pessimisten Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei! Finnes det en patch som kan fjerne venstre side av startmenyen (se bildet under). "All Programs" må jo selvfølgelig være med. Er ikek sikker, men du kan prøve VS'et 'Japan' fra 4Impressions. Det har ikke den lista. (og "no offence", men er det flere enn meg som er lei alle "Fly-a-kite" og "Vista"-desktopene? Ikke noe feil med å bruke de, men jeg blir lei av å se basically det samme shot'et om og om igjen. "Be different" ) 6224737[/snapback] kunne nesten ikke være mer enig Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Forresten, går det ann og trykke på en bokstav for så å bli tatt til den sangen i playlista? Funker i Medialibary men ikke i PL? 6224831[/snapback] ... _____ Tror forresten jeg var en av de første i denne tråden som begynte å bruke flyakite. I allefall som poster bilde av det Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Vista-skin kan være greit å briefe med, men synes andre themes er mye fetere. Nå skal jeg snart lage sommer-look på desktoppen. Goscinny Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Forresten, går det ann og trykke på en bokstav for så å bli tatt til den sangen i playlista? Funker i Medialibary men ikke i PL? 'J' Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg liker Vista skins fordi jeg liker dem bare De er så reine og har friske farger. Liker rett og slett designet. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Forresten, går det ann og trykke på en bokstav for så å bli tatt til den sangen i playlista? Funker i Medialibary men ikke i PL? 'J' 6225379[/snapback] Takk Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Vil så VELDIG gjerne legge inn ett eller annet som skifter random theme med tilhørende bakgrunnsbilde, for hver oppstart!! Lenke til kommentar
KeYhOle Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Min nyeste desktop. Kom gjerne med komentarer. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Grei den, men jeg er nok mer fan av litt flere farger Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 key85: Kan bli bra, men er litt trist og grå, og ser ikke helt 100% ferdig ut. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Den var litt trist, synes jeg. Det er jo sommer nå! Frem med fine, lyse farger! Goscinny Lenke til kommentar
Seian Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Min nyeste desktop. Kom gjerne med komentarer. 6227466[/snapback] Platt og kjedelig . Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Min nyeste desktop. Kom gjerne med komentarer. Har egentlig ikke noe i mot en monokrom desktop, men den der var litt dårlig komponert. Hadde hatt godt av å bli kvitt alt av farge, og så ha en fargerik logo mitt på som wallpaper. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Halo WB av JJ.Ying er bare best! Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Er det noen måte jeg kan lage en"tekstboks"på skrivebordet, som jeg igjen kan linke opp til søkefunksjonen på en webside? Si fra hvis jeg må forklare bedre... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Er det noen måte jeg kan lage en"tekstboks"på skrivebordet, som jeg igjen kan linke opp til søkefunksjonen på en webside?Si fra hvis jeg må forklare bedre... 6239262[/snapback] Det går jo an å ha en webside som bakgrunn på skrivebordet, men det er neppe den optimale løsningen. Goscinny ;=) Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Er det noen måte jeg kan lage en"tekstboks"på skrivebordet, som jeg igjen kan linke opp til søkefunksjonen på en webside?Si fra hvis jeg må forklare bedre... 6239262[/snapback] Det går jo an å ha en webside som bakgrunn på skrivebordet, men det er neppe den optimale løsningen. Goscinny ;=) 6239296[/snapback] Tilvanlig kjører samlinga med musikkvideoer som bakgrunn med samurize på toppen, så en løsning i samurize hadde vært flotters... Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Her kjøres det spartansk. 6239289[/snapback] poste bakgrunn? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Min nyeste desktop. Kom gjerne med komentarer. 6227466[/snapback] Er det mulig å bruke det uten å bruke ekstraprogrammer? Altså bare lagre det i Windows og bruke windows som "programm".Håper du forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå