Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Finnes det en patch som kan fjerne venstre side av startmenyen (se bildet under). "All Programs" må jo selvfølgelig være med.

Er ikek sikker, men du kan prøve VS'et 'Japan' fra 4Impressions. Det har ikke den lista.

 

(og "no offence", men er det flere enn meg som er lei alle "Fly-a-kite" og "Vista"-desktopene? Ikke noe feil med å bruke de, men jeg blir lei av å se basically det samme shot'et om og om igjen. "Be different" :thumbup: )

6224737[/snapback]

kunne nesten ikke være mer enig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forresten, går det ann og trykke på en bokstav for så å bli tatt til den sangen i playlista? Funker i Medialibary men ikke i PL?

6224831[/snapback]

...

 

 

_____

 

Tror forresten jeg var en av de første i denne tråden som begynte å bruke flyakite. I allefall som poster bilde av det :hmm:

Lenke til kommentar
Er det noen måte jeg kan lage en"tekstboks"på skrivebordet, som jeg igjen kan linke opp til søkefunksjonen på en webside?

Si fra hvis jeg må forklare bedre...

6239262[/snapback]

Det går jo an å ha en webside som bakgrunn på skrivebordet, men det er neppe den optimale løsningen.

 

Goscinny ;=)

Lenke til kommentar
Er det noen måte jeg kan lage en"tekstboks"på skrivebordet, som jeg igjen kan linke opp til søkefunksjonen på en webside?

Si fra hvis jeg må forklare bedre...

6239262[/snapback]

Det går jo an å ha en webside som bakgrunn på skrivebordet, men det er neppe den optimale løsningen.

 

Goscinny ;=)

6239296[/snapback]

 

Tilvanlig kjører samlinga med musikkvideoer som bakgrunn med samurize på toppen, så en løsning i samurize hadde vært flotters...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...