantart.com/deviation/34075655/ 6217134[/snapback] Her har du svaret diit: http://comments.deviantart.com/1/34075655/266092960 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Bruker du hovedsaklig Customize.org, eller DeviantART aswell? Lenke til kommentar
.com Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) oppdatert litt her nå: har tenkt til å dele mellom de ulike tingene igjen i samurize, men har ikke rukket ennå Endret 4. juni 2006 av .com Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Bruker du hovedsaklig Customize.org, eller DeviantART aswell?Er Custo-hore ja, bruker Deviant hvis jeg ikke finner det jeg trenger på custo og i nødstilfeller WinCustomize og google. Endret 4. juni 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 oppdatert litt her nå: har tenkt til å dele mellom de ulike tingene igjen i samurize, men har ikke rukket ennå 6243560[/snapback] Dette oppsettet ditt såg deilig ut. Hvis jeg hadde tenkt meg dette, tar det mye av systemet? Vil gjerne spille BF 1942 uten lag uten å slå av alt det først. Intel M-1600 (1,6GHz) 512MB RAM 128MB Intel Mobile (skjermkort) Holder det? Hvis du orker så kan du gi meg linker til evt. programmer og filer du bruker? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hvis jeg hadde tenkt meg dette, tar det mye av systemet?null, zip, nada, nothing Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hvis jeg hadde tenkt meg dette, tar det mye av systemet?null, zip, nada, nothing 6244034[/snapback] Aweet. Får håpe at .com orker å hjelpe meg da. Lenke til kommentar
KeYhOle Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Min nyeste desktop. Kom gjerne med komentarer. 6227466[/snapback] Er det mulig å bruke det uten å bruke ekstraprogrammer? Altså bare lagre det i Windows og bruke windows som "programm".Håper du forstår hva jeg mener. 6239523[/snapback] Du må bruke Samurize ja. Jeg har også desuten ikke brukt farger fordi jeg liker den så nøytral som mulig. Desktopen skal være enkel å se på, og funksjonabel å bruke. Lenke til kommentar
.com Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) oppdatert litt her nå: har tenkt til å dele mellom de ulike tingene igjen i samurize, men har ikke rukket ennå 6243560[/snapback] Dette oppsettet ditt såg deilig ut. Hvis jeg hadde tenkt meg dette, tar det mye av systemet? Vil gjerne spille BF 1942 uten lag uten å slå av alt det først. Intel M-1600 (1,6GHz) 512MB RAM 128MB Intel Mobile (skjermkort) Holder det? Hvis du orker så kan du gi meg linker til evt. programmer og filer du bruker? På forhånd takk. 6243941[/snapback] har ennå ikke fått til volumkontrollen, og hvis jeg setter musikken på pause så settes tidtelleren på samurize seg på 0, men ellers funker alt som det skal. kan legge ut det jeg bruker i samurize og sånn etterpå på object docken bruker jeg brushed metal, med svart farge edit: samurize config + filer er lagt til, si ifra hvis det er noe som mangler. samurize.zip Endret 5. juni 2006 av .com Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 har ennå ikke fått til volumkontrollen, og hvis jeg setter musikken på pause så settes tidtelleren på samurize seg på 0, men ellers funker alt som det skal. kan legge ut det jeg bruker i samurize og sånn etterpå på object docken bruker jeg brushed metal, med svart farge edit: samurize config + filer er lagt til, si ifra hvis det er noe som mangler 6244927[/snapback] Ehh, jeg har lastet ned denne zip-filen nå. Skal jeg da installere Samurize? Jeg har ObjectDock. Lenke til kommentar
.com Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) du må først innstalllere samurize ja, trodde du hadde gjort det etter du har gjort det går di inn i samurize i utforskeren alle bildene/ikonene legger du i "Icons" config filen (123) legger du i "Configs" GetRssFeedV1, GetTV og exe filene for kontrollering av musikk legger du i "Scripts" tror det var sånn jeg gjorde det Endret 5. juni 2006 av .com Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 du må først innstalllere samurize ja, trodde du hadde gjort det 6245203[/snapback] Jeg finner ikke en fungerende download link. Lenke til kommentar
.com Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 her er en direkte-link samurize Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 http://www.samurize.com/modules/news/ http://fileforum.betanews.com/detail/Samurize/1028299275/1 Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Nå har jeg lastet det ned og var ivrig med å komme igang. Jeg fatter ikke bæret av programmet... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Fikk ikke til detta samurizw greiene jeg.. Blir jo sånn: Skal jo blir sånn: http://www.customize.org/details/40399 Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Da har jeg forgjeves prøvd å få til det skinnet til .com, men ikke pokker om det funker. Så nå vil jeg ha noe enkelt, noe som funker på en fatigg, ussel liten laptop. Alt jeg har av programmer angående dette er samurize (fatter ikke driten av det) og objectdock... HJELP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå